Auttakaa analysoimaan tinderdeittiä!
Okei, nyt tarvitsisin mielipiteitä tähän asiaan, onko vielä toivoa vai menetänkö jälleen uskoni miehiin.
Käytiin siis kaksi päivää sitten (lauantaina) treffeillä. Löydettiin toisemme tinderistä, jossa juttelimme jonkin aikaa ennen kuin päätimme lähteä käymään ajelemassa. Hän haki minut kotoani. Juttu tuntui luistavan hyvin ja ajelimme ja juttelimme muutamia tunteja. Sen jälkeen menimme hänen asunnolleen, jossa jatkoimme juttelemista hyvässä hengessä.
Kello alkoi olla jo paljon, ja hän kysyi, että haluaisinko jäädä yöksi sillä kotiini oli kuitenkin jonkin verran matkaa. Vastasin myöntyvästi ja menimme sänkyyn, jossa halailimme ja pussailimme. Suudellessamme myös koskettelimme toisiamme, mutta ennen yhdyntää sanoin tahtovani odottaa seuraavaan kertaan. Myös aamulla suutelimme ja halailimme, söimme aamupalaa ja hän toi minut kotiini. Pihassa hän vielä kysyi numeroani, ja lähtiessä sanoin, että "ota sitten yhteyttä", ja hän aikoi tehdä näin.
Nyt päästään tähän päivään, eikä miehestä ole kuulunut vieläkään mitään. Meillä oli hauskaa ja juttu luisti, mutta nyt olen hämmentynyt. Miksi mies ei ota yhteyttä, kun kuitenkin treffeillä ja vielä seuraavanakin päivänä vaikutti hyvin kiinnostuneelta ja olimme molemmat samaa mieltä siitä, että meillä oli todella mukavaa yhdessä (ainakin mies sanoi näin). Ajellessa hän myös sanoi esimerkiksi, että "tämä tässä on hyvä ravintola, pitää viedä sinut sinne joskus", mistä arvelin, että hän olisi ollut kiinnostunut. Miksi muuten sanoa noin?
Apua tarvitaan, mitä nyt teen? Onko liian aikaista odottaa yhteydenottoa ja mahtaako olla todennäköistä, että mies ottaa vielä yhteyttä? Pitäisikö minun ottaa yhteyttä vai unohtaa mies ihan kokonaan?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Ei ap:n miehelle ole väliä, että onko ap "helppo" vai ei. Jos mies etsii vain seksiä ei nainen voi seksiä panttaamalla muuttaa miehen tavoitetta vaan mies siirtyy vain seuraavaan naiseen.
Yhtälailla jos ap olisi harrastanut seksiä ja jatkoa ei olisi tullut, ei syynä olisi "helppous" vaan se, että mies sai mitä etsikin.
No nimenomaan. Eli teit miten päin vain, aina menee väärin tällaisten miesten kanssa. Sitä arvostusta on mahdotonta saada.
Mä kyllä saattaisin kummemmin miettimättä laittaa viestiä. Tai olisin jo tavatessa tehnyt selväksi, että olen kiinnostunut. Enkä jaksa mitään pelejä. Nämä on huonoja neuvoja varmaan, en ole koskaan oikein deittaillut, mitä nyt pitkien suhteiden välissä on ehtinyt jonkun epäkiinnostavankin tavata. Kiinnostavien kohdalla on heti rynnitty suhteeseen, ilman pelaamista.
Miksei seksiä etsivät voi sanoa suoraan? Onko jotenkin hienompaa saada joku ihastunut pettymään?
Vierailija kirjoitti:
Miksei seksiä etsivät voi sanoa suoraan? Onko jotenkin hienompaa saada joku ihastunut pettymään?
Varmaan miehet voivat luulla, että peli on selvä naisellekin. Yleensä kun on taustalla suhde tai tilanteita, joissa miehen aidosta kiinnostuksesta ei ole voinut erehtyä.
Ei ole siksi yllätys, että juuri nuoret naiset joutuvat usein vedätetyksi. No kaipa nyt jos ei ole mitään kokemuksia ihmissuhteista niin joutuu helposti tuollaiseen asemaan kun ei yksinkertaisesti vaan tiedä, että kiinnostunut mies ei käyttäydy noin.
Ei pidä asettaa omaa arvoaan liian korkeaksi. Itse olen huomannut ihan selvästi, että iän karttuessa huvittaa aina vähemmän ja vähemmän tehdä ylimääräisiä temppuja. Asianmukainen tutustuminen hyvien käytöstapojen vallitessa toki kelpaa aina, mutta mitään pelejä en vain enää jaksa.
Esimerkiksi viimeisin Tinder-treffi ei suostunut antamaan yhteisen lounaan ja kävelylenkin jälkeen muuta kuin sähköpostiosoitteensa ja etunimensä. Olkoon sitten: ei vain yksinkertaisesti jaksa enää kuluttaa aikaansa kirjoittelemiseen, kun kerran oli jo tavannut livenä. Minulla on tässä iässä muutakin tekemistä eikä testosteronikaan ole enää katossa niin kuin parikymppisenä.
Jos mä ihastun, toimin just sen mukaan säännöistä piittaamatta. On tullut näpeille, mutta on ollut hyötyäkin. Turhaan laskette päiviä ja teette analyysia, lopputulos ei muutu ellette ihan totaali turn-off käytökseen ala.
Okei tiedän että nyt tulee alapeukkuja mutta ei voi mitään. Pitäisi olla strong independent woman, mutta en vaan voi lakata ajattelemasta miestä! On se ihminen niin hölmö kun ihastuu.
Mietin, että entäpä jos en ole ilmaissut tarpeeksi selvästi tuota, että juuri hänen pitää laittaa viestiä, ja hän odotteleekin minun yhteydenottoani? Olen jonkin verran nuorempi joten ajattelen, että vanhemman tulee ottaa yhteyttä mutta ehkä hän ajattelee samoin?
Kun hän kysyi numeroani, hän varmisti, että se on oikea, soittamalla siihen (tällöin sain myös hänen numeronsa). Kädessä oleva puhelimeni ei kuitenkaan soinut, vaan meni jostain syystä vastaajaan. Sanoin, etten tiedä mistä se johtuu, ja tarkistin vielä numeron olevan oikea ennen kuin lähdin. Jos mies ajatteli numeron olevan väärä, eikä siksi ota yhteyttä? Toisaalta, minulla on kyllä whatsapissa profiilikuva, josta minut tunnistaa.
Okei, alkaa olla aika hakuammuntaa ja tajuan itsekin miten hölmöltä tämä kuulostaa, kai olisi selvää että mies ottaisi yhteyttä jos häntä kiinnostaisi? :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Okei tiedän että nyt tulee alapeukkuja mutta ei voi mitään. Pitäisi olla strong independent woman, mutta en vaan voi lakata ajattelemasta miestä! On se ihminen niin hölmö kun ihastuu.
Mietin, että entäpä jos en ole ilmaissut tarpeeksi selvästi tuota, että juuri hänen pitää laittaa viestiä, ja hän odotteleekin minun yhteydenottoani? Olen jonkin verran nuorempi joten ajattelen, että vanhemman tulee ottaa yhteyttä mutta ehkä hän ajattelee samoin?
Kun hän kysyi numeroani, hän varmisti, että se on oikea, soittamalla siihen (tällöin sain myös hänen numeronsa). Kädessä oleva puhelimeni ei kuitenkaan soinut, vaan meni jostain syystä vastaajaan. Sanoin, etten tiedä mistä se johtuu, ja tarkistin vielä numeron olevan oikea ennen kuin lähdin. Jos mies ajatteli numeron olevan väärä, eikä siksi ota yhteyttä? Toisaalta, minulla on kyllä whatsapissa profiilikuva, josta minut tunnistaa.
Okei, alkaa olla aika hakuammuntaa ja tajuan itsekin miten hölmöltä tämä kuulostaa, kai olisi selvää että mies ottaisi yhteyttä jos häntä kiinnostaisi? :D
Ap
Voi hyvä luoja ap, laita se viesti jos on noin vaikeaa! Sinun elämäsihän se on.
