Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos saisit kuulla olevasi NYT raskaana?

Vierailija
27.03.2016 |

Vastaappa

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä darrani vain pahenisi.

Vierailija
62/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin abortin. Vaikka oon 25 ja ollut reilut 3 vuotta parisuhteessa, ei musta olisi vielä äidiksi, eikä poikaystävästäni isäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan että onpas HITAAT siittiöt kun viimeksi olin miehen kanssa viime vuoden heinäkuussa..

Odottaisin etä pyhät olisi ohi ja soittaisin heti terkkarille ja hommaisin ajan että pääsisi tekemään keskeytyksen.

Ei äiti geenejä.

Vierailija
64/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin, koska kotoa löytyy jo kaksi vaippaikäistä, ei riittäisi enää kolmanteen jaksaminen eikä rahatkaan.

Vierailija
65/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti täälläkin. 40v, kolme lasta. Miehelle tehty vasektomia.

Mutta hämmästelen näitä, jotka eivät ole harrastaneet seksiä pitkään aikaan. Siis sinkut on asia erikseen, mutta ymmärsin tässä ketjussa olevan parisuhteisiakin. Miksei?

Vierailija
66/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan aika järkyttynyt jos nyt vasta kuulisin asiasta --- toisen lapsen laskettuun aikaan vajaa viikko aikaa. 😂

Vierailija
67/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukehtuisin nauruun.

t. neitsyt

Vierailija
68/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abortti täälläkin. 40v, kolme lasta. Miehelle tehty vasektomia.

Mutta hämmästelen näitä, jotka eivät ole harrastaneet seksiä pitkään aikaan. Siis sinkut on asia erikseen, mutta ymmärsin tässä ketjussa olevan parisuhteisiakin. Miksei?

Mitä se muiden seksielämä sulle kuuluu

Vierailija
69/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitseellinen sikiäminen! Ja abortin tekisin ja vauhdilla.

Vierailija
70/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin erittäin tyrmistynyt. Olen 53- vuotias.

Vierailija
71/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin virheelliselle diagnoosille. Lapseni on vasta viisikuinen, eikä seksi ole vielä synnytyksen jälkeen onnistunut. Ja jos joku supersiittiö olisi vaikka uimahallin vedestä tai vessanpöntön renkaasta (haha!) pelipaikoille eksynyt, on minulla kaiken lisäksi kierukka. :')

72/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkisin. Mies kävi vasektomiassa kuopuksen jälkeen ja minulla on vielä ehkäisyimplanttikin. Sitten kun mies olisi rauhoittunut, rupeaisin hankkimaan vakituista lastenhoitajaa.

Vierailija
73/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46, mulle on tehty sterilisaatio 10 vuotta sitten. Mä varailisin tiistaina aikaa aborttiin.

Vierailija
74/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ainakaan kertoisin Irakilaiselle rakastajalleni:D Abortin tietty. Ps. On muuten järkyttävän hyvä sängyssä.

Vierailija
75/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin superonnellinen ja hajalla.

Koska haluaisimme kovasti neljännen lapsen, mutta molemmilla on nyt sellainen urakiito menossa (emmekä

halua ns.iltatähteä), että päätimme pitää lapsilukumme tässä. Joten tämä "ihme" estäisi minun urani huipentumisen, mutta toisaalta toisi elämäämme uuden ihanan henkilön.

Vierailija
76/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onneni kukkuloilla ja en myisi vielä edellisten lasten pieniä vaatteita pois.

Kolmas on tervetullut, vaikkakaan ei aivan vielä ole suunitelmissa.

77/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ainakaan kertoisin Irakilaiselle rakastajalleni:D Abortin tietty. Ps. On muuten järkyttävän hyvä sängyssä.

Jotkut miehet ovat.

Vierailija
78/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin Paaville... että mitäs mitäs, eikös sen neitsyt Marian pitänyt elää jo silloin 2000 vuotta sitten?

79/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittaisin Paaville... että mitäs mitäs, eikös sen neitsyt Marian pitänyt elää jo silloin 2000 vuotta sitten?

Ei tarvitse soittaa. Nykyään voi twiitata Paavillekin :D

Vierailija
80/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin heti tiistaina lääkärille. Meillä on nuorin lapsi nyt 6vk:n ikäinen eikä todellakaan haluta uutta lasta näin pian. Tai tuskin koskaan edes tulee neljättä lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme