Jos saisit valita ihan kenet tahansa maailmasta jonka kanssa paritella
niin kuka se olisi? Unohdetaan nyt kaikki pettämis yms. juttujen ajattelut
Kommentit (90)
Lauri Tilkasen tai yhden vanhan säädön kanssa.
Taitaisin kuitenkin valita tuon vanhan säädön, koska sen kanssa seksi olisi varmasti hyvää ja kemia pelaisi.
Enpä viitsi nyt nimeä mainita, kun on muuan ihan tavis lähipiiristäni, mutta nimi sen verran erikoinen, että sillä tunnistaisi. Ja syy miksi en ole jo toteuttanut haavettani, on se etten sekaannu varattuihin.
Michael Corleonen tai Gunvald Larssonin tai Sykkeen Ilmarin
Oma mies yhä ja edelleen. Ei kiinnosta muut siinä mielessä.
Oman rakastajani. Miehen joka tekee kaikkensa, että olen tyytyväinen ja että saan. Kukaan koskaan aiemmin ei ole päässyt lähellekkään. Ja itse teen aivan kaikkeni, että hän on tyytyväinen. Täydellinen seksisuhde!
Jos lopputulema ois lapsi, niin älykkyyden puolesta panisin ehdottomasti Stephen Hawkingin kanssa. Oman nautinnon ja visuaalisen kivan puolesta valinta pis Hynynen.
No mikset sitten ota yhteyttä? Facebookissa tms. Tämä unelma on sentään aika paljon realistisempi, kuin useimmat tässä ketjussa.
Sosioekonominen asema aivan eri, oikeastaan edustamme ääripäitä. Hän kuuluu niihin menestyjiin yhteiskunnassa ja minä taas en millään mittarilla. Tuskin meillä hirveästi mitään yhteistä ole kuin muutama hassu muisto.
Tommi Läntisen tytär. En muista nimeä juuri nyt, mutta se isotissinen, vähän sutturan näköinen hempukka.
Soinin kanssa haluisin paritella perseeseen ja synnyttää uuden stubin