Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäminen on niin helppoa

Vierailija
27.03.2016 |

Ja miksikö petän? Niinno kai sitä välillä haluaa sellaista jännityksen tunnetta mitä ei enää niin helposti omassa suhteessa saa. Haluan kyllä olla mieheni kanssa (emme ole naimisissa). Mutta silloin tällöin sessio jonkun toisen kanssa piristää omaa mieltä kummasti. Esimerkiksi jos lähdetään viettämään ulos tyttöjen iltaa ja tapaan baarissa miehen. Voin helposti käydä hoitamassa hommat hänen luonaan ja olla kotona oman kullan kainalossa jo kahden jälkeen. Ilta mennyt mukavasti juteltiin ja tanssittiin tyttöjen kanssa. Ketään ei sattunut. Muita?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä ajatellut asiaa siltä kannalta, että ilm. tällä hetkellä miehesi kuvittelee olevansa uskollisen naisen kanssa. Haluaisikohan hän olla sellaisen ihmisen kanssa, joka saattaa käydä "hoitamassa hommat" myös jonkun random-baaripokan kanssa? Olisiko reilua antaa hänelle kaikki faktat, että hän voisi itse tehdä omat päätöksensä niihin perustuen?

Vierailija
2/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde ei tietysti toisi samaa jännitystä mutta olisi reilumpaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se varmasti noin, mutta mutta miten suhtautuisit siihen jos mies tekisi samoin ?

Teillä taitaa olla avoin suhde vai onko se avoin vain sinulle ?

Melko loukkaavaa ja itsekästä touhua, eikö olisi helpompaa ja reilumpaa elää sinkkuna ja hankkia joka viikonloppu uusia seksikokemuksia tai vaikka viikollakin ?

Et vaikuta olevan mitään vaimomatskua ainakaan nykyiselle miehellesi ja tuskin kenellekään. Tuo touhu on kevytkenkäistä hepsankeikan hömppää toivottavasti saat jonkun kivan taudin joskus palkinnoksi seikkailuistasi.

Vierailija
4/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ihan jäätävän hyvä pano. En ottaisi riskiä.. Mitä jos baaripokalla on pieni ja on surkea pano muutenkin. Kyl mulla tulis huono omatunto.

Jos miehesi jäisi kiinni pettämisestä miten suhtautuisit?

Vierailija
5/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies ihan jäätävän hyvä pano. En ottaisi riskiä.. Mitä jos baaripokalla on pieni ja on surkea pano muutenkin. Kyl mulla tulis huono omatunto.

No kerran olikin sellanen sintti ei voinu mittään. Olen sanonut miehelle että jos joskus jotain tapahtuisi ei tartte kertoa en halua tietää.

6/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mautonta. Miksei miehesi ansaitse tietää millaisen ihmisen kanssa jakaa arkensa, vaan annat hänen elää illuusiossa? Entä jos tuot kotiin sukupuolitaudin? Entä jos raskaudut - valehteletko miehellesi siitä?

7/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mitä olen kavereita kuunnellut, niin kyllä oma mieheni on aivan tajuttoman hyvä sängyssä. Ei siinä joku random baaripano tuntuisi missään, niin miksei mennä sen oman miehen luo kotiin?

Vierailija
8/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi pettää kun pysyä omassa suhteessaan uskollisena. Siinä sulle ap haastetta tulevaisuuteen. Ainiin - jätä miehesi ensiksi, hän ansaitsee parempaa.

Vierailija
9/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin meinannut pettää. Joskus ollut lähelläkin. Mutta en vaan pysty tekemään sitä miehelleni, vaikkei saisi koskaan tietääkään. Hän välillä jopa pelkää että petän häntä (varsinkin suhteen alussa) joten siinä on jo tarpeeksi miehelle. Hän suhtautuu asiaan erittäin vakavasti. En voi ottaa riskiä, että suhteemme vahingoittuisi tai jopa loppuisi. Siksi yritän kaikkeni etten koskaan ole uskoton tai muutenkaan petä miehen luottamusta tai käyttäydy huonosti.

Vierailija
10/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kuulin mun kavereilta, että mieheni on tajuttoman hyvä sängyssä. Valitettavasti! No nyt se on sit ex.

Vierailija
11/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex jätti mut siks, että väitti mun pettävän. Totuus oli, että petti itse! Näinhän se usein kai menee.

En voisi koskaan pettää ihmistä, jota rakastan ja jolta saan itse seksiä. Ymmärrän kyllä toisaalta sellaisia, jotka eivät saa seksiä ollenkaan esim. vuoteen, että tulee haettua sitä muualta, mutta siihenkin pitäisi saada miehen/naisen lupa kuitenkin.

Vierailija
12/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sulle ikinä huono omatunto tekemisistäsi? Millainen moraali sulla on? Onko seksi sinusta arvokas asia vai yksi "harrastus" muiden joukossa? Jos sun pitäis arvioida oma kypsyys 1-10 asteikolla minkä numeron antaisit? Entä itsetunto samalla asteikolla? Perustuuko sun koko itsetunto siihen miten haluttava olet miesten silmissä?

Vierailija
13/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi on tietoinen harrastuksestasi ja hänellä on näin mahdolisuus hyväksyä tai olla hyväksymättä asiaa.

Vierailija
14/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ei tiedä, se ei voi loukata. Eli niin kauan kuin miehesi ei saa tietää, niin kaikki hyvin. Ethän sinäkään tiedä, mitä hän oikeasti milloinkin tekee.

15/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin kuulin mun kavereilta, että mieheni on tajuttoman hyvä sängyssä. Valitettavasti! No nyt se on sit ex.

Lähinnä tarkoitin kavereiden juttuja panoistaan, mutta on minulla ystäviä, jotka ovat mieheni kanssa maanneet. Miehellä kun oli elämää jo ennen minuakin. Viriili, komea mies. Moni tietää mieheni olevan todella hyvin varusteltu ja mahtava sängyssä, ei se tunnu olevan mikään salaisuus... Elämä on.

16/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ei tiedä, se ei voi loukata. Eli niin kauan kuin miehesi ei saa tietää, niin kaikki hyvin. Ethän sinäkään tiedä, mitä hän oikeasti milloinkin tekee.

Kuten lapsi, joka ei ole hänen? Yllättävät sukupuolitaudit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi