Pelkään jatkuvasti että mulla on veritulppa!!! Auttakaa!!!
Nyt jalassa taas omituinen kireä tunne ja polvitaipeen alapuolella ulkosivulla pari pientä mustelmaa enkä muista satuttaneeni jalkaa mihinkään. Koko jalka tuntuu omituiselta.
Nyt panikoin taas että on tulppa. Hyperventiloin täällä.
Onko tää tulppa vai jotain muuta?
Kommentit (8)
Jos tulee omituisia oireita, pelkään mennä nukkumaan koska pelkään etten herää enää aamulla.
Ap
Kannattais ottaa yhteyttä lääkäriin
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta tulpalta, jos ei jalka ole kuuma koskettaessa eikä punainen. Onko sulla joku erityinen syy pelätä tulppaa? t. toinen hypokondrikko
Äitini sairastunut vakavasti ja siitä lähtien (10kk sitten) olen pelännyt niitä. Äidillä luultiin ensin että oli saanut aivoinfarktin, myöhemmin osoittautui aivokasvaimeksi. Hoitojen aikana sai myös tulpan jalkaan.
Minulla myös ylipainoa, tupakoin enkä harrasta liikuntaa.
Syitä siis riittää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lopeta e-pillerit.
En käytä e-pillereitä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta tulpalta, jos ei jalka ole kuuma koskettaessa eikä punainen. Onko sulla joku erityinen syy pelätä tulppaa? t. toinen hypokondrikko
Äitini sairastunut vakavasti ja siitä lähtien (10kk sitten) olen pelännyt niitä. Äidillä luultiin ensin että oli saanut aivoinfarktin, myöhemmin osoittautui aivokasvaimeksi. Hoitojen aikana sai myös tulpan jalkaan.
Minulla myös ylipainoa, tupakoin enkä harrasta liikuntaa.
Syitä siis riittää.
Ap
Oot kyl symppis.. Äitis on kuitenkin sua 30 vuotta vanhempi? Lopeta söökaamine ja mene huomenna tunnin kävelylle, ota tavaksi moinen ponnistus pari-kolme kertaa viikossa. On hurja muutos! :D
Veritulppa ei välttämättä näy mitenkään tai tunnu esim kuumana. Mulla oli tulppa, ainoa oire kipeä pohjelihas.