Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei voi olla fyysisesti parhaimmassa synnytysiässä parikymppisenä.

Vierailija
28.03.2016 |

Joka niin väittää, valehtelee. 20-vuotiaana lantion ja synnytyskanavan kasvu on vielä ihan kesken. En ymmärrä, mistä tuo 20-25 ikähaarukka on revitty.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen kasvu pysähtyy kuukautisten alkaessa.

Vierailija
2/5 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 20v on ihan aikuinen ruumiinrakenteellisesti. Monet jopa henkisesti aikuisia, vaikka ihan kaikki sen ikäiset eivät olekaan. Lakkaa halveksimasta noita parikymppisiä, ihan vain koska he ovat sen ikäisiä. He ovat aikuisia ja osaavat itse tehdä päätöksensä, olivat ne hyviä tai huonoja. Ihan niinkuin sinäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mulla ollut kesken. Ja lantiohan kehittyy muutenkin edelleen naisen ollessa raskaana iästä riippumatta. Jos lantio ei lainkaan muuttuisi raskauden aikana, niin aika moni vauva jäisi synnyttämättä alateitse.

Vierailija
4/5 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin esikoiseni 18,5 vuotiaana ja kaikki sujui hyvin. Sopiva synntysikä. Seuraava lapsi syntyi 20 vuoden kuluttua ja sekin oli sopiva synntysikä.

Naisen hedelmällinen aika on vuosikymmeniä ja kyllä siinä ehtii tehdä lapsen kun se itselle on sopiva ajankohta.

Vierailija
5/5 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisen kasvu pysähtyy kuukautisten alkaessa.

Ei se ihan näin yksinkertaista ole, hyvä luoja. Mun menkat loppuivat 11-vuotiaana ja mielestäni sinun pitää mennä hoitoon, jos ajattelet asiasta noin miten kirjoitit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi