Jos saisit valita ihan kenet tahansa maailmasta jonka kanssa paritella
niin kuka se olisi? Unohdetaan nyt kaikki pettÀmis yms. juttujen ajattelut
Kommentit (90)
18 vuoden takaisen eksÀni kanssa. Se "eroseksi" puoli vuotta seurustelumme pÀÀttymisen jÀlkeen rÀjÀytti tajunnan jÀttÀen lÀhtemÀttömÀn muistijÀljen.
Se jonka kanssa pÀÀdyin yhteen on seksissÀ hyvin "harmaa" verrattuna tÀhÀn eksÀÀn. Olkootkin ettÀ muita hyviÀ puolia onkin.
Normaalisti en edes pidÀ Thure Lindhardtia mitenkÀÀn seksikkÀÀnÀ, mutta hÀnen roolinsa Silta-sarjassa teki hÀnestÀ jotenkin uskomattoman pantavan.
TÀssÀ vielÀ kuva:
https://40.media.tumblr.com/a3637da8b8f8b4e0270dbf0b88ccc93f/tumblr_nz3âŠ
Jos tykkÀÀt pilkkua viilailla niin en sanoisi noinkaan, ihminen ei parittele ollenkaan...elÀin parittelee ja se ona aina lisÀÀntymismielessÀ. TÀssÀ maassa kaikenmaailman nuubit olettavat tietÀvÀnsÀ kÀyttÀmien sanojensa merkityksen kuitenkaan niitÀ tietÀmÀttÀ, mutta mitÀpÀ tÀmÀ maailma olisikaan ilman idiootteja. Mutta toki kaikki ymmÀrtÀÀ mitÀ topicissa haettiin.
Jos olisin elÀin parittelisin oravan kanssa ja ihmisenÀ olisin mielellÀni yhdynnÀssÀ Milla Jovovichin kanssa ;)
Tanskan kruuniprinssi Frederik :)
Todella karismaattinen mies
David Beckham (ja nythÀn ei pitÀnyt miettiÀ mitÀÀn vaimoja tai omia miehiÀ, vaan oli puhtaasti hypoteettinen kysymys). Olisin sulaa vahaa, kun hÀn vielÀ jÀlkeenpÀin juttelisi mulle ihanalla brittienglannillaan :)
Jos naisen kanssa olisin, haluaisin olla Game of Thronesin Daeneryksen kaa. Nimenomaan sen roolihahmon.
EnpÀ tiedÀ. Sen pitÀisi olla joku, joka haluaa minua, eikÀ seuraavanakaan pÀivÀnÀ sylje naamalle.
Candice Swanepoelin.
TĂ€ssĂ€ kuva: https://www.google.fi/search?q=candice+swanepoel&biw=914&bih=411&sourceâŠ
M41
Kapteeni Charles Vanen. MielellÀÀn ennen hirttÀmistÀ..
Vierailija kirjoitti:
NÀyttelijÀ Nestor Carbonell
http://static.tvgcdn.net/rovi/showcards/feed/395/thumbs/30569395_1300x1âŠ
Onneksi laitoit kuvan. Toi on se Lost-sarjan Maailman Tuuheimmat SilmÀripset -mies. Joka nÀyttÀÀ siltÀ, kuin olisi meikattu vaikka ei ole. Ensin naitais, sitten tuijottaisin sen silmiÀ. Sitten ehkÀ yrittÀisin vielÀ vanhoilla muniksilla tulla raskaaksi ja toivoisin, ettei perisi mun vaaleita haituvia.
Vierailija kirjoitti:
Jos lopputulema ois lapsi, niin Àlykkyyden puolesta panisin ehdottomasti Stephen Hawkingin kanssa. Oman nautinnon ja visuaalisen kivan puolesta valinta pis Hynynen.
Ihmislajin kehityksen kannalta kannattaisi valita eniten kiihottava ehdokas. Ihmislaji ja kykymme kehittyvÀt mutaatioiden kautta, ja niitÀ "hÀirikkötapauksia" tarvitaan sekoittamaan geenisoppaa.
Muuten ihmisistÀ tulisi kuin jalostettuja koiria: lonkkavikaa, hengitysvaikeuksia, luonnevirheitÀ ja kyvyttömiÀ synnyttÀmÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Ette ole koskaan puhuneet toisillenne? MistÀ sitten tiedÀt ettÀ hÀnkin oli ihastunut? KÀsitinkö vÀÀrin?
Katseet joita kesti pari vuotta, oltiin molemmat sitten varmaan niin ujoja ettei uskallettu lÀhestyÀ. Muistan vielÀkin erÀÀn Àidinkielentunnin kun hÀn katsoi mua koko oman esityksensÀ ajan. TÀytyy sanoa, ettÀ silloin kyllÀ kuumotti. VÀlillÀ katsoi paperista ja sitten taas muhun, huhu. Rintamasuunta oli oikein kÀÀntyny muhun pÀin.
NÀin hÀnet viimeisen kerran erÀÀssÀ kaupassa pari vuotta myöhemmin ja silloinkin katsoi pitkÀÀn, pÀÀ oikein kÀÀntyi kun meni rullaportailla ylös ja mÀ olin alhaalla :D Joo nÀin jÀlkeenpÀin kaduttaa kyllÀ sanomattomuus.
No onpas söpöÀ. Menet heti faceen ja etsit hÀnet. Vuosisadan rakkaustarina odottaa..
Oma mies. Lukee ajatuksiani sÀngyssÀ. Ollaan oltu pitkÀÀn yhdessÀ. :-)
Vierailija kirjoitti:
Tommi LÀntisen tytÀr. En muista nimeÀ juuri nyt, mutta se isotissinen, vÀhÀn sutturan nÀköinen hempukka.
Ei kai sillÀ ole tytÀrtÀ? YstÀvÀni on muuten saanut ikuisen trauman Tommilta. YstÀvÀni oli viereisessÀ huoneessa kun T harrasti seksiÀ ainakin kahden naisen kanssa, keikan jÀlkeen.
Oma vastaus tuohon ap:n kysymykseen on tietenkin Jon Snow.
Mieheni. Olen puutteessa ja miestÀ kiinnostaa enemmÀn juominen kuin seksi.
Vierailija kirjoitti:
Kapteeni Charles Vanen. MielellÀÀn ennen hirttÀmistÀ..
TÀhÀn tarvitaan kuva
Lauri Tanskanen rokkarinvermeissÀ isolla munalla. Jos ei pÀÀse niin nuori Ville Valo tai nuori Neuman
Mikael Persbrandtin ihan ehdottomasti. HyvÀnÀ kakkosena Kim Bodnia.