Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**tammitähtösten alkuviikko**

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Minea plussasta!!!! Eikö olekin ihan uskomatonta, kun se viiva sitten ilmestyykin siihen tikkuun :) Meilläkin plussa on vielä niin tuore, että täysillä ei uskalla ¿olla raskaana¿. Pitäisi varmaan mennä parin viikon päästä alkuraskauden ultraan, niin voisi rauhoittua, jos kaikki ok. Oletko jo ehtinyt arvioida laskettua aikaa? Raskausviikothan lasketaan viimeisten kuukautisten ekasta päivästä (=kp1) lähtien. Mulla on LA 27.-30.10. laskurista riippuen.

Ultrailleet S-I ja Fiikuna: Kiva kun kaikki on kunnossa ja pikkuiset siellä loikoilevat tyytyväisinä oikeissa kohdissa :) Näin ensikertalaisena kyselisin sellaista, että oletteko käynyt tuossa alkuraskauden ultrassa neuvolan kautta vai yksityisellä?

Pipulle ja Myyrälle menestyksekästä ovistelu-aikaa ¿korjataan sato sitten syksyllä ;)

Iija: Täti järjesti siis oikein kokonaisvaltaisesti hirveän sisääntulon.. Pahoittelut. Toivottavasti oli tädin viimeinen esiintyminen vähään aikaan..

Toivotaan myös, että Johkun ja Nesselian kiertoihin tulee selvyys; Nesselialle ne menkat ja Johkulle plussa!!

ON: Kovasti yritetään pitää pää kylmänä. En ole edes neuvolaan vielä soittanut, ensi viikolla sitten (varmaan testaan vielä tulevana viikonloppunakin, TAAS). Ajattelin, että kun alkuraskauden ultrassa sitten jossakin vaiheessa on käyty, niin sitten kerrotaan vanhemmille ja siskolle.

Ihanaa kun voi edes täällä olla avoimesti plussannut ;) Kamalaa näin ison salaisuuden säilyttäminen..

Loistavaa loppuviikkoa Tähtösille!

Leje rv5 ?

Vierailija
2/21 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leje: Me mennään aika lailla samoissa, tonne lokakuun loppuun noi laskurit on näyttäny mullekin sitä laskettua aikaa. Arvelen kyllä että marraskuun puolelle se tulee menemään, kun tiedän aika tarkkaan milloin hedelmöittyminen on tapahtunut.

Mä soitin tänään jo neuvolaan, lääkäriasemalle - ja äidille. Kenellekään muulle ei aiota kertoa ennen kuin tää juttu on vähän pidemmällä. Äiti sekos kuvioissansa täysin, vaikka tää on jo sen toinen lapsenlapsi! (Pikkuveljelläni on jo jälkikasvua.) Äiti hoki vaan jotain " voi jummijammi, voi jummijammi" . Tosi outoa...

Menen neuvolaan maaliskuun puolessa välissä. Varasin nyt yksityiseltä ultran kahden viikon päähän, mutta täytyy vielä miettiä onko sinne järkeä mennä vielä silloin. Maksaa aika mukavasti ja jos silloin ei vielä niitä sydänääniäkään kuulu niin meneekö sitten " hukkaan" tavallaan se ultraus? Yritän nyt lähipäivinä pohdiskella asiaa. Menin vaan vähän sekaisin, enkä huomannut kysyä sieltä, kun sanoivat että mitä lähempänä 8 viikkoa ollaan, sen parempi tulos ultrassa. Tarkoittikohan se edellisistä menkoista 8 vkoa, kun oikea viikkomäärähän on pari viikkoa vähemmän.

Täytyis nyt vain osata ottaa tosi iisisti, ikäänkuin ei raskaana oliskaan. Ollaan vielä niin hurjan alussa. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin mulla olis meneillään rv 5+1. Mutta oikeesti se sikiö on vasta kolmisen viikkoa " vanha" .

Nyt nukkumaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iiks oon ihan innoissani ja jännittynyt täällä..just ystäväni soitti,olivat matkalla laitokselle ;)

ihanaa! tulee niin omat synnytysjutut mieleen..no syksyllähän sinne taas suunnistetaan, niitten kamalien ja tuskaisten kipujen kanssa;)

leje:alkuraskauden ultraan voi mennä yksityiselle, maksaa paikasta riippuen varmaan 50¿-150¿...eli paljon on heittoa..

joissain neuvoloissahan on myös nuo ultra-laitteet, ja voihan sieltäkin kysyä, mutta luulen ettei varsinaista aikaa ultralle voi varata, katsovat sitten tavallisten nla käyntien yhteydessä:)

me käytiin ensin viikolla 5+4(7+4) ja näkyi se ruskuaispussi tms ja pieni alkio, ja sitten uudestaan viikolla 6+5(8+5) ja näkyi selvästi jo syke ja pieni vauvanalku:)

meillä tuo la on nyt 13-14.10.06 vaikka menkoista laskien olisi 28.9.06,

se ultra antaa sitten varmuuden...varsinkin jos plussa tullut myöhemmin kuin oletettuna menkkojen alkamispäivänä niin voi olla että la siirtyy myöhemmäksi.

s-I: ihanaa että teilläkin kaikki oli kunnossa ultrassa!

..mutta nyt täytyy mennä..pikkumies kutsuu aika vaativalla äänellä;)

aurinkoista päivää..

fiikuna ja mytty rv6+6

Vierailija
4/21 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipäs kun fiikuna ja mytty rv 7 tasan!!

Vierailija
5/21 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille! Tosi hyvin on tärpännyt tammitähtösillä! Hienoa!!

Mun tilanne on edelleen sama, kp:t vaan lisääntyy, nyt 35/24. Eilen aristi rintoja melkoisesti ja tein ovistestin, johon sitten tulikin haalea viiva. Ovis ilmeisesti tulee normaalissa aikataulussa ja jostain kumman syystä mulla on jäänyt yhdet menkat väliin. Oliskohan nyt toivoa, että menkat alkais parin viikon päästä? Tuleeko ne aina, kun on ovis? Tai tietty toive, on, ettei alkaisi. Peitot laitetaan (Fiikunan loistavaa ilmaisua lainatakseni) meilläkin illalla heilumaan.

Me varattiin eilen lennot Keski-Eurooppaan, lähdetään maaliskuussa lomailemaan, saadaan muuta ajateltavaa ja hössötettävää kuin tämä raskautuminen. Hieman kyllä harmitti eilen miehen möläytys matkaan liittyen¿Se tykkää kovasti matkustaa ja ennen kuin ehkäisy lopetettiin, sen suurin huoli oli, ettei päästä raskaus/vauva-aikana ulkomaille.. Nyt se kuitenkin sanoi, että mieluummin se isäksi valmistautuisi kuin lähtisi reissuun. Joo-o, mutta ei kai tässä voida kaikkea muuta elämää lopettaa ja jäädä kotiin plussaa odottamaan¿Tietysti kiva, että se on innolla isän roolia ottamassa, mutta silti tuntui vähän pahalta..

Taitaa kyllä kuulostaa melko hölmöltä koko juttu näin kirjoitettuna¿.

Nyt tarttee ruveta töihin¿

Mukavaa torstaipäivää kaikille!

Johku

Vierailija
6/21 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johku: ..ihan kuin olisin joskus kuullut että ovis-testiä voi käyttää r-testinäkin?...toivottavasti en nyt ole ihan väärässä...mutta entäs jos tekisitkin vielä yhden r-testin;)..jos se rintojen aristus olisikin sitä itseään..

meilläkin kaivattaisiin kunnon lomamatkaa! ihanaa kun pääsette keväiseen ja kauniiseen keskieurooppaan, kyllä loma aina tekee hyvää:)

niin ja jos nyt olen ihan hakoteillä tuon ovis-raskaus-testi jutun kanssa niin pahoittelen!

fii ja mytty edelleen rv7

Vierailija
7/21 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiikuna: Elä hemmetissä? Jännä juttu, jos ovistesti toimisikin raskaustestinä. En tosiaankaan pahastu, jos näin ei ole. Tosi kiva kun kerroit, että sellainenkin saattaa olla mahdollista! Tarttee varmaan tehdä yks r-testi tänään tai huomenna. Kiitos Fiikuna, tää oli piristävä uutinen!

Vierailija
8/21 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirettä pitää niin, ettei tahdo koneen ääreen keretä. Töissä kun joutuu olemaan, kovasti häiritsee palstailua.

Onnittelut plussanneille, nimet ei valitettavasti tähän väsyneeseen päähän jääneet kiiinni! Toivottavasti nappaatte paljon väkeä mukaanne plussajunaan.

Tasapuolisesti myös tsempitykset " ovisaikalaisille" ja piinailijoille ja kaikille niiden välissä ;-)

Meillä sairastuttiin koko perhe kunnon räkikseen juuri oviksen aattona, että plussa tästä kierrosta tuntuu aikas mahdottomalta. Täytyy toivoa, että olisi ollut edes yks " supersimppa" , joka olisi jaksanut sinnitellä hääpäiväpupuiluista...

Nyt kohti untenmaita, että vielä huomisen jaksaa.

Piqu

P.S Nolona tunnustan, että onnistuin jotenkin säheltämään ja tämä mun viesti meni ensin Haaveilijoiden pinoon, huoh! Musta ei tuu koskaan tietokonenörttiä!

Vierailija
9/21 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Tammitähtöset viikkoon 7 *

TAMMITÄHTÖSTEN ELI TAMMIKUUSSA 2006 VAUVAN YRITYKSEN ALOITTANEIDEN ESITTELYT:

Nimimerkki: Kumppani/

Oma ja miehen ikä: 28-vuotta kumpikin

Asuinpaikka: Keski-Suomi

Lasten iät: ensimmäistä yritetään

Nimimerkki: ohranjyvä

Oma ja miehen ikä: oma 32/ mies 33

Asuinpaikka: pääkaupunkiseutu

Lasten iät: -

♥Nimimerkki: fiikuna

Oma ja miehen ikä: minä 22, mies 24

Asuinpaikka: helsinki

Lasten iät: poika 6kk

♥Nimimerkki: elaine80

Oma ja miehen ikä: oma 25, mies kohta 27

Asuinpaikka: Tampere

Lasten iät: esikoinen toiveissa

Nimimerkki: P76

Oma ja miehen ikä: 29-vuotta molemmat

Asuinpaikka: Varsinais-Suomi

Lasten iät: Ensimmäistä kuumeillaan

Nimimerkki:Piqu

Oma ja miehen ikä:28/28

Asuinpaikka:pirkanmaa

Lasten iät:poika 5/04

Nimimerkki: Anniliinu

Oma ja miehen ikä: molemmat tänä vuonna 28

Asuinpaikka: kainuu

Lasten iät: 3 v

Nimimerkki:Joonatan05

Oma ja miehen ikä:Minä 24 ensi kuussa 25, mies 27

Asuinpaikka:Oulun lääni

Lasten iät:10kk

♥Nimimerkki: Signorina-Iiris

Oma ja miehen ikä: 25 ja 27

Asuinpaikka: Tampereen seutu

Lasten iät: tyttö 08/04

Nimimerkki: Neitinokkonen82

Oma ja miehen ikä: Minä 23v, mies 27v

Asuinpaikka: Oulu

Lasten iät: Ensimmäinen työn alla

Nimimerkki: Amy75

Oma ja miehen ikä: vuosimallit -75 ja -79

Asuinpaikka: etelä-Suomi

Lasten iät: ensimmäistä kuumeillaan

Nimimerkki: Pipu-77

Oma ja miehen ikä: Minä 28 ja mies 32

Asuinpaikka. Tampere

Lasten iät: Esikoinen haaveissa

Nimimerkki: hyrre_72

Oma ja miehen ikä: Minä 33 ja mies puoli vuotta vanhempi

Asuinpaikka: Tampereen lähistöllä

Lasten iät: 2v 8 kk

Nimimerkki: Beebi

Oma ja miehen ikä: minä 26-v ja mies 28-v

Asuinpaikka: Varsinaissuomi

Lasten iät: 05/05

Nimimerkki: Hepeliini

Oma ja miehen ikä: 26 ja 27

Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu

Lasten iät: Ensimmäinen haaveissa =)

Nimimerkki: IIJA

Oma ja miehen ikä: itse 23 mies 26

Asuinpaikka: etelä-pohjanmaa

Lasten iät: iida tyttö. 2v1kk

Nimimerkki: Leje

Oma ja miehen ikä: molemmat 29v (tänä vuonna täytetään 30v)

Asuinpaikka: pääkaupunkiseudun ympäryskunta

Lasten iät: - (ensimmäinen lapsi on nyt toivomuslistalla)

Nimimerkki: RuuPikkuinen

Oma ja miehen ikä: 27/29,

Asuinpaikka: Keski-Uusimaa

Lasten iät: Ensimmäistä yritellään...tärppäispä pian.

Nimimerkki: V@rpunen

Oma ja miehen ikä: 22 ja 24

Asuinpaikka: Seinäjoen seutu

Lasten iät: - Ensimmäinen haaveena

Nimimerkki:Tractio

Oma/mihen ikä:23/22

Asuinpaikka: Pohjois-Suomi

Lasten iät:Esikoista toivotaan nyt

Nimimerkki:Minea_78

Oma ja miehen ikä: 27 ja 26

Asuinpaikka: Tampere

Lasten iät: - Ensimmäisestä haaveillaan, toistaiseksi hoivailemme vain koiraa.

Nimimerkki: myyrä06

Oma ja miehen ikä: 30/33

Asuinpaikka: uusimaa

Lasten iät: ensimmäisestä haaveillaan

Nimimerkki: nesselia

Oma ja miehen ikä: minä 25 (tänävuonna 26), mies pian 27

Asuinpaikka: Tre

Lasten iät: Ensimmäistä vaavia kuumeillaan...

Nimimerkki: Johku06

Oma ja miehen ikä: minä 24, mies 25

Asuinpaikka: Helsinki

nimimerkki: zen10

iät: minä28/mies30

asuinpaikka: pääkaupunkiseutu

lasten iät: ensimmäistä toivotaan, kaksi koiraa löytyy

Nimimerkki: aliisa07

Oma ja miehen ikä: 28/30

Asuinpaikka: savonseutu

Lasten iät: 5/04

Nimimerkki: Simppu06

Iät: minä 28v ja mies 24v

Tyttö 9kk, pikkukakkosta toivotaan mahdollisimman pian, vauvakuume vaivannut pidemmän aikaa. :)

Asuinpaikka: Pk-seutu

Nimimerkki: Tahmasormi

Oma ja miehen ikä: 26/27 v

Asuinpaikka: Varsinais-suomi

Lasten iät: 11 kk

Nimimerkki: Tinja-Tuulia

Oma ja miehen ikä: 23 vee molemmat

Asuinpaikka: Itä-Suomi

Lasten iät: ensimmäistä yritetään

♥Nimimerkki: rual

Oma ja miehen ikä: tänä vuonna molemmat 23v.

Asuinpaikka: Oulun lääni

Lasten iät: poika 01/05

+++ PLUSSANNEET TAMMITÄHTÖSET +++

♥elaine80, plussaa 15.1.2006, LA 26.9.2006

♥Signorina-Iiris, plussaa 25.1.2006, LA 3.10.2006

♥Fiikuna, plussaa (?), LA ?.10.2006

♥rual, plussaa 10.2.2006, LA 20.10.2006

Vierailija
10/21 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

innoissani olin vaan kopionut koko esittelyketjun ja jättänyt tuon viikonkin tuonne:)

täällä edelleen kipeenä:/

ei ota flunssa helpottaakseen..

pientä pahoinvointia tuntuu ajoittain ja väsymystä mutta vaikea sanoa kummasta johtuu flunssasta vai raskaudesta.

huomenna on se uusinta ultra! kyllä jo jännittää, tulisi vaan äkkiä se huominen ja pääsisi näkemään että masussa kasvettu ja kaikki kunnossa..

no nyt täytyy kuitenkin lähteä aamupalan laittoon ettei ihan tahallaan luo huonoaoloa olemalla syömättä..myöhempään..

hyvää ja plussarikasta alkuviikkoa tammiksille!

fiikuna ja myttyrv6+(8+4)

Vierailija
11/21 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiikunalle pikaista paranemista ja iloista viikkoa tammitähtösille! Tulkaahan kertomaan uusia kuulumisia!

Mä voisin kopioida edellisten päivien kirjoitteluni, mitään uutta ei ole tapahtunut. Rasittavaa..Ja vähän kyllä kauhistuttaakin, jos on jotain vialla hormonitoiminnassa. Ei auta kuin odotella.

-J-

Vierailija
12/21 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leje!!!! Taas tuli yksi + lisää, ihanaa ja jälleen kerran niin kannustavaa meille muille!! Ajatella että vasta helmikuu ja olikos jo 4 tai 5 plussannutta tähtösillä.

Toivottavasti nopee tahti pysyy jatkossakin!

Fiikunalle jaksamisia flunssan ja raskausoireiden kanssa varmaan ikävä yhdistelmä....ja Johku: Toivotaan tosiaan ettei hormoonit tee tepposia (nimimerkki kokemusta löytyy) ja tulis se + ja ratkasis " tädittömyyden"

Itselläni on alavatsaa nippaillu joten toivon tosiaan, että olisi merkki oviksesta, pupuiltu on jtp menetelmällä joten toivossa eletään...;)

Mukavaa alkuviikkoa ja lisää +++ uutisia...:)

Vierailija
13/21 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meneillään kp36 ja alkoi jo vähän mennä hermot. Juuri viime kierto kesti 35 päivää joten en nyt kovin ihmeissäni ole ollut. Tänään aattelin tehdä testin, että kroppa rentoutuis, pääsis tästä stressistä ja menkat vois alkaa. Mähän testasin 9 pv sitten bileillan takia ja silloin testi näytti negaa. Olsiko niin että silloin raksaus ei vielä näkynyt. Tän päivän olen ollut side pöksyissä varmana siitä että menkat alkais...

En siis tosiaankaan oottanut plussaa mutta niin vain plussa tuli! Clearblue oli testi ja täysin selkeää plussaa näytti. Mä en oikein usko tulosta, kun olin ihan varma että myöhästyttiin yritysten kanssa ovulaatiosta. Täytyy lähteä apteekkiin hakemaan toinen testi. Pienen itkun jo tirautin mutta nyt täytyy pitää pää kylmänä...

Miehen siskosta kuultiin uutisia eilen. Oli ollut ekassa ultrassa ja sydänääniä ei kuulunut:( Lääkäri antoi vielä toivoa, että vauva saattaa olla viikon nuorempi kuin oli luultu. Nyt he joutuvat viikon odottelemaan uutta ultraa. Toivottavasti sydänäänet kuuluisivat sitten viikon päästä, ties vaikka saatais serkukset ihan samoihin aikoihin.

Mä menen nyt laittamaan ruokaa ja sitten apteekkiin. Olen edelleen epäuskoinen!

Vierailija
14/21 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein nyt sitten Aconinkin testin ja kaksi viivaa ilmestyi! Ollaan miehen kanssa oltu tässä ilta ihan yhtä hymyä vaan. Miehen oli pakko lähteä hiihtämään ekaa kertaa koko talvena, kun ei vissiin pystynyt oikein muuhun :) Nyt kun on tuo miehen siskon tapaus erittäin vahvasti mielessä, niin päätettiin ettei nyt vielä juhlita tätä. Äidille tekis mieli soittaa, varsinkin kun juuri tänään puhelimessa puhuttiin synnytyksistä sun muista. En nyt ole vielä kuitenkaan soittanut kenellekään.

Yhtään järkevää ajatusta ei ole vissiin mun päässä käynyt tän illan aikana, jotenkin sellaista huurua vaan :) Yhdet kokeet sain korjattua ja seuraavia varten teen kertausmonistetta, hyvä kun on nyt töitä tehtävänä.

Vauva syntyis ilmeisesti loka-marraskuun vaihteessa, jos nyt yhtään järkeni raksuttaa. Ja mites toi nyt sitten lasketaan että monennellako raskausviikolla olen? Viimeisten menkojen loppumisesta vai? Mä olen ihan sekaisin, mutta jokseenkin positiivisella tavalla :)

Vierailija
15/21 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuisesti onnea plussasta!

Tossa vauvalehden sivuilla on tuo linkki odotus ja synnytys.siellä on se tarkka vauva laskuri mistä näkee lasketun ajan!

itsellä nyt toka ovulaatio takana ja kp 19/29 menossa.Tammikuussa siis menkat vielä tuli.Tosin en uskalla toivoo nyt vielä mitään.Mutta on se näköjään mahdollista jo suht piakkoinkin!...Onnea paljon!

Täällä piinataan vielä ja kohta varmaan alan keksiä kaikenmaailman oireita taas.

Onnea odotukseen!

Vierailija
16/21 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä nyt plussataan tosi kovalla tahdilla :D Mutta mikäs sen mukavampaa!!!! Oikein sylintäydeltä onnea ja paljon tarrasukkia masuasukille! Taysilla on kohta ruuhkaa tuossa loka-marraskuun vaihteessa;)

ON: Mää täällä edelleen oottelen sitä ekaa luomukiertoa.. Kun se täti nyt vaan tulis jo!!! On se kumma juttu että sillon kun sitä kaivataan niin se ei kyllä tuu paikalle vahingossakaan...

Mutta nyt telkkua ja sit unille:) Plussasäteitä ilmaan vielä +++++++ että saadaan kaikki tammitähtöset plussajunaan!

-nesselia-

Vierailija
17/21 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minealle +:sta!!! Tammitähtöset jatkaa tasaista raskautumista...:) Wau! Tahtoo mukaan....;)

Vierailija
18/21 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo tullu täällä kirjoiteltua hetkeen. Mutta nyt sit ajattelin tulla.

Ensiksikin onnea valtavasti kaikille, jotka on plussan saanut.

Itselläni täti tuli eilen. Täysin odottamatta, ennemmin kun viime kierrossa. Ei mitään merkkiä antanut, niinkun yleensä. Noloin seurauksin siis, aamulla pikkuhousut ihan veressä. edellis iltana vieläpä hommailtiin..Mutta sänky sentään pysyi puhtaana. Täällä siis ei tässäkään kuussa plussata. Toki en sitä edes hirmusti odotellut. Niinkun kerroin joskus, niin mies oli ahkeraa töissä lähes aamuun asti siihen aikaan kun kotona olisi tarvittu. :) Ja se pelkkä greippimehukaan ei auta. :)

Mutta se minusta, kertokaa muut lisää.... :)

Vierailija
19/21 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minea +:sta. Tosi hienoa! Niin sitä vaan yks sun toinen siirtyy vatsankasvattajiin....

ON: Ovisteluaika ilmeisesti melko käsillä loppuviikosta. Tulin juuri parin päivän työmatkalta ja huh, puhti ainakin hetkellisesti poissa. Mutta ehkä se loppuviikkoon mennessä palaa;)

Mukavaa viikkoa kaikille ja tulehan fiikuna kertomaan ultrakuulumiset!

Vierailija
20/21 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon onnea minea!!! ihanaa..taas yksi masunkasvattaja lisää;)

meillä oli eilen se uusinta ultra..ja..ja...kyllähän sieltä pieni ihana mytty kera sykkeen löytyi:) oli kyllä ihanaa nähdä itsekin se pieni sydän toiminnassa, kesti hetken ennen kuin löytyi, tai sitte lääkäri vaan ei kertonut heti ja kyllä pelotti ..tuntui sekunnit kyllä pitkiltä, mutta sitten siellä näkyi ihan omaan silmäänkin pienen pieni ihaminen.

viikoja oli vasta tosi vähän, pikkaisen harmittaakin mennä nyt takapakkia, kun oli kuitenkin ehtinut noita viikkoja jo kertyä se 8+6, nyt siis ultran mukaan mennään rv 6+6, eli kaksi viikkoa heittoa tuosta menkoista lasketusta ajasta, mutta se kai on normaalia että ensimmäisessä kierrossa synnytyksen jälkeen tuo oviskin myöhästyy, la siis on siinä lokakuun puolessa välissä. kokoa ihanalle mytylle oli kertynyt huimat 9mm! hih melkein sentti! olen niin onnellinen että kaikki hyvin!

huono olokin jatkuu :) flunssa saisi helpottaa jo, kuulemma ihan normaalia että vähän pitkittyy ja oireet tuntuu pahempina kun on raskaana..että saa nähdä sitten kauan täällä vielä ollaan toipilaana.

iijalle pahoittelut tädistä, pää pystyssä vaan uuteen kiertoon!

myyrä: nyt sitten vaan peitot heilumaan:) ja tuloksia odottelemaan:)

pipu: pidän peukkuja että pupuilut tuottaneet toivotun tuloksen bd !! :)...paljon +säteitä..

johku:toivotaan etä kaikki kunnossa!..että tuon takana on vaan tosi myöhäinen ovis, ja että se plussa sieltä vihdoin tulisi:)

nesselia: toivottavasti se täti teille löytää;) jos sitä kerran toivotaan..mulla oli kanssa tuossa täti toiveissa kun ei plussaakaan näkynyt,oli aikas turhauttavaa kun vaan odotteli ja odotteli eikä tietoa kummastakaan ja sitten lopuujenlopuksi se ihanainen plussa tuli!

elinalle myös paljon plussasäteitä lähettelen..toivotaan että kohta niitä oireita alkaa ilmestyä:)

nyt täytyy lähteä pojan kanssa päikkärihommiin:)

keskiviikkoa !

fiikuna ja myttymöttönen rv 6+6