Kun en laihdu niin en laihdu!
Ei mitään järkeä, puoli vuotta nälässä eikä paino ole tippunut grammaakaan. Luovutan.
Kommentit (4)
Ei tarvitse olla nälässä, jos kasvatat kulutustasi, niin saat syödäkin enemmän. Minulle ensimmäiset 50kg oli aivan piece of cake, mutta sitten tuli niin paha jumi, että vaikka seisoi päällään, niin mitään ei tapahtunut. Säännöllinen raskaan liikunnan aloitus auttoi ja nyt on taas paino lähtenyt laskemaan. Eikä tarvitse nähdä nälkää, laiskapäivinä (vapaata, ei liikuntaa) syön noin 1400-1500 kcal ja varsinkin niinä päivinä kun on sekä työt (7 tuntia seisomista/liikkumista + vielä urheilut päälle) saattaa syömiset nousta jopa 2000kcal.
Sama juttu oli mulla. Vuoteen en laihtunut yhtään, sitten lopetin nälkäkuurit ja aloin syömään niin, että aineenvaihdunta lähtisi käymään. Melkein kaksi kuukautta siinäkin meni, mutta nyt aineenvaihdunta toimii ja paino laskee eikä ole nälkä.
No ylipainoa on n.10 kiloa, herkkuja en juuri syö, en sokeria enkä perunaa, vaaleaa leipää tms. Suklaata kerran viikossa patukan. Kasvissyöjä olen, mikä nyt ei kerro muuta kuin että makkaroita tai vastaavia ei mene. Kävelen paljon, kaloreita päivässä tulee max 1000, mutta ei mitään vaikutusta. Motivaatio alkaa olla loppu 😞. Ap
Oletko valmiiksi normaali-/alipainoinen vai oletko napsinut keksejä ja jättänyt syömättä kunnon ruokaa? Jokuhan tuossa yhtälössä kusee. Todennäköisesti itsepetos syödyn ruuan ja liikkumisen suhteen.