Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan alkaa levittämään vain hyvää ympärilleni.

Vierailija
27.03.2016 |

Olen tehnyt epäitsekkään päätöksen, ruveta toimimaan hyvän lähettiläänä. En sotke kuvioon jeesusta, enkä saatanaa, mutta otan tietoisen askeleen oikeudenmukaisuuden ja hyvyyden tielle.
Lahjoitan tavaroitani ilmaiseksi, mitä en tarvitse, muistan kehua kaikkia työkavereita, etenkin selän takana, enkä suostu kantamaan vihaa /negaatiota mukanani.
Miten luulette, että ympäristö reagoi?
Mitkä ovat toimintani seuraukset?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluulo, kateus, viha,halveksunta.

Vierailija
2/66 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään ei loppupeleissä kiinnosta, ellet mene telkkariin julkkisten kanssa poraamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pahuus pitää kohdata, eikä vain lässyttää hyvyydestä. Ei se auta mitään. Pahuutta /vääryyttä kohtaan on oltava järeät keinot.

T. Myös hyvän puolella.

Vierailija
4/66 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

giira kirjoitti:

ketään ei loppupeleissä kiinnosta, ellet mene telkkariin julkkisten kanssa poraamaan.

En hae huomiota. Haluan vain muuttaa ilmapiiriä positiivisemmaksi, laittaa hyvää kiertoon.

Vierailija
5/66 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kaltaisiasi ihmisiä tarvitaan.

Vierailija
6/66 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää kaltaisiasi ihmisiä tarvitaan.

Tervetuloa joukkoon!

:)

Vierailija
7/66 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä idea, jota itse olen toteuttanut jo vuosia. Myös sillä tavoin, autta näen vaivaa toisten ihmisten puolesta heitä auttaakseni, jos he niin haluavat - mutta yritän olla työntämättä nenääni sinne, missä sitä ei kaivata.

Kaikkea en ole "antanut" ihan ilmaiseksi, koska olen ajatellut että on isompi ja pidempi hyöty myös saajalle kun esim vuokraa kohtuuhintaan.

Mun kokemukseni mukaan ympäristö reagoi hitaasti, jos ollenkaan. Ykkösvastaajan mainistemia vihaa, kateutta, halveksuntaa ja epäluuloa en ole kokenut, mutta voihan olla, että ne on osattu piilottaa. En myöskään ole tullut hyväksikäytetyksi, vaan olen aina saanut vetää omat rajani ja olen myös saanut vaivannäköni vastineeksi hitaasti kasvavaa arvostusta esim työyhteisössä. En kaikilta, mutta niiltä, joita olen voinut avittaa ja jotka ovat siitä hyötyneet. Kaikkihan ei edes halua esim kv meriittejä.

Se, missä en ole onnistunut, on, että olen edelleenkin käsittämättömän pikävihainen, jos joku loukkaa rakkaitteni etua sellaisessa asiassa, mikä on minulle tärkeä - tai jos loukkaa minua tahallisesti. En jää märehtimään, mutta se vaikuttaa pysyvästi siihen, haluanko olla edes tekemisissä.

Vierailija
8/66 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana idea!

Vierailija
9/66 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pahuus pitää kohdata, eikä vain lässyttää hyvyydestä. Ei se auta mitään. Pahuutta /vääryyttä kohtaan on oltava järeät keinot.

T. Myös hyvän puolella.

Hyvyydellä pahuus voitetaan.

ap

Vierailija
10/66 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toiminta on ns autoa, eikä päälleliimattua niin kyllä siitä hyvää seuraa. Lähipiirissäni on tällaisia ihmisiä.

Vierailija
11/66 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt epäitsekkään päätöksen, ruveta toimimaan hyvän lähettiläänä. En sotke kuvioon jeesusta, enkä saatanaa, mutta otan tietoisen askeleen oikeudenmukaisuuden ja hyvyyden tielle.

Lahjoitan tavaroitani ilmaiseksi, mitä en tarvitse, muistan kehua kaikkia työkavereita, etenkin selän takana, enkä suostu kantamaan vihaa /negaatiota mukanani.

Miten luulette, että ympäristö reagoi?

Mitkä ovat toimintani seuraukset?

Kiitos, sait mut hyvälle mielelle!

Vierailija
12/66 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan ei kannata kysyä asiasta AV:lla kommenttien perusteella...

Vierailija
13/66 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Myös hyvän puolella.

Juuri näin ajattelivat noitavainojen syyttäjät. Juuri noin ajattelivat toisinajattelijoita vankileireille lähettäneet stalinistit. Juuri noin ajattelivat Mccarthyistit usan kommunistivainojen aikana. Juuri noin ajattelivat natsit. Pahuutta vastaan uskoivat hyökkäävänsä ja uskvat, että siihen tarvitaan järeät aseet. Oikeasti enemmän hyötyä olisi ollut siitä kun olisivat tarkastelleet omaa toiminaansa ja sen kestävyyttä.

Vierailija
14/66 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat hirveästi yläpeukkuja facessa. 

Vierailija
15/66 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin kovasti seksiä, voitko auttaa minua ?

Vierailija
16/66 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Myös hyvän puolella.

Juuri näin ajattelivat noitavainojen syyttäjät. Juuri noin ajattelivat toisinajattelijoita vankileireille lähettäneet stalinistit. Juuri noin ajattelivat Mccarthyistit usan kommunistivainojen aikana. Juuri noin ajattelivat natsit. Pahuutta vastaan uskoivat hyökkäävänsä ja uskvat, että siihen tarvitaan järeät aseet. Oikeasti enemmän hyötyä olisi ollut siitä kun olisivat tarkastelleet omaa toiminaansa ja sen kestävyyttä.

Noin ajattelevat saksalaiset, jotka tuhoavat Euroopan vuonna 2016.

Vierailija
17/66 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäki tarttisin anaaliseksiä.

T. Matti kyliltä

Vierailija
18/66 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa että haluat levittää hyvää! Itsekin olen tähän pyrkinyt ja toivon, että useampikin vaihtaisi negatiivisuuden positiivisuudeksi. Välillä on nimittäin aika raskasta, kun ei itse kuule itsestään mitään positiivista, vaikka muita kohtaan yrittää toimia aina hyvin.

Vierailija
19/66 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäki tarttisin anaaliseksiä.

T. Matti kyliltä

Älkää viitsikö olla ällöttäviä, nyt on vuosi 2016.

Vierailija
20/66 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös tuollainen, vähän luonnostaan tai oikeastaan samanlaisen äitini kasvatuksen tulosta ja loppujen lopuksi ympäristö saa aikaan sen, että olenkin yhtäkkiä negatiivinen. Seuraus: Ei ole ystäviä, minusta ei pidetä. Anopin kapsenlapset ovat sitä mieltä, että anopin luona käymiseni oli perinnön kärkkymistä (tuskin on edes mitään perittävää, enkä kuulu perikuntaan). Kun annan jotain, ollaan vaivautuneita, että mitä pitäisi olla vastapalvelukseksi tai tyrkytetään rahaa. Mulle on sanottu suoraan "ärsyttää, kun sä olet aina noin positiivinen". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi