Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tavata pariutumishaluisia naisia päiväsaikaan tai alkuillasta?

Vierailija
26.03.2016 |

Työn, harrastuksien ja elintapojen yhdistelmän vuoksi (tai ansiosta) simahdan nukkumaanmenokuntoon klo 22-23 aikaan heräten ilman herätyskelloa klo 07-08 välillä seuraavana aamuna.

Tämä tuottaa hankaluuksia, jos sattuu haaveilemaan pariutumisesta. Baareissa ja yökerhoissa meno alkaa vasta 00-02 välisenä aikana. Yökukkuminen toki tarvittaessa onnistuu, mutta pelkkä hereillä oleminen on melkoista taistelua varsinkin, kun ei tuo alkoholi tai mikään muukaan päihde oikein maistu. Muistaakseni kerran elämässäni olen naisen puhelinnumeron yökerhossa saanut, ja sekin vaati melkoisen määrän itsepiiskausta hyvän fiiliksen ja runsaan kofeiinin voimin. Kaikki muut elämäni naiset olen poiminut mukaan jossain muualla.

Mitä keinoja ja paikkoja siis olisi?
a) nettideitit
b) Tinder
c) pikadeittitapahtumat

d) harrastukset, eli siis kuntosali eikä muuten toimi ainakaan minulla
e) lenkkipolku, siellä ei tule kukaan vastaan
f) työpaikka, liian riskialtista varsinkin miehenä
g) kavereiden vaimojen kaverit, kokeiltu on ja valitettavan huonolla menestyksellä (eivät huolineet minua)

h) Facebook, miten se tapahtuisi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini mukaan kumppani löytyy, kun tarpeeksi kauan ODOTTAA.

-Ikisinkku n23

Vierailija
2/23 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideitit ainakin hyvä, koska sitten voit sopia treffit jo päivälle/alkuillalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikänen oot ja mistä päin? Ja tietysti minkä ikäistä naista etsit ja millaiset kriteerit naiselle? Näiden tietojen avulla olisi helpompi antaa neuvoja :)

N22

Vierailija
4/23 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikänen oot ja mistä päin? Ja tietysti minkä ikäistä naista etsit ja millaiset kriteerit naiselle? Näiden tietojen avulla olisi helpompi antaa neuvoja :)

N22

Ai että mistä sinut päivisin löytää?

Vierailija
5/23 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Auttaa kartottaan millasta naista oot ettiin joka auttaa sanoon mistä semmosii voi löytää.

N22

Vierailija
6/23 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N22

Sinua 12 vuotta vanhempi ja Pirkanmaalta. Mieluiten lapsia (tulevaisuudessa) haluava hakusessa.

Vierailija
7/23 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/23 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder tai uudet harrastukset. Täällä mainostetaan usein esim. jotain seuratansseja. Sitä en tiedä toimivatko.

Vierailija
9/23 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on, ettet kelpaa kenellekään. 

Olet mitä ilmeisemmin täydellinen tylsimys noine nukkumaanmenoaikojesi kanssa. Siinä ei mitkään Tinderit todellakaan auta. 

Vierailija
10/23 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet mitä ilmeisemmin täydellinen tylsimys noine nukkumaanmenoaikojesi kanssa. Siinä ei mitkään Tinderit todellakaan auta. 

Niinpä. Tunnetustihan yksikään parisuhteissa olevista ei nukahda klo 22 ja herää 7 aikoihin. Täysin ennenkuulumatonta tuollainen toiminta.

Vierailija
11/23 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile aikuisten ratsastuskurssia. Tanssi on myös hyvä. Tai vaikka huonekalujen verhoilukurssi.

Vierailija
12/23 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis! Kerrankin ihan fiksun tuntoinen mies. On meitä iltaunisia naisissakin. Itse löysin mieheni kaverini kautta, jospa siellä ap:lle olisi vielä yksi, jota ei ole tavannut.

Vierailija
13/23 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/23 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minut löytää virka-aikaan työpaikalta toimistolta. Ja alkuillan kuljetan lapsia urheiluseurojen harrastuksiin eli olen futis- ja säbähalleilla tai ruokakaupassa . Viikonloppuisin olen samoilla halleilla turnauksissa.

Kaupanpäällisinä tulee tosin kolme poikaani, mutta ovat tosi kilttejä ja ihania.

Vierailija
15/23 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassi

Vierailija
16/23 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terassi

No tuo saattaisi jopa toimia.

Miten tuo biitsi kesällä?

Vierailija
17/23 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/23 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopiston lukusali? Tosin onko niissä enää ketään kun kaiken saa tabletille ja voi omassa kodissa lukea?

Vierailija
19/23 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bingo?

Vierailija
20/23 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutumishaluisia naisia? Onko sellaisia edes ylipäänsä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan