Miten tavata pariutumishaluisia naisia päiväsaikaan tai alkuillasta?
Työn, harrastuksien ja elintapojen yhdistelmän vuoksi (tai ansiosta) simahdan nukkumaanmenokuntoon klo 22-23 aikaan heräten ilman herätyskelloa klo 07-08 välillä seuraavana aamuna.
Tämä tuottaa hankaluuksia, jos sattuu haaveilemaan pariutumisesta. Baareissa ja yökerhoissa meno alkaa vasta 00-02 välisenä aikana. Yökukkuminen toki tarvittaessa onnistuu, mutta pelkkä hereillä oleminen on melkoista taistelua varsinkin, kun ei tuo alkoholi tai mikään muukaan päihde oikein maistu. Muistaakseni kerran elämässäni olen naisen puhelinnumeron yökerhossa saanut, ja sekin vaati melkoisen määrän itsepiiskausta hyvän fiiliksen ja runsaan kofeiinin voimin. Kaikki muut elämäni naiset olen poiminut mukaan jossain muualla.
Mitä keinoja ja paikkoja siis olisi?
a) nettideitit
b) Tinder
c) pikadeittitapahtumat
d) harrastukset, eli siis kuntosali eikä muuten toimi ainakaan minulla
e) lenkkipolku, siellä ei tule kukaan vastaan
f) työpaikka, liian riskialtista varsinkin miehenä
g) kavereiden vaimojen kaverit, kokeiltu on ja valitettavan huonolla menestyksellä (eivät huolineet minua)
h) Facebook, miten se tapahtuisi?
Kommentit (23)
No ihan yhtä vaikeaa niitä miehiäkin on tavata ihan mihin vuorokaudenaikaan tahansa
Juuri tuohon ongelmaan nettideitti on ratkaisu. Tavoitat samanlaisia naisia ja voitte sopia treffit vaikka iltapäiväksi virka-ajan päätyttyä.
Kaupan kassajonosta bongaat jonkun kuuman misun, puristat perseestä ja alat ehdottelemaan. Siitä se lähtee.