Sara "kielinainen" Forsbergin uusi poikaystävä on "H"-man
Kommentit (25)
Aidsman?
Heman?
Persialainen vai iranilainen?
Sara näyttelee uudessa Renny Harlinin elokuvassa? Siitä se uran pohjakosketus alkaa...
H. Moilanen on nimeltään. Siitä tuo H.
Mulle tulee homovibat en tiiä miks. Olis ihan komea jos silmät ei ois noin lähellä toisiaan. Sara on vitun ärsyttävä edelleen!
Uus poikaystävä? Mun piti oikein tsekata facebookista, kun siellä on Saralla ollu profiilikuvassa tää sama heebo jo ainakin joulukuusta lähtien. Kerrankin tiesin jotain jo etukäteen, luulin että on ihan yleistä tietoa tämä Hooman tai He-man :)
Vierailija kirjoitti:
Aidsman?
Heman?
Persialainen vai iranilainen! Hä?!
Vierailija kirjoitti:
Aidsman?
Heman?
Iranilaiset ovat persialaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee homovibat en tiiä miks. Olis ihan komea jos silmät ei ois noin lähellä toisiaan. Sara on vitun ärsyttävä edelleen!
Sopivat toisilleen, Saarallahan on myös silmät aika lähekkäin kun ei ole silmämeikillä taikonut niitä etäämmälle toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Uus poikaystävä? Mun piti oikein tsekata facebookista, kun siellä on Saralla ollu profiilikuvassa tää sama heebo jo ainakin joulukuusta lähtien. Kerrankin tiesin jotain jo etukäteen, luulin että on ihan yleistä tietoa tämä Hooman tai He-man :)
Se olikin yleistä tietoa, mutta iltasanomat saivat vasta nyt tietää tästä.
Vierailija kirjoitti:
Aidsman?
Heman?
Kuvittelin, että se on amerikkalainen. Mitäs jos sen äiti olisi tehnyt kiinalaista ruokaa? Olisiko se kiinalainen?
Miksi Saralla on muuten melkein joka kuvassa Peace-käsimerkki silmän ympärillä?
Toi Sara on yksi pullon henki kanssa jota ei vaan saada takaisin sinne pulloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olikin yleistä tietoa, mutta iltasanomat saivat vasta nyt tietää tästä.
Ach so, eli iltasanomat ei seuraa facebookia. Aika erikoista.
Sara osaa olla jo rennosti miehen seurassa, koska piereskelee avoimesti. Hyi hitto! Minä olen ollut naimisissa mieheni kanssa kymmenen vuotta, mutta en minä hänen seurassaan piereskele. Minusta se on vaan ällöä ja tahditonta.
Vierailija kirjoitti:
Sara osaa olla jo rennosti miehen seurassa, koska piereskelee avoimesti. Hyi hitto! Minä olen ollut naimisissa mieheni kanssa kymmenen vuotta, mutta en minä hänen seurassaan piereskele. Minusta se on vaan ällöä ja tahditonta.
Et varmaan piere yksin ollessasikaan kovin paljoa. Ihmiset päästelee kaasuja tosi eri tahtiin, jotkut kerran päivässä, jotkut 20 kertaa päivässä, suolivaivaisia ei edes lasketa. Pidättely aiheuttaa vatsan turpoamista ja kipuja, joten sellainen, jolle piereskely on luonnollista ja usein toistuvaa, ei todellakaan (vakituisen) kumppaninsa seurassa pidättele. Tässä ei ole mitään epänormaalia.
Vierailija kirjoitti:
Illuminati.
Vierailija kirjoitti:
Selasin aika kauas instagramia eikä tullut vastaan. hohhojjjaa
Homomies?