Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat dekkarit?

Vierailija
27.03.2016 |

Kertokaas teidän lempi dekkareita. Hirveästi tekee mieli lukea, mutta mitään ei oikein löydy. Itse pidän paljon Rizzoli & Isles-sarjasta ja Lars Keplereistä. Plussaa, jos löytyy Elisa kirjat-sovelluksesta!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peter James Kuolema-sarja. Oma tarina kulkee rikosten rinnalla. Koukuttaa, koska olen ostanut kaikki osat.

Tämä! Suosittelen myös. Samoin Douglas prestonin ja Lincoln childin pendergast-sarjaa.

22/27 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo Nesbøn kirjat on hyviä.

Ainoita dekkareita, joista on tehty onnistunut elokuva on Headhunters :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate Atkinsonin dekkarit joissa päähenkilönä Jackson Brodie, tekivät vaikutuksen.

Vierailija
24/27 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

kaffepulla kirjoitti:

Stieg Larssonin Millennium-trilogia. Parhautta! 

Onko kukaan lukenut sitä "uusinta"? Onko mistään kotoisin?

Lagercrantzin tekemä jatko-osa oli mielestäni tosi hyvä vaikka olin erittäin skeptinen että saako hahmoihin saman hengen. Eli suosittelen!! Muita dekkarisuosituksia.. Remekset on ihan jees, Marklund, Cornwell, Anna Jansson...

Vierailija
25/27 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen aika paljon dekkareita(kin) mutta en siltikään oikein osaa suositella mitään. Tauno Yliruusin Rikosetsivien vapaapäivä on mielestäni hyvä, vaikka ei olekaan ihan perinteinen dekkari.

Vierailija
26/27 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peter James Kuolema-sarja. Oma tarina kulkee rikosten rinnalla. Koukuttaa, koska olen ostanut kaikki osat.

Peter James on kyllä hyvä, se ensimmäinen kuolema sarjan kirja 'Dead Simple' oli tosi jännä, luin sen nopeasti.

Vierailija
27/27 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan päätyä tähän, ainakin ensimmäinen kirja vaikutti juoneltaan mielenkiintoiselta. Ja plussaa on, että kirjoja on jo monia mikäli kolahtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi