Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Club-30 viikkoon 8

20.02.2006 |

Hih kun ajoissa lähtee liikkeelle saa aloittaa. Eli alkuunhan oli puhe laittaa sitä listausta;

Waimo *pohjoisjaosto, plussaaaaa (0/ (0/ (0/ aaltoja*

Helmi77 *pohjoisjaosto, neilikan metsästäjä, jonottaa IVF hoitoja*

Minerva72 *pohjoisjaosta, toinen neilikan metsästäjä*

tirppa71 *pohjoisjaosto, puuhaa PASin kanssa, suunnittelee hiihtämistä*

Heli 71 *eteläinen jaosto, suuntana IVF/ICSI vko 8/9, omituisia harrastuksia mm; tuttitetris, duracellpupu ja omppupallo*

RoseMary75 *eteläinen jaosto, valmistautuu hoitoihin ja saa jotain tuloksia tällä viikolla*

Lumivaippa75 *eteläinen jaosto, on aloittanut ensimmäisen clomikuurin viime viikolla bd bd bd*

LeiaK *jaosto joko läntinen tai pohjoinen, tahtoo clomireseptin*

SuviTuulia *ulkomaan kirjeenvaihtaja, lomailee nyt eteläisessä jaostossa, tuumailee mahdollisia hoitoja*

Nuru *myöskin ulkomaan kirjeenvaihtaja, odottelee pääsevänsä puuhailemaan myöskin PASin kanssa huhtikuussa*

SyysSäde * jotain muistin perukoilla luulis olevan mutta ei...*

Maahinen76 *hetkellisesti mykistynyt lupilainen*

Johanna75 *on palstoilla, mutta en nyt muista taustaa....*

Suvis varmaan päivittää sitä toista listaa kunhan palaa taas ulkomaan kirjeenvaihtajaksi.....

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heli, mulla on varmaan valikoivan kuulon lisäksi valikoiva lukukyky ;0) nimittäin en huomannu olleskaan tuota mainintaa pöllimetsästä...

Mutta hei sulla on hyvä sato tulossa ja ei se tiistaille siirtyminen paha asia ole, multakin ois mieluummin punktioineet tiistaina mutta perjantaina olin niin täynnä muniksia ja osa oli tosi isoja (yli20mm) joten ei lääkäri uskaltanut vedättää. Jospa sulla kerkeis sitten ne pienimmätkin munikset vauhtiin mukaan bd bd bd

Lumivaippa, ultrahan näytti hienolta, nyt vaan pupuilua, pupuilua ja pupuilua Siitä se lähtee!!!

RoseMary, hyvä, että luomumahdollisuus säilyi. Ja toivotaan että clomit tepsii.

Minerva, voisitko kysästä siltä sun vyöhyketerapilta muista väreistä mitä ne meinaa??? Vois käyttää värikoodeja hyväksi muutenki, tai punaisista tulee äkkiä haalistuneet monen pesun jäljiltä ;0) Nyt täytyy penkoa se vaatekaappi uudestaan ja tehdä inventaario alusvaatteille!

Helmi mulla on pp3 menossa ja testata ajattelin kansainvälisenä NAISTENPÄIVÄNÄ sillon on pp15. Nyt täytyy myöntää *punastun* etten ole vieläkään kokeillut suksia, kun on ollut kaikkea muuta puuhaa töllössä......

Maahinen toivotaan että pääset nopeasti maaliskuun suunnittelusta itse asiaan ja se paras tulos seuraa yhtä nopeasti.

Pohjoisjaoston naiset, nyt on ilmeisesti enemmistöllä passelipäivä tapaamiselle tuo 3.6 lauantai. Lyödäänkö lukkoon. Ja missäs tavattas, kylpylässä vai mamma leonessa.....

Ragazzina, sullahan näytti hyvältä. Onnea matkaan ja paljon +++säteitä!!!

SanniAnniinalle onnea myös clomikiertoon.

Syyssäde missäs vaiheessa se olikaan se IVF menossa. Sullekin oikeen hyvää munasatoa ja onnistunutta hedelmöitystä!!!

Suvikselle ja Nurulle huiskutukset. Nuru toivottavasti oli mukava synttäripäivä.

Jos näyttöpäätteenne alkaa kummasti säteileen vihreetä valoa, on syynä mun kateudenvihreys *tahtoo myös lämpimään* joten taidan lämmittää saunan tosi kuumaksi ja mennä " aurinko" lampun kans bikinit päällä makoileen lauteille. Mitähän toi vihreä väri muuten lupailis???? Ja kävimpä tänään ostaan pari pikkupulloa punkkua. Ihan tarkotuksella pikkupullot kun en oikeen oo koskaan päässyt punkkujen maailmaan sisään joten ei niin hirveesti harmita jos en pidä ja menee punkku hukkaan kun sitä on vähemmän :0)

Tänään tuleekin töllöstä niin jännää urheilua, ettei tänään varmaankaan tule käytyä surffaileen joten ihanaa perjantai-iltaa ja iiiisoooo hali kaikille ((((0))))

p.s humu oli todella hyvä ettei teille käynyt mitenkään. Rauhallista perhe-elämää jatkossakin ja kaikkea hyvää teille!!!

Vierailija
42/46 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että teillä menee hyvin ja onneksi kolarissa meni vain auto päreiksi! Toivottavasti meistäkin moni on pian tuossa vauvaperhetilassa....

Niinkuin Tirppakin tuossa rohkaisi, ei se punktion siirtyminen sureta, tärkeintähän on megalomaaninen saalis :-) Pelko alkaa tässä vaiheessa olla aikamoinen: jos koko homma menee plörinäksi niin pettymys voipi olla paljon isompi kuin luomuepäonnistumisissa. Kovasti oon koittanu keksiä kaikkea muuta ajateltavaa mutta aika huonolla menestyksellä. No tänään oon edes menossa siskolle kylään niin en jää yksin pyörimään ainakaan täksi illaksi. Ostin pari juustoa nassutettavaksi, että sikäli sääli, ettet oo Tirppa mukana punkkuopintojesi kanssa :-)

No mutta hauskaa perjantaita muillekin, tarttee mennä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa klubilaisille!

Kiitos kaikille ivf-tsemppaajille ja peukuttelijoille! Kuten Nuru totesi, jännät ajat ovat menossa... yritän suhtautua ' etäisesti' asiaan mutta ' vähän' on vaikeaa. ;-) Heli taisit kysellä meidän tarkempaa aikataulua: tänään menee kolmas piