Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään jatkuvasti että mulla on veritulppa!!! Auttakaa!!!

Vierailija
27.03.2016 |

Nyt jalassa taas omituinen kireä tunne ja polvitaipeen alapuolella ulkosivulla pari pientä mustelmaa enkä muista satuttaneeni jalkaa mihinkään. Koko jalka tuntuu omituiselta.

Nyt panikoin taas että on tulppa. Hyperventiloin täällä.

Onko tää tulppa vai jotain muuta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta tulpalta, jos ei jalka ole kuuma koskettaessa eikä punainen. Onko sulla joku erityinen syy pelätä tulppaa? t. toinen hypokondrikko

Vierailija
2/8 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee omituisia oireita, pelkään mennä nukkumaan koska pelkään etten herää enää aamulla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta e-pillerit.

Vierailija
4/8 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais ottaa yhteyttä lääkäriin

Vierailija
5/8 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta tulpalta, jos ei jalka ole kuuma koskettaessa eikä punainen. Onko sulla joku erityinen syy pelätä tulppaa? t. toinen hypokondrikko

Äitini sairastunut vakavasti ja siitä lähtien (10kk sitten) olen pelännyt niitä. Äidillä luultiin ensin että oli saanut aivoinfarktin, myöhemmin osoittautui aivokasvaimeksi. Hoitojen aikana sai myös tulpan jalkaan.

Minulla myös ylipainoa, tupakoin enkä harrasta liikuntaa.

Syitä siis riittää.

Ap

Vierailija
6/8 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta e-pillerit.

En käytä e-pillereitä

Ap

Vierailija
7/8 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini sairastunut vakavasti ja siitä lähtien (10kk sitten) olen pelännyt niitä. Äidillä luultiin ensin että oli saanut aivoinfarktin, myöhemmin osoittautui aivokasvaimeksi. Hoitojen aikana sai myös tulpan jalkaan.

Minulla myös ylipainoa, tupakoin enkä harrasta liikuntaa.

Syitä siis riittää.

Ap

Oot kyl symppis.. Äitis on kuitenkin sua 30 vuotta vanhempi? Lopeta söökaamine ja mene huomenna tunnin kävelylle, ota tavaksi moinen ponnistus pari-kolme kertaa viikossa. On hurja muutos! :D

Vierailija
8/8 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veritulppa ei välttämättä näy mitenkään tai tunnu esim kuumana. Mulla oli tulppa, ainoa oire kipeä pohjelihas.