Ei kyllä käy kateeksi ap:n tunnetiloissa pyörimistä. Ulkopuolelta nämä asiat ovat mukamas niin selkeitä ja sitten kun on itse tilanteessa, niin on vaikea ajatella vain järjellä. Tunnistan tilanteen. Ap, odota miehen yhteydenottoa ja koita nyt keksiä jotain muuta ajateltavaa :)
40-vuotiaan naisen elämänkokemuksella: Jos mies on kiinnostunut, se ottaa yhteyttä. Aina. Myös ujo mies kerää rohkeutensa ja ottaa yhteyttä. Vaikka se olisi pää kainalossa 40 asteen kuumeessa himassa, se ottaa yhteyttä. Tämän faktan kun oppii, elämä helpottuu huomattavasti eikä enää tarvitse miettiä, että mitäköhän se mies meinaa.
Vierailija kirjoitti:
40-vuotiaan naisen elämänkokemuksella: Jos mies on kiinnostunut, se ottaa yhteyttä. Aina. Myös ujo mies kerää rohkeutensa ja ottaa yhteyttä. Vaikka se olisi pää kainalossa 40 asteen kuumeessa himassa, se ottaa yhteyttä. Tämän faktan kun oppii, elämä helpottuu huomattavasti eikä enää tarvitse miettiä, että mitäköhän se mies meinaa.
No tätä pelkäänkin, ja kyllähän järkikin sanoo että näin asia on. Silti joku pieni osa haluaa uskoa että asia ei olisi näin🙄.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tätä pelkäänkin, ja kyllähän järkikin sanoo että näin asia on. Silti joku pieni osa haluaa uskoa että asia ei olisi näin🙄.
Ap
Jos saan vielä neuvoa, niin sellaisen neuvon antaisin, että kannattaa myös miettiä, minkälaisen suhteen haluaa. Haluatko ihan oikeasti tällaisen suhteen, jossa mies unohtaa sut moneksi päiväksi eikä huolehdi siitä, että sulla on hyvä ja turvallinen olo suhteessa? Etkö haluaiskin mieluummin sellaisen miehen, joka ei jätä epäselväksi sitä, että tykkää susta ja haluaa olla sun kanssa ja osoittaa sen pitämällä yhteyttä? Oikeasti, nää analyysit ei kannata. Ja voithan sä laittaa viestin ja kysyä, missä mennään, jos se helpottaa sun oloa.
Vierailija kirjoitti:
Okei, nyt tarvitsisin mielipiteitä tähän asiaan, onko vielä toivoa vai menetänkö jälleen uskoni miehiin.
Käytiin siis kaksi päivää sitten (lauantaina) treffeillä. Löydettiin toisemme tinderistä, jossa juttelimme jonkin aikaa ennen kuin päätimme lähteä käymään ajelemassa. Hän haki minut kotoani. Juttu tuntui luistavan hyvin ja ajelimme ja juttelimme muutamia tunteja. Sen jälkeen menimme hänen asunnolleen, jossa jatkoimme juttelemista hyvässä hengessä.
Kello alkoi olla jo paljon, ja hän kysyi, että haluaisinko jäädä yöksi sillä kotiini oli kuitenkin jonkin verran matkaa. Vastasin myöntyvästi ja menimme sänkyyn, jossa halailimme ja pussailimme. Suudellessamme myös koskettelimme toisiamme, mutta ennen yhdyntää sanoin tahtovani odottaa seuraavaan kertaan. Myös aamulla suutelimme ja halailimme, söimme aamupalaa ja hän toi minut kotiini. Pihassa hän vielä kysyi numeroani, ja lähtiessä sanoin, että "ota sitten yhteyttä", ja hän aikoi tehdä näin.
Nyt päästään tähän päivään, eikä miehestä ole kuulunut vieläkään mitään. Meillä oli hauskaa ja juttu luisti, mutta nyt olen hämmentynyt. Miksi mies ei ota yhteyttä, kun kuitenkin treffeillä ja vielä seuraavanakin päivänä vaikutti hyvin kiinnostuneelta ja olimme molemmat samaa mieltä siitä, että meillä oli todella mukavaa yhdessä (ainakin mies sanoi näin). Ajellessa hän myös sanoi esimerkiksi, että "tämä tässä on hyvä ravintola, pitää viedä sinut sinne joskus", mistä arvelin, että hän olisi ollut kiinnostunut. Miksi muuten sanoa noin?
Apua tarvitaan, mitä nyt teen? Onko liian aikaista odottaa yhteydenottoa ja mahtaako olla todennäköistä, että mies ottaa vielä yhteyttä? Pitäisikö minun ottaa yhteyttä vai unohtaa mies ihan kokonaan?
Siksi, että hän arvasi sinun haluavan kuulla tuollaista. Tuossa vaiheessahan hän vielä elätteli toivoa seksistä. Tuo olisi ollut minulle (pitkällä kokemuksella, valitettavasti :-/) todella paha hälytysmerkki. Tuo ei pelkästään ole laskelmoitu lause vaan kertoo hyvin myös hänen asennemaailmastaan: hän vie ehkä sinut sinne joskus. Hän ei sanonut, että "meidän pitää mennä sinne joskus", ei, vaan hän palkitsee sinut joskus viemällä sinut sinne. Unohda.
Ap, mies ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut. Tai siis olisi ottanut jo, jos haluaisi tavata toisenkin kerran. Ei halua, sitä sulle on nyt täällä neljän sivun verran tolkutettu mutta ei vaan mene perille.
Itse kysyin aina illan lopuksi koska nähtäis seuraavan kerran, jos nainen oli mieleinen. Jos ei ollut jatkoonmenijä, pyysin puhelinnroa. Sinkkumiehenä tein pari kertaa sen virheen, että sanoin suoraan että lisätreffaamiseen ei löydy meikäläisen puolelta kiinnostusta. Voi sitä mielensäpahoittamisen määrää. Helpompaa pyytää nroa ja esittää että aikoo ottaa yhteyttä. Live and learn :)
Tuo mies on suht tottunut pyörittelemään naisia btw. Tästä eteenpäin tiedät ettet ota tosissasi jos mies ekoilla treffeillä sanoo jotain "voitais mennä tonne/olis kiva tehdä yhdessä"-osastoa. Kyllä sillä miehellä on sun numero ja se tietää että olet kiinnostunut. Tietää myös että sinut saa helposti sänkyyn, ja ensi kerralla pääsee pidemmälle kuin halailu.
Njoo, turhaan setä tässä yrittää säästää apta pahalta mieleltä. Luultavasti et pysty hillitsemään itseäsi ja olemaan laittamatta viestiä. Ei maailma siihen kaadu ja etkä ole ensimmäinen naisihminen joka itseään miehelle tyrkyttää.
T. Setämies 43 v jota vähän säälittää sinisilmäinen ap ja huvittaa miten mikään ei deittirintamalla näytä muuttuneen 10 vuoteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos saan vielä neuvoa, niin sellaisen neuvon antaisin, että kannattaa myös miettiä, minkälaisen suhteen haluaa. Haluatko ihan oikeasti tällaisen suhteen, jossa mies unohtaa sut moneksi päiväksi eikä huolehdi siitä, että sulla on hyvä ja turvallinen olo suhteessa? Etkö haluaiskin mieluummin sellaisen miehen, joka ei jätä epäselväksi sitä, että tykkää susta ja haluaa olla sun kanssa ja osoittaa sen pitämällä yhteyttä? Oikeasti, nää analyysit ei kannata. Ja voithan sä laittaa viestin ja kysyä, missä mennään, jos se helpottaa sun oloa.
Totta. Viestin laittaminen varmaankin helpottaisi oloa ja saisi asian päätökseen, mutta toisaalta haluaa "poistua voittajana" eikä jäädä kerjäämään. Silloin harmittaisi varmasti, jos hän ei vaikka vastaisikaan tai vastaisi kylmästi.
Joku muuten kysyi aiemmin, että teinkö miehelle selväksi sen, että olen kiinnostunut, ja vastaus on kyllä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, mies ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut. Tai siis olisi ottanut jo, jos haluaisi tavata toisenkin kerran. Ei halua, sitä sulle on nyt täällä neljän sivun verran tolkutettu mutta ei vaan mene perille.
Itse kysyin aina illan lopuksi koska nähtäis seuraavan kerran, jos nainen oli mieleinen. Jos ei ollut jatkoonmenijä, pyysin puhelinnroa. Sinkkumiehenä tein pari kertaa sen virheen, että sanoin suoraan että lisätreffaamiseen ei löydy meikäläisen puolelta kiinnostusta. Voi sitä mielensäpahoittamisen määrää. Helpompaa pyytää nroa ja esittää että aikoo ottaa yhteyttä. Live and learn :)
Tuo mies on suht tottunut pyörittelemään naisia btw. Tästä eteenpäin tiedät ettet ota tosissasi jos mies ekoilla treffeillä sanoo jotain "voitais mennä tonne/olis kiva tehdä yhdessä"-osastoa. Kyllä sillä miehellä on sun numero ja se tietää että olet kiinnostunut. Tietää myös että sinut saa helposti sänkyyn, ja ensi kerralla pääsee pidemmälle kuin halailu.
Njoo, turhaan setä tässä yrittää säästää apta pahalta mieleltä. Luultavasti et pysty hillitsemään itseäsi ja olemaan laittamatta viestiä. Ei maailma siihen kaadu ja etkä ole ensimmäinen naisihminen joka itseään miehelle tyrkyttää.
T. Setämies 43 v jota vähän säälittää sinisilmäinen ap ja huvittaa miten mikään ei deittirintamalla näytä muuttuneen 10 vuoteen
Kiitos kommentista!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Setämies on se sana, joka minullekin tuli mieleen. Kaikki hälytysmerkit: treffeillä mennään ajelulle. Ei kahville, kävelylle, ravintolaan, leffaan tai minnekään "ihmisten ilmoille" vaan kahden kesken ajelulle. Mies vie kuin litran mittaa ja asennoituu alentuvasti; hän voi viedä johonkin ravintolaan joskus hamassa tulevaisuudessa. Sitten, hupskeikkaa, kello onkin paljon ja on helpompi jäädä yöksi. Setämies ei painosta, hän pääsee joka tapauksessa hiplaamaan hieman uutta kroppaa. En usko, että seksi on näille setämiehille edes se ainoa asia mitä he hakevat, todennäköisesti ainakin melkein yhtä tärkeää on juuri se, että saa taas uuden tyttösen ihastumaan itseensä.
Mutta ap ei ole menettänyt mitään, meille kaikille nettitreffailijoille on tullut noita setämiehiä vastaan ja yksi jos toinenkin on ehtinyt jo ihastua. siperia opettaa ;-)
Ap, maltoitko olla laittamatta viestiä?
Vierailija kirjoitti:
Ap, maltoitko olla laittamatta viestiä?
Maltoin! Tein muita juttuja ja tein kuten täällä neuvottiin, laitoin uutta matoa koukkuun. Suurin osa teistä oli sitä mieltä, että mies ei ota yhteyttä, ja viestejänne lukiessani tulin itsekin siihen tulokseen, että yhteydenottoa on turha odottaa. Harmittaa, että ihastun niin nopeasti, mutta onneksi ihastukset menevät miltei yhtä nopeasti ohi. Eilen tapasin uutta miestä ja meillä oli hauskaa, mutta lähinnä kaverillisissa merkeissä.
Joku sanoi, että mikäli mies ei ota tänään (eli eilen) eikä huomenna (eli tänään) yhteyttä, peli on pelattu. Uskokaa tai älkää, mutta äsken tuli mieheltä yhteydenotto!! Whatsapp piippasi ja siinä missä eilen olisin heti ollut perhosia vatsassa avaamassa viestiä, nyt vain vilkaisin puhelinta ja yllätyin, kun ruudulle ilmestyi miehen nimi ja teksti: "Hei Anni. Mitä sulle kuuluu?"
Nyt mietin seuraavaa liikettä. Toisaalta tuntuu hyvältä, mutta silti takaraivossa on ajatus siitä mitä sanoitte, että mies on vain seksin perässä. Vähän ristiriitaiset tunnelmat nyt, mutta miehen kuvia katsellessa muistuu mieleen miten hauskaa meillä oli yhdessä, ja kuinka ikävissäni olin eilen.🙄😇
Ap
Antoi ymmärtää, mutta ei ymmärtänyt antaa. Helppo, mutta vaikea. Ap pelasi peliä, jonka sääntöjä ei ymmärtänyt. Miehet toimivat putkiaivoilla.