Mitä tekisit jos saisit kuulla olevasi NYT raskaana?
Kommentit (90)
ei muuttaisi mitään, olen NYT raskaana ja olettaisin olevani vielä huomennakin.
Ilmoittaisin varmaan paaville, ei ole lapsia itselläni koska kohtu/munanjohtimet/solukkot poistettiin jo nuorena aikuisena... Taitaisin olla aikamoinen jumalan ihme jos raskaana olisin ja voisi tiede piirit olla kiinnostuneita "naisesta joka raskanaa ilman kohtua"
Ajattelisin, että saahan sitä kaikenlaista väittää, vaikka että minä olen raskaana. Ja miettisin, mikä pointti on ihmisellä, joka niin väittää. Onko se joku outo tapa ilmaista, että minulla on mahakumpua vähän turhan paljon? (Tosin ei sekään ole kumpu vaan ylimääräinen makkara.)
Vierailija kirjoitti:
Taitaisin olla aikamoinen jumalan ihme jos raskaana olisin ja voisi tiede piirit olla kiinnostuneita "naisesta joka raskanaa ilman kohtua"
Kyllä kohdunulkoisia raskauksia on.
Yritys on meillä nyt juuri alkamassa, joten olisin vain onnellinen uutisesta. :)
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olisin järkyttynyt!
Olisit ihme, lähes neitseellisen sikiämisen veroinen ;)
Olisin kummissani.Olen 56,parisuhteessa,mutta viimeksi kunnolla ollut vuoteessa siinä mielessän.neljä vuotta sotten.Jostain ihmeyrityksestä olisi alkanut sikiään n.pari vuotta sitten...tai sitten kuumista ihanista unista,joita toki näen.Siinä tapauksessa olisin raskaana jollekin historian henkilölle tai tumntemattomalle tyypille tai tv-sarjan henkilölle.
Tuota....Tästä on kai ennakkotapaus, varailisin varmaan tallipaikkaa hevostilalta....
Olen nimittäin vielä neitsyt, ja etunimeni on Maria.
Olisi neljäs 😄 Kuopus nyt 10vk eli olisi vähän shokki. Tosin nyt imetys on ollut ainoa "ehkäisy" niin eipä tuo täysin mahdotonta olisi ...