Perverssejä ja sairaita nämä "pyöreämpien" naisten ihannoijat!
Perkele näitä pervoja ja heidän vääristyneitä ihanteitaan, EPÄTERVEELLINEN VARTALO EI OLE HYVÄ IHANNE, VAAN SAIRAS
liikakiloja ei pidä hyväksyä vaan niistä pitää hankkiutua eroon
sitten on vielä media joka oikeen puollustaa tätä trendiä! HÄVETKÄÄ!
Kommentit (39)
Kylläpä se ottaa koville, kun kaikki ei tykkää samoista asioista. Kuin uhmaikäisen lapsen kiukuttelua.
-Arska
Oletkos tullut ajatelleeksi, että useimmat ihmiset eivät ihannoi mitään tiettyä ulkonäköä? Ihmiset ihastuvat ja rakastuvat ihmiseen, toiseen ihmiseen sellaisenaan. Ei siinä ulkonäöllä ja koolla ole merkitystä. Rakkauden kohde voi lihoa tai laihtua, vanheta, sairastua, muuttua ulkomuodoltaan. Mutta rakkaus säilyy, kun sen kohteena on ihminen. Sinulla ap on kieroutunut käsitys. Sellainen kieroutunut ulkonäkökeskeinen fetissi voi olla joillakin ihmisillä. Sellainen fetissi voi kohdistua monenlaisiin asioihin, jopa korkokenkiin. Mutta emmehän silti ala kyseenalaistaa korkokenkien olemassaoloa. Korkokengät eivät tosin ole jaloille hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss?
Ah, no mutta kukas muukaan?!?!?!?! Helvetti kun en ole ap! Sentään täällä on minun lisäkseni vielä YKSI tämän asian läpi näkevä jäljellä. Surullisen vähiin käy!
On meitä täällä useampikin, mutta ylläpito on ilmeisen täynnä aivopestyjä läskidenialisteja, jotka pyrkivät rajoittamaan sananvapauttamme kaikin keinoin. Omista aloituksistani kaikki edelliset on poistettu, eivätkä ne edes ole yhtä aggressiiviseen sävyyn kirjoitettuja kuin tämä, mutta pinna alkaa kiristyä joten ärräpäät ovat odotettavissa.
Virtuaalinen high five ssss:lle!
No niin, ssss:n asiallinen viesti poistettiin! Todistitte modet pointtini aika hienosti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://41.media.tumblr.com/e7d23d1252f3b3df19cbb9a0cc95df71/tumblr_msq4…
<3
Miksi tämä piti postata? Mikä tässä oli pointti? Voitko ystävällisesti selittää mitä ideaa oli laittaa tämä linkki tähän? ONKO TÄMÄ MIELESTÄSI JONKIN SORTIN ARGUMENTAATIOTA?
SAATANAN PÖLKKYPÄÄ!
Ärsyttääksesi sinua sen postasin :)
Itte olet ap. pervo. Samoin vanhempasi, kun tuommoisen paskaläjän päästivät housuistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://41.media.tumblr.com/e7d23d1252f3b3df19cbb9a0cc95df71/tumblr_msq4…
<3
Miksi tämä piti postata? Mikä tässä oli pointti? Voitko ystävällisesti selittää mitä ideaa oli laittaa tämä linkki tähän? ONKO TÄMÄ MIELESTÄSI JONKIN SORTIN ARGUMENTAATIOTA?
SAATANAN PÖLKKYPÄÄ!
Ota nyt ihan rauhallisesti. Syö vaikka jotain, jotta verensokerisi nousee normaaleihin lukemiin.
Kyllä teillä raivoa riittää, joku teidän omassa elämässä on pielessä, mielisairautta ehkä. Ei kukaan täysjärkinen meuhkaa toisten painosta niinkuin te, ainoastaan mieleltään sairaat.
Mä oon aina ollut riuku, jolla matalat verenpaineet ja a-kuppi. Nyt 8 kuulla ja +20kg tunnen itseni seksikkäämmäksi kuin ikinä! Mulla on pyöreä peppu ja rinnat!! Mies käy kuumana, sen mielestä hehkun! Toivotgavasti imetys ei kuihduta heti:(
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss?
Ah, no mutta kukas muukaan?!?!?!?! Helvetti kun en ole ap! Sentään täällä on minun lisäkseni vielä YKSI tämän asian läpi näkevä jäljellä. Surullisen vähiin käy!
Liian laihat kuolee sukupuuttoon. Voi kyynel.
Lihavuus on todistetusti tappavampaa!
Esitä todisteet.
Kai AP läpäiset A4 waist -testin? Ethän halua olla läski.
Kömpelö provo tai muuten joku ihmisraakileen julistus.
Alipaino ei todellakaan ole ihmiselle hirveän vaarallista, ei myöskään nälkä. Ihminen on eläin ja eläimet on rakennettu kestämään vähään ravintoa, koska aina sitä ei saa. Läski on täysin epänormaalia ja luonnotonta.
Vierailija kirjoitti:
Alipaino ei todellakaan ole ihmiselle hirveän vaarallista, ei myöskään nälkä. Ihminen on eläin ja eläimet on rakennettu kestämään vähään ravintoa, koska aina sitä ei saa. Läski on täysin epänormaalia ja luonnotonta.
Noinko anorektikot nykyään puolustelevat syömättömyyttään?
Miettikää miltä läski haisee kesä kuumalla. Ihrapoimuihin kertyy kuonaa ja haisee mädäntyneeltä.
No se nyt on vaan totuus että kun laihtuu niin laihtuu myös pimpin seinät. t.Laihduttanut ja sama mies tuntuu eriltä (tosin mies innokkaampi kun näytän ulkoisesti paremmalta)
Vierailija kirjoitti:
Miettikää miltä läski haisee kesä kuumalla. Ihrapoimuihin kertyy kuonaa ja haisee mädäntyneeltä.
Nyt ollaan oikean jäljillä. Oikeilla läskeillä on ihrapoimuja. Av-läskeillä ei.
Minä, 70kg ja hiukan päälle 170cm nainen, en ole mielestäni läski, mieheni mielestä täydellinen, omasta mielestäni hyvä ja taulukoiden mukaan normaalipainoinen. Ihrapoimuja nyt tietysti on kaksi, niiden nimi on rinnat ja ne ovat naisilla ihan normaaleja. AV:n ei-läskidenialistien mielestä olen armoton ryhävalas.
SAATANAN PÖLKKYPÄÄ!