Outo näppy nenässä, mikä voi olla?
Elikä nenänpäässä ollut jo useamman vuoden ajan ihonvärinen pieni kova näppy. Olen ajatellut että on syylä tai joku muu vastaava, mutta ei lähde pois millään. Voiko olla syöpä?
Kommentit (7)
Minulla oli kuvaamasi kaltaisia näppyjä nenässä viisi. Ensin oli yksi, joka kasvoi vuosien varrella ja se yksilö myös tummui. Neljä muuta oli tosi pieniä, kaksi niistä ihonvärisiä ja kaksi vähän punertavia.
Tiesin, että ne on jotain luomia ja varasin ajan ihotautilääkärille niiden poistoon laserilla. Hän kertoikin niiden olevan luomia ja poisti kaikki 5 kerralla. Koska ne olivat niin pieniä, niin otti vain 2 luomen poistosta hinnan. Arpia ei jäänyt ollenkaan, parani viikossa parissa kokonaan ja ei ole kasvanut uudestaan takaisin, kun hän sanoi että aina on sen mahdollisuus.
En nyt tietenkään voi sanoa, että sinulla olisi näitä hyvälaatuisia luomia kuten minulla oli, mutta kova ihonvärinen näppy kuulostaa samalta :D Niin ja minä näytin niitä vuosien varrella lääkäreille ja jokainen sanoi niiden olevan joku eri niminen luomi. Ihotautilääkäri sitten sanoi lopulta sen oikean (uskoisin että hänellä se paras tieto verrattuna perus tk-lääkäriin tai työterveyslääkäriin), mutta enpä nyt enää muista mikä luomi se oli.
Vierailija kirjoitti:
Jos on ollut monta vuotta niin tuskin syöpä on?
Kuinka niin?
Ajankohdan huomioon ottaen sen täytyy olla syylä noita nokinenän klyyvarissa.
Vierailija kirjoitti:
Ajankohdan huomioon ottaen sen täytyy olla syylä noita nokinenän klyyvarissa.
Noniin tämäpä se!
Olet muuttumassa pääsiäisnoidaksi, se on jättisyylä....
kjäh, kjäh, hähää
xD
Jos on ollut monta vuotta niin tuskin syöpä on?