Kenet räppärin olisit ottanut Mikael Gabrielin tilalle Vain Elämää-sarjaan?
Itse olisin ottanut Asan.
Huge L olisi ollut kanssa jees, mutta äijä ei taida keikkailla ollenkaan jne.
Ei taida kumminkaan olla mitään mahkuja näihin ohjelmiin muiden edes tullakkaan kuin pintaliitopoppi-artistien ketkä jatkuvasti on julkisuudessa ja musiikki on kaupallista joka uppoaa enemmistöön.
Kommentit (61)
Ehkä joku paleface, mutta paremmin olisi sopinut vaikka Robin. Mutta jos väkisin on pakko ottaa räppäri niin ei tässä oikeen ole muita vaihtoehtoja.
Luuletko että Asa menisi mistään hinnasta kyseiseen ohjelmaan?
En ketään, miksi siellä pitää olla räppäri. Suomessa on aika vähän räppäreitä joita kuuntee muutkin kuin aktiiviharrastajat. Yhtähyvin voisi vaatia että pitää olla punkkari.
Mikael Gabriel EI ole räppäri vaan tyhjänpäiväinen ulisija jolla ei ole koskaan mitään fiksua sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että Asa menisi mistään hinnasta kyseiseen ohjelmaan?
En luule mitään, tuskin olisikaan mennyt. Kyse olikin siitä, että mieluusti olisin tämän herran naamaa ja musisointia katsonut kuin jonkun MG:n.
Miten niin tilalle? M.G. ei itsekään tiennyt osallistuvansa, kun seiska jo uudet esiintyjät "julkisti".
Vierailija kirjoitti:
En ketään, miksi siellä pitää olla räppäri. Suomessa on aika vähän räppäreitä joita kuuntee muutkin kuin aktiiviharrastajat. Yhtähyvin voisi vaatia että pitää olla punkkari.
Miksei olisi? Tarviiko siellä olla pelkästään iskelmä/poppi genren edustajia kenen musiikki sopii jokaiselle kanavalle? Ihan hyvin siellä voisi olla punkin edustaja tai raskaamman musiikin.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin tilalle? M.G. ei itsekään tiennyt osallistuvansa, kun seiska jo uudet esiintyjät "julkisti".
No voi vittu :D Jos nyt oletetaan että se on MG joka sinne on menossa? Ei sitä kukaan muu tiedäkkään varmasti kuin tuotanto ja kyseiset artistit ja viimeistään sitten ku se paska tulee telkkarista ulos.
Kuka tahansa. Jopa Petri Nygård mieluummin kuin mg.
Vaikkapa Pyhimys tai Paleface. Oikeastaan kuka vaan paitsi Mikael Gabriel. Ainoat, jotka on kertonut mulle tykkäävänsä siitä oli 4-vuotiaat tytöt päiväkodissa. Se kertonee tarpeeksi.
Miksi siihen täytyy ottaa joku räppäri? Ohjelma olisi paljon parempi ilman niitä. Huomaa kyllä, että räp on kovin rajoittunut musiikkigenre kun ne eivät koskaan osaa tehdä toisten biiseistä omia versioita ilman, että tehdään ja varsinkin sanoitetaan koko biisi uudestaan ihan erilaiseksi. Korkeintaan jossain kertosäkeessä on joku sama kohta ja parhaimmassa tapauksessa eivät edes itse laula sitä. Hyvä esimerkki Villegallen Lähtisitkö, jossa Sanni laulaa sen yhden ainoan kohdan, joka on siitä versioitavasta biisistä. Ei sen ohjelman idea ole se, että sulle annetaan sana ja teet siitä biisin, vaan se että tehdään oma versio toisen biisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi vittu :D Jos nyt oletetaan että se on MG joka sinne on menossa? Ei sitä kukaan muu tiedäkkään varmasti kuin tuotanto ja kyseiset artistit ja viimeistään sitten ku se paska tulee telkkarista ulos.
Miksi oletettaisiin? Miksi ei kysytä "Kenet räppärin haluaisit nähdä Vain Elämää-sarjassa?"?
Miksi pitää levittää uutisankkaa?
Mäkin olin tulossa sanomaan että Asa tai Huge L ei VARMASTI menisi kyseiseen ohjelmaan vaikka olisi pakko.
En ketään, Mikael Gabriel on paras valinta sinne tällä hetkellä. Seuraavalle kaudelle Nikke Ankara (jos pää pysyy kasassa) tai Paleface.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olin tulossa sanomaan että Asa tai Huge L ei VARMASTI menisi kyseiseen ohjelmaan vaikka olisi pakko.
Mikseivät menisi?
MC Nikke T