Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos saisit kuulla olevasi NYT raskaana?

Vierailija
27.03.2016 |

Vastaappa

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin abortin. Näin on sovittu miehen kanssa. Mulla on kolme lasta ennestään ja miehellä kaksi lasta. Ei kumpikaan haluta lisää. Selkeä ja helppo päätös

Vierailija
42/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin menisin varmaan paniikkiin kun olisi ensimmäinen lapsi kyseessä ja määräaikaisten töiden takia (ja muutenkin epävarmuuden) on tullut siirrettyä asiaa tulevaisuuteen. Sitten luultavasti onnellisuuden tunne valtaisi koska vauvasta on puhuttu vakavissaan pari vuotta ja sinänsä nyt olisi ehkä paras aika lapsen saamiselle jos ei ajatella liikaa maailman terroritapahtumia. Sitten alkaisin pelätä ettei minusta olekaan äidiksi enkä siitä osaa kasvattaa kunnollista ihmistä ja pelkään että loppuraskautta kohti vähitellen masentuisin.

=menisin sekaisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti olisi ainoa oikea vaihtoehto.

Olen sikäli ns. "oikean ikäinen" (24v), mutta suhde on tuore, ja alle vuoden mittainen. Mies on töissä, ja lapsi saatettaisiinkin pelkillä näillä spekseillä pitää, mutta mulla on opiskelut kesken.

Niin, ja ne opinnot on toisessa kaupungissa 430km päässä puolisosta, perheestä ja ystävistä. Eli juu ei.

Vierailija
44/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläisin kuten nytkin ja soittaisin tiistaina lääkäriin varatakseni ajan keskeytykseen.

Vierailija
45/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Sain astrologilta viestiä että ensi maaliskuussa vauva saattaa olla tuloillaan! Ei ehkä ihan katastrofi mutta olen keskellä yliopisto opintoja joita on vielä ainakin 3 vuodeksi jäljellä ja tammikuussa vaihtoon jenkkeihin eikä vakituista parisuhdetta. Asun mini yksiössä enkä käy töissä, että olisin kyllä aika kusessa!! Abortti ei olis itelle vaihtoehto enkä uskoisi että voisin poiskaan antaa. Mun tuurilla varmasti olis vielä kaksoset ja kamala isäehdokas.. Varmaan sota suunnitelman tekoon ja lukisin kaiken mahdollisen vauvoista ja suunnittelisin opinnot uusiksi.

Vierailija
46/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä aikamoisen yllättynyt ja seuraavaksi alkaisin pelätä, onko lapsi terve.

Olen 47v, ehkäisy jätettiin pois 7v sitten, kun toivottiin vielä neljättä lasta, jota ei sitten ikinä kuulunut. Kuopuskin on jo 10v, toisaalta olisi kiva jäädä äitiyslomalle :)

Vierailija
47/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin ihmettä ja dementiaani. Olen 53v ja viimeksi ollut (tietojeni mukaan) yhdynnässä 2/2001.

Vierailija
48/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen, vaikka deaali aika raskaudelle olisi ehkä kolmen vuoden päästä. Onneksi ehtisin saada koulun käytyä ja työskentelemään kesän. Mies on jo valmistunut ja hyvässä työssä. Uusi asunto pitäisi hankkia.

Vierailija
49/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti. Kierukka olisi pettänyt. Ikää 41v, kolme lasta jo entuudestaan ja kaikki lapset jo kouluikäisiä. Lasten isä epävakaa ja pettää toistuvasti eli ero on vain ajan kysymys . En selviäisi neljän lapsen yh:na, mulla ei ole mitään tukiverkkoja , ei edes omia vanhempia.

En pystyisi antamaan lasta adoptioonkaan.

Vierailija
50/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet vaihtelisivat. Meillä on lapset 2,5v. ja 6kk, ja lapsiluvun on tarkoitus jäädä tähän. Toisaalta nämä kaksi ovat hoidoilla saaneet alkunsa ja itsestään alkanut raskaus olisi ihme. Aborttia en tekisi ja mieskin sen tietää, joten jotenkin sopeutuisimme.

Vierailija
51/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... olisin varmaan että aijaa breaking news kun nyt kymppiviikolla raskaana ja olen jo ihan tietoinen asiasta. Tosin jos en olisi tiennyt ja nyt saisin kuullla,  niin ihmettelisin varmaan että miten on mennyt näin pitkälle huomaamatta ja tajuamatta kun on kuitenkin saanut kulkea kotona muovipussi taskussa ja ämpäri kädessä yrjöilemässä. Että ehei, eipäs se ollutkaan reilun kuukauden vatsatauti vaan jotain muuta :D

Vierailija
52/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni ei kyllä ikinä uskoisi, että olisin raskautunut pyhästä hengestä ja syyttäisi minua vuoren varmasti pettämisestä (turhaan) ja syyttäisi itseään luottaessaan binaiseen. Mutta jos nyt oikeasti olisin yhtäkkiä raskaana, niin menisin äkkiä varaamaan ajan aborttiin enkä hiiskuisi asiasta kenellekään. Kukapa minua uskoisi, kun en itsekään varmaan omaan sanaani tuossa tapauksessa luottaisi. Sinne menisi Jeesus-lapsi.

Vierailija
53/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaappa

Perustaisin kai uuden uskonnon, en ole harrastanut seksiä viiteen vuoteen ja lisäksi olen mies.

Vierailija
54/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hämmentynyt, koska minulla oli keskenmeno 3 viikkoa sitten enkä ole sen jälkeen harrastanut seksiä. Myös aika huolestunut niistä lääkkeistä mitä olen huolettomasti käyttänyt viimeiset 3 viikkoa.

Vierailija
55/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tahtonut lasta, en koskaan aio käydä läpi raskautta. Abortti siis.

Vierailija
56/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvittäisin, kuka helvetti on murtautunut mun asuntoon ja raiskannut mut yöllä huomaamattani.

Vierailija
57/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin että tämä on nähty jo kahdesti joten kai sitä kolmanteenkin yllätyslapseen sopeutuisi. Seuraavaksi kysyisin että montako kuukautta tällä kertaa on mennyt jo?

Vierailija
58/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoisin ylös taivaalle, ois nimittäin isolla Herralla jotain selitettävää.

Luultavasti en enää paremmin  hämmästyisi, jos sieltä ylhäältä kuuluisi ääni, joka lausuisi " Miksi sinä naurat?"

Vierailija
59/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin kuuluttaa uutta ihmettä maailmalle: neitseellinen sikiäminen :D

Vaikka en neitsyen kirjoissa ole ollutkaan vuosikymmeniin, niin muistini mukaan harrastin suojaamatonta seksiä hedelmällisen miehen kanssa viimeksi (ja ylipäätään) noin vuosi sitten. Sittemmin olen käynyt "piuhat poikki" toimenpiteessä.

Joten raskausuutinen juuri nyt olisi melkoinen ihme :D :D

Vierailija
60/90 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kusessa. Miehelleni tehty vasektomia 7 v sitten. Joko toimenpide olisi mennyt mönkään tai sitten....heh. Abortti olisi edessä,täytän tänävuonna 50, kolme lasta jo aikuisia. Ei kiitos lisää lapsia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi