Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntoilu alentaa Stubbin arvovaltaa, sanoo kansanedustaja. Samaa vai eri mieltä?

Vierailija
28.03.2016 |

Onko Stubb pelle, joka käyttää liikaa aikaa ja energiaa kuntoiluun, eikä sitten jaksa enää keskittyä olennaiseen? Vai auttaako kuntoilu nimenomaan häntä jaksamaan ja työskentelemään tehokkaasti?

Mitä mieltä?

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa verrata kun en tiedä milloin hän kuntoilee ja milloin ei.

Jos veikkaamaan pitäisi ruveta hän luultavasti on tehokkaimmilla silloin kun voi omasta mielestään kuntoilla riittävästi.

Vierailija
2/77 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoilu auttaa jaksamaan. Eero Lehti on vain kateellinen plösö, joka on itse huonossa kunnossa. Enkä ole mikään Stubb-fani. Arvostan vain yleisesti ottaen kovakuntoisia ihmisiä. Triathlonin suorittaminen on ihailtava suoritus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoilu varmasti auttaa jaksamaan. Olemme tottuneet näkemään lihavia poliitikkoja ja lihavaa eliittiä (mm. Lehti itse). Mielestäni urheilullisuus lisää poliitikon uskottavuutta. Mutta rajansa silläkin. Stubb on tuonut urheilusuorituksiaan liikaa esille. Pitäisi ne omana tietonaan - ei kukaan käy kyttäämässä miten paljon hän urheilee.

Se kyllä mietityttää, että milloin Stubb on perheensä kanssa. Työ vie varmasti enemmän aikaa kuin meillä tavistyöläisillä. Meikäläisilläkin on vaikea välillä löytää aikaa omaan liikuntaharrastukseen. Äidin jumppa on aina jostain muusta pois.. Ei sillä etteikö liikunta olisi tärkeää!

Vierailija
4/77 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kuntoilu ole tässä se ongelma, vaan sen kuntoilun korostuminen muun kustannuksella. Muistellaanpa vaikka sitä hetkeä kun malesialaiskone ammuttiin Ukrainan yläpuolella alas. Mitä ulkoministeri Stubb teki? Tviittasi urheilusuorituksistaan.

Vierailija
5/77 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ministerin on oltava kunnossa, mieli jaksaa tehdä hommansa. Stubulla vaan meni alussa vähän yli toi kuntoilun kautta näkyminen, jäänyt mielikuva, että on maratonille valmistautuminen työasioita tärkeämpää.

Vierailija
6/77 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eero Lehdenkin kannattaisi vähän kuntoilla, niin aivotkin pysyisi iskussa eikä vanhuus tulisi niin nopeasti. Ulkoilu tekee hyvää koko kropalle.

Vierailija
7/77 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla on se että julkisuudessa ei ole oikeaa tietoa Kataisen , Stubbin arvopohjasta ja nyt kun kokoomuksen kannatus laskee niin ei enää malteta pitää suuta kiinni ja aletaan vuotamaan tietoa todellisesta tilanteesta.Eli siitä että Katainen ja Stubb eivät panosta tarpeeksi toimensa hyvään hoitamiseen vaan etusijalla on omat tarpeet.

Vapaavuori aloitti tämän verhon raottamisen ja Lehti jatkoi.

Vierailija
8/77 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä arvovaltaa Stubbilla on? Ei mitään. Kaiken mokannut nolla niin kuin Katainenkin.

Vierailija
9/77 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntoilu varmasti auttaa jaksamaan. Olemme tottuneet näkemään lihavia poliitikkoja ja lihavaa eliittiä (mm. Lehti itse). Mielestäni urheilullisuus lisää poliitikon uskottavuutta. Mutta rajansa silläkin. Stubb on tuonut urheilusuorituksiaan liikaa esille. Pitäisi ne omana tietonaan - ei kukaan käy kyttäämässä miten paljon hän urheilee.

Se kyllä mietityttää, että milloin Stubb on perheensä kanssa. Työ vie varmasti enemmän aikaa kuin meillä tavistyöläisillä. Meikäläisilläkin on vaikea välillä löytää aikaa omaan liikuntaharrastukseen. Äidin jumppa on aina jostain muusta pois.. Ei sillä etteikö liikunta olisi tärkeää!

Minä taas olen saanut kuvan, että kuntoilee 'näppärästi' työn lomassa. Sitten ilmeisesti vetää hihastaan työasiat, kun ei ole ehtinyt tai viitsinyt perehtyä. Olisi maailman rasittavin kollega.

Vierailija
10/77 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis totta kai kunnon poliitikko on lihava, keski-iän ylittänyt henkilö jonka epäterveelliset elämäntavat näkyvät kilometrin päähän.

En edes äänestä Kokoomusta mutta tuollainen arvostelu on jo noloa.

Vierailija
11/77 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että mielestäni Stubb panostaa liikaa liikuntaan. Liikunta päivittäin on kaikille suotava juttu, mutta mielestäni ihminen ei voi keskittyä kunnolla kahteen asiaansamaan aikaan. Tässä tapauksessa Stubb on mielestäni liikaa keskittynyt urheiluun. Olen itsekin ollut himoliikkuja ja kyllä siinä jäi muut elämänalueet pienemmälle huomiolle. Liikkua voi myös kohtuudella ja varsinkin tuollaisessa työssä luulisi, että politiikka olisi se ykkösintohimo.

Vierailija
12/77 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että mielestäni Stubb panostaa liikaa liikuntaan. Liikunta päivittäin on kaikille suotava juttu, mutta mielestäni ihminen ei voi keskittyä kunnolla kahteen asiaansamaan aikaan. Tässä tapauksessa Stubb on mielestäni liikaa keskittynyt urheiluun. Olen itsekin ollut himoliikkuja ja kyllä siinä jäi muut elämänalueet pienemmälle huomiolle. Liikkua voi myös kohtuudella ja varsinkin tuollaisessa työssä luulisi, että politiikka olisi se ykkösintohimo.

Minä taas olen huomannut että ulkoillessa ja kuntoillessa on hyvä ajatella. Ehkä sinulla sitten koko aivokapasiteetti kuluu pelkkään jalkojen liikuttamiseen jos liikunta vie sinulla aikaa ajattelulta. 

Vierailija
13/77 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen huomannut että ulkoillessa ja kuntoillessa on hyvä ajatella. Ehkä sinulla sitten koko aivokapasiteetti kuluu pelkkään jalkojen liikuttamiseen jos liikunta vie sinulla aikaa ajattelulta. 

Faktojen etsintä ja muu tiedonhaku plus dokumentointi on hankalaa ellei ole sihteeri langan päässä koko ajan.

Vierailija
14/77 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Lehti valinnut sanansa vähän huonosti. Ei kukaan ole sitä mieltä, että kuntoilu olisi suotavaa, mutta Stubbin tapa treenata tavoitteellisesti useita tunteja päivässä ei kyllä istu sen kanssa, että pitäisi tehdä täysipäiväisesti ensin pääministerin ja nyt valtionvarainministerin töitä. Terveyskuntoilu ja jaksamiskuntoilu ei ole sama kuin harjoitella trialthonia.

Tämä mielikuva minullakin on, että perusnokkeluudella hanskailee asioita, kun ei viitsi niihin ensin perehtyä. Ei viitsi, ei ehdi. Prioriteetit hukassa.

Stubb edustaa Kataisen kanssa samaa porukkaa, jotka saa liikaa liian nopeasti. Ei riitä osaaminen, ei sitkeys, ei ahkeruus.

Vierailija
15/77 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktojen etsintä ja muu tiedonhaku plus dokumentointi on hankalaa ellei ole sihteeri langan päässä koko ajan.

Ministerillä joku muu hakee faktat valmiiksi ja ministeri sitten perehtyy niihin lukemalla paperin ja mahdollisesti neuvottelemalla eri osapuolten kanssa. Ministerin tehtävä on tehdä päätökset, ei hakea perustietoa googlesta.

Kuten sanottua minulla ainakin opiskelujen ohessa liikunta auttaa koska liikunnan ajaksi tulee pakollinen lukutauko ja kerkiää järjestelemään luettua tietoa päässä ennen kuin koittaa lukea lisää. Verenkierron vilkastuminen ei myöskään haittaa asiaa.

Vierailija
16/77 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbin arvovaltaa alentaa ennen kaikkea hänen harrastamansa typerät lohkaisut ja osaamattomuus työssään.

Vierailija
17/77 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kuolla nauruun kun luin tuon jutun.

En ole mikään Stubb fani, ja se epäuskottavuus on kyllä ihan muissa asioissa,

Mr Lehti teki nyt itsestään täysin naurettavan pellen tommosella hölyn pölyllä.

Vierailija
18/77 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Stubb pelle, joka käyttää liikaa aikaa ja energiaa kuntoiluun, eikä sitten jaksa enää keskittyä olennaiseen? Vai auttaako kuntoilu nimenomaan häntä jaksamaan ja työskentelemään tehokkaasti?

Mitä mieltä?

Kyllähän se hieman naurettavalta näyttää, kun Stubb keskittyy enemmän urheiluun ja siitä kertomiseen (unohtamatta twiittailua), kuin tärkeiden asioiden hoitamiseen.

Vierailija
19/77 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei, vain sillä on väliä, että nyt on hyvä fillis! jne.

Vierailija
20/77 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on Stubbin kuntoilla, kun työpaikalla saa sitten levätä tekemättä mitään. Ei onnistuisi normaaleilta kansalaisilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän