Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi laitat lapsesi ostoskärryyn?

Vierailija
27.03.2016 |

Tarkoitan nyt niitä vanhempia, jotka laittavat kultamussukkansa ostoskärryjen ruoalle varattuun tilaan, ei lastenistuimeen.

Ällöttävää laittaa ruokia samaan paikkaan, missä hetkeä aiemmin pikku-Liisa on kököttänyt paskaisissa ulkokamppeissaan.

Tekosyytä "koska se on helpompaa" ei hyväksytä, lapsen voi laittaa joko sille varattuun istuimeen tai kävelemään vieressä. Jollei kumpikaan onnistu, älä ota lasta mukaan kauppaan. Mikäli sekään ei onnistu, älä tee lapsia.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on melkoista tämä roskaväki. Kaikki mikä ei ole erikseen kielletty on nähtävästi ok heidän mielestään.

Vierailija
22/81 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan lapset kärryyn koska he viihtyvät siinä.Simppeli juttu.

Sun olis pitänyt jättää penskat tekemättä koska susta ei selvästikään ole kasvattajaksi. Olisko jälkiaborttiin liian myöhäistä saada aikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne kauppakärryihin kukaan täysjärkinen lastaan laita :D

Vierailija
24/81 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan lapset kärryyn koska he viihtyvät siinä.Simppeli juttu.

Mennäänkö teillä muutenkin täysin lasten ehdoilla? Syöttekö pelkästään karkkia ja juotte limua, koska lapset haluavat?

Vapaan kasvatuksen hedelmät ovat kyllä suoraan sanottuna perseestä. Se on tullut huomattua ja usein.

Vierailija
25/81 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tää ratkaisu: Maalataan pieni osa kärryistä paskanruskeiksi ja laitetaan niihin iso kyltti "paskakärryt". Paskakärryihin saa laittaa paskaisia mukuloita, muihin kärryihin ei.

Vierailija
26/81 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää olla siellä:) samat paskat ja pöpöton siellä ympäri kauppaa enivei, sorry. Enpä keksi yjtään syytä olla pitämättä. Taidan alkaa opettaa lapselleni, että ne lapset jotka kävelet ovat tulevaa työläisluokkaa ja pitää opettaa honmiin pienestä pitöen, kun taas herrat matkustavat muiden tehdessä työt:)

Vierailija
27/81 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kauheeta. Mä todellakin olisin jättänyt lapsen tekemättä jos olisin tajunnut että kauppareissusta tulee 2h sessio kun pentu on 3min tyytyväisenä vaunuissa, sen jälkeen 15min huutoa ja vääntelehtimistä, jolloin ostoksien lappaminen perässä vedettävään koriin tyssää täysin ettei se pentu tuu pää edellä alas vaunuista. Ja uusi rumba rauhoittumisen jälkeen. Eli laitoin pennun sinne perässä vedettävään koriin istumaan ilman ulkovaatteita ja kenkiä ja huom! Se kori oli paskasempi kuinmun lapsi! Ja ostokset vaunuihin ja rundi loppuun lopulta.

Vierailija
28/81 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi kauheeta. Mä todellakin olisin jättänyt lapsen tekemättä jos olisin tajunnut että kauppareissusta tulee 2h sessio kun pentu on 3min tyytyväisenä vaunuissa, sen jälkeen 15min huutoa ja vääntelehtimistä, jolloin ostoksien lappaminen perässä vedettävään koriin tyssää täysin ettei se pentu tuu pää edellä alas vaunuista. Ja uusi rumba rauhoittumisen jälkeen. Eli laitoin pennun sinne perässä vedettävään koriin istumaan ilman ulkovaatteita ja kenkiä ja huom! Se kori oli paskasempi kuinmun lapsi! Ja ostokset vaunuihin ja rundi loppuun lopulta.

Ei jumalau... mitä mä luen täältä! Kolmen lapsen äitinä, tiedän että voi joskus olla haasteellista, mutta ihan kasvatuksen kannalta, se kauppareissu jäis tuohon paikkaan. Kakara(t) pihalle/autoon/kotiin ja sit takas itse ostoksille. Ne ei sinne autoon kuole, etenkään jos ovat tietoisia huonosta käytöksestään. Ja vauvaahan sä et kuljeta kärryssä muutenkaan, että turha siitä iästä tulla narisemaan.

Vierailija
29/81 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen äitinä en voi kuin ihmetellä, että miten te kasvatatte lapsianne, jos ette kauppareissusta selviä kuten normaalit ihmiset!?

Sääliksi käy lapsianne, kun pumpulissa kasvatatte ja kaiken periksi annatte.

Ps. Kauppapalvelu on keksitty, jos ei pärjää muuten.

Vierailija
30/81 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pliis kasvata lapsestasi yhtä välinpitämätöntä.[/quote]

Näin juuri lapset pitääkin kasvattaa. Olemaan piittaamatta ilkeiden noita-akkojen luomasta ankeasta ilmapiiristä. Elämään elämäänsä välittämättä jonkun niuhon mitättömästä elämättömästä elämästä mitättömine mielipiteineen.

Vierailija
31/81 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiperheet ovat suurten kauppojen unelma-asiakkaita ja tärkeä kohderyhmä, siinä ei yhden sinkun makkarat paina.

En ole sinkku enkä lapseton, mutta en myöskään itsekäs. Jos lapsi on otettava jostain syystä kauppaan, kävelee hän vieressä ja pitää kärrystä kiinni.

Keskitytkö itse niin paljon niiden makkaroiden tutkiskeluun, ettet ehdi pitää lastasi silmällä?

Nii varmaan uhmaikäinen kävelee vieressä tai pitää kärrystä kiinni, hyvä vitsi:)) kiitos

Vierailija
32/81 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiperheet ovat suurten kauppojen unelma-asiakkaita ja tärkeä kohderyhmä, siinä ei yhden sinkun makkarat paina.

En ole sinkku enkä lapseton, mutta en myöskään itsekäs. Jos lapsi on otettava jostain syystä kauppaan, kävelee hän vieressä ja pitää kärrystä kiinni.

Keskitytkö itse niin paljon niiden makkaroiden tutkiskeluun, ettet ehdi pitää lastasi silmällä?

Nii varmaan uhmaikäinen kävelee vieressä tai pitää kärrystä kiinni, hyvä vitsi:)) kiitos

Kasvata sitten lastasi äläkä anna periksi. Älä ole paska mutsi.

Vierailija
33/81 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan koska voin :)) ei kiinnosta sinkkutanttojen mielipiteet, jos joskus saatte lapsia niin muuttuu teilläkin ääni kellossa.

Vierailija
34/81 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli sekään ei onnistu, älä tee lapsia.

Hih, muuten ihan hyvä kirjoitus, mutta tämä viimeinen lause oli paksua. Kuka sinä tai kukaan muukaan on sanelemaan, milloin mistäkin pikkusyystä jonkun ei pitäisi tehdä lapsia. On se niin muodikasta olla niin nokkela ja muitten yläpuolella. Oikein itse jumalako siellä kirjoittelee. 

Vierailija
35/81 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaa pakko sanoa että kyllä söisin mielummin hedelmiä mitä on koskettu ja käyneet ties missä enkä ruokaa missä on lapsen kuravaatteista tullutta kuraa ja kengistä tullutta koiran..skaa.

Vierailija
36/81 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä minäkään. Tosin ehkä se painoraja niissä istuimissa on joillakin syy, se kun on 15kg. Itse laitan kyllä sen painoisen joko kävelemään tai jos on sellainen autokärri niin sinne autoon. Ei ne lapsen ulkokamppeet varmaan paljoa paskasemmat ole kuin ne kärryt ja korit siellä kaupassa muutenkaan, mutta eihän siihen jää tilaa ruualle, jos siellä lapsi remuaa jo. Tai sitten se hyppii niiden ruokien päällä. Tyhmää jokatapauksessa.

Vierailija
37/81 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laitan koska voin :)) ei kiinnosta sinkkutanttojen mielipiteet, jos joskus saatte lapsia niin muuttuu teilläkin ääni kellossa.

väärin. En ole sinkku enkä lapseton tantta, enkä silti tekisi mitään noin tyhmää.

Vierailija
38/81 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 15-kiloinen 5-vuotias istuu vielä välillä siinä kärryjen istuimessa :) on kyllä kätevää kun lapsi on pieni ikäisekseen, en ole saanut (tai siis huomannut...) vielä edes murhaavia katseita vaikka selvästi olenkin pirusta seuraava kun päästän itseni ja lapseni helpolla. Kyllä kaupassa pitää kaikkien kärsiä!

Vierailija
39/81 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä on onnistunut kauppareissut oikein hyvin uhmaikäisten kanssa. Ei se uhmaikä ole oikeutus olla kasvattamatta lasta käyttäytymään huonosti. Uhmaikäiset pysyvät meillä ihan nätisti siinä kärryn vieressä ja nostelevat tavaroita kärriin.

Vierailija
40/81 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 15-kiloinen 5-vuotias istuu vielä välillä siinä kärryjen istuimessa :) on kyllä kätevää kun lapsi on pieni ikäisekseen, en ole saanut (tai siis huomannut...) vielä edes murhaavia katseita vaikka selvästi olenkin pirusta seuraava kun päästän itseni ja lapseni helpolla. Kyllä kaupassa pitää kaikkien kärsiä!

Eiks se ole hankala jo laittaa siihen? :D mun on vaikee saada 2,5v enää mahtumaan siihen istuimeen, kun kengät ottaa kiinni niihin aukkoihin, vaikka painoraja vielä antaisikin myöten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi