Mitä tekisit jos saisit kuulla olevasi NYT raskaana?
Kommentit (90)
Olisin järkyttynyt. Yhdyntöjä ei yli vuoteen enkä lapsia lisää välttämättä haluaisi.
Itkisin järkytyksestä, sillä joutuisin abortoimaan lapseni. Tuplaehkäisystä huolimatta iloitsisin varmasta hedelmällisyydestäni tulevaisuudessa. Olen pian 17-vuotias.
Ylistäistäisin herraa, Jeesuksen uudelleen tuleminen olisi joulun aikaan.
Eikö se sopisikin uudelleen tulemiseen ettei äiti olisi neitsykäinen vaan hyljätty vaimo, joka ei ole sukupuolista kanssa käymistä harrastanut vuosikausiin?
Olisin peloissani. Ei seksiä yli puoleen vuoteen, joten ensimmäinen ajatukseni olisi että mitä saatanan lasta kasvatan sisälläni..
Olen vihannut niin paljon tätä vauva-/pikkulapsiaikaa, että olen todennut esikoisen jäävän myös viimeiseksi.
Abortti siis.
Vierailija kirjoitti:
Avaisin viskipullon ja hoitaisin loisen pois:)
Loisen? Itsehän sen olet alulle pannut!
Vierailija kirjoitti:
Vastaappa
noh ajattelisin et voi vitalis ,,,toinen joulu-tammi vauva vuoden ikäerolla... O_o
ikää 37, ois se ehkä vähän liikaa, toinen kyllä suunnitteilla muttei nyt vuoden erolla, korkeintaan kahden...
Vierailija kirjoitti:
Vastaappa
No jo vain, minäpä vastaan.
Mitäkö siis tekisin: hakisin pyhimykseksi julistamista itslleni. Olen nimittäin 61-vuotias enkä ole harrastanut (liekö hyvä vai huono harrastus?!) seksiä varmaan kahdeksaan vuoteen. Olisi siis aikamoinen, jos nyt ei neitseellinen, niin kuitenkin ihmesikiäminen.
Ottaisin lapsen ilolla vastaan, jäisin vanhempainvapaalle ja siitä eläkkeelle!
Pitäisiköhän tästä nousta ja mennä etsimään mies, en taida kuitenkaan niin luja uskossani olla, että ihmeen varaan raskaaksitulon jätän.
Tyydyttikö vastaukseni arvon kysyjää?
Ensinnäkin ihmettelin, että missä vaiheessa tiineeksi teko on suoritettu, edellisestä sekstauskerrasta on sellaiset 4,5 v.
Alkaisin uskoan neitseelliseen sikiämiseen.
Ihmettelisin asiaa, koska olen neitsyt. Ryntäisin tekemään abortin, sillä koulut on vielä ihan kesken eikä raskaus tai vauva tulisi kuuloonkaan. Lisäksi olen itsekin vasta ihan kakara, eikä lapsi voi saada lapsia.
t. 14v
Ärsyttäisi lapsen puolesta kun tulisi syntymäpäivä joulukuulle
Oon liki 5-kymppinen ja oman miehen kanssa seksiä on ollut 9 kuukautta sitten. Omat lapser ovat jo suht isoja. En oikeasti tiedä, mitä teksin. Luultavasti päätyisin aborttiin, mutta varmaan juttelisin rakastajani kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oon liki 5-kymppinen ja oman miehen kanssa seksiä on ollut 9 kuukautta sitten. Omat lapser ovat jo suht isoja. En oikeasti tiedä, mitä teksin. Luultavasti päätyisin aborttiin, mutta varmaan juttelisin rakastajani kanssa.
Miksi teillä ei ole seksiä miehesi kanssa?
Hämmästyisin, koska sterilisaatiosta on jo 13 vuotta ja olisin huolissani, koska olisin vauvan syntyessä 47-vuotias. Toisaalta tunnen yhden naisen, joka sai lapsen tuossa iässä. Selviäisin kyllä, mutta mieluummin odottelisin lapsenlapsia. Abortia en tekisi missään tapauksessa.
Juhlisin! Etenkin, kun olen ollut kaksi vuotta selibaatissa.
Olisin onnellinen lapsesta, mutta huolissani taloudellisesta selviämisestä. Valmistun juuri ja mies on työttömänä, joten lapsi ei ole suunnitelmissa vielä hetkeen.
Olisin järkyttynyt. Kuopus on 3kk ja lapsiluku on täynnä. En mä kuitenkaan usko, että voisin tehdä aborttia, mutta sulattelemista raskaudessa olisi.
Jaa? Hyvin vaikea kysymys. Mulla on ennestään 4 lasta ja sterilisaatio tehty jo kahteen kertaan (eka petti saman tien). Ikää ei ole ihan hirvästi vielä. Nuorimmainen menee syksyllä kouluun joten elämä on jo mukavan helppoa noin isojen kanssa. Toisaalta pidän lapsista ja rakastan vauvoja. Abortti olisi vaikea päätös. En todellakaan tiedä, mitä tekisin.