Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos saisit kuulla olevasi NYT raskaana?

Vierailija
27.03.2016 |

Vastaappa

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa? Hyvin vaikea kysymys. Mulla on ennestään 4 lasta ja sterilisaatio tehty jo kahteen kertaan (eka petti saman tien). Ikää ei ole ihan hirvästi vielä. Nuorimmainen menee syksyllä kouluun joten elämä on jo mukavan helppoa noin isojen kanssa. Toisaalta pidän lapsista ja rakastan vauvoja. Abortti olisi vaikea päätös. En todellakaan tiedä, mitä tekisin.

Vierailija
22/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin järkyttynyt. Yhdyntöjä ei yli vuoteen enkä lapsia lisää välttämättä haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkisin järkytyksestä, sillä joutuisin abortoimaan lapseni. Tuplaehkäisystä huolimatta iloitsisin varmasta hedelmällisyydestäni tulevaisuudessa. Olen pian 17-vuotias.

Vierailija
24/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylistäistäisin herraa, Jeesuksen uudelleen tuleminen olisi joulun aikaan.

Eikö se sopisikin uudelleen tulemiseen ettei äiti olisi neitsykäinen vaan hyljätty vaimo, joka ei ole sukupuolista kanssa käymistä harrastanut vuosikausiin?

Vierailija
25/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin peloissani. Ei seksiä yli puoleen vuoteen, joten ensimmäinen ajatukseni olisi että mitä saatanan lasta kasvatan sisälläni..

Vierailija
26/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vihannut niin paljon tätä vauva-/pikkulapsiaikaa, että olen todennut esikoisen jäävän myös viimeiseksi.

Abortti siis.

Vierailija
27/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaisin viskipullon ja hoitaisin loisen pois:)

Loisen? Itsehän sen olet alulle pannut!

28/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaappa

noh ajattelisin et voi vitalis ,,,toinen joulu-tammi vauva vuoden ikäerolla... O_o

ikää 37, ois se ehkä vähän liikaa, toinen kyllä suunnitteilla muttei nyt vuoden erolla, korkeintaan kahden...

Vierailija
29/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaappa

No jo vain, minäpä vastaan.

Mitäkö siis tekisin: hakisin pyhimykseksi julistamista itslleni. Olen nimittäin 61-vuotias enkä ole harrastanut (liekö hyvä vai huono harrastus?!) seksiä varmaan kahdeksaan vuoteen. Olisi siis aikamoinen, jos nyt ei neitseellinen, niin kuitenkin ihmesikiäminen.

Ottaisin lapsen ilolla vastaan, jäisin vanhempainvapaalle ja siitä eläkkeelle!

Pitäisiköhän tästä nousta ja mennä etsimään mies, en taida kuitenkaan niin luja uskossani olla, että ihmeen varaan raskaaksitulon jätän.

Tyydyttikö vastaukseni arvon kysyjää?

Vierailija
30/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin ihmettelin, että missä vaiheessa tiineeksi teko on suoritettu, edellisestä sekstauskerrasta on sellaiset 4,5 v.

Vierailija
31/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin uskoan neitseelliseen sikiämiseen.

Vierailija
32/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin asiaa, koska olen neitsyt. Ryntäisin tekemään abortin, sillä koulut on vielä ihan kesken eikä raskaus tai vauva tulisi kuuloonkaan. Lisäksi olen itsekin vasta ihan kakara, eikä lapsi voi saada lapsia.

t. 14v

Vierailija
33/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäisi lapsen puolesta kun tulisi syntymäpäivä joulukuulle

Vierailija
34/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin että miten vitussa...

Vierailija
35/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon liki 5-kymppinen ja oman miehen kanssa seksiä on ollut 9 kuukautta sitten. Omat lapser ovat jo suht isoja. En oikeasti tiedä, mitä teksin. Luultavasti päätyisin aborttiin, mutta varmaan juttelisin rakastajani kanssa.

Vierailija
36/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon liki 5-kymppinen ja oman miehen kanssa seksiä on ollut 9 kuukautta sitten. Omat lapser ovat jo suht isoja. En oikeasti tiedä, mitä teksin. Luultavasti päätyisin aborttiin, mutta varmaan juttelisin rakastajani kanssa.

Miksi teillä ei ole seksiä miehesi kanssa?

Vierailija
37/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyisin, koska sterilisaatiosta on jo 13 vuotta ja olisin huolissani, koska olisin vauvan syntyessä 47-vuotias. Toisaalta tunnen yhden naisen, joka sai lapsen tuossa iässä. Selviäisin kyllä, mutta mieluummin odottelisin lapsenlapsia. Abortia en tekisi missään tapauksessa.

Vierailija
38/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlisin! Etenkin, kun olen ollut kaksi vuotta selibaatissa.

Vierailija
39/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen lapsesta, mutta huolissani taloudellisesta selviämisestä. Valmistun juuri ja mies on työttömänä, joten lapsi ei ole suunnitelmissa vielä hetkeen.

Vierailija
40/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin järkyttynyt. Kuopus on 3kk ja lapsiluku on täynnä. En mä kuitenkaan usko, että voisin tehdä aborttia, mutta sulattelemista raskaudessa olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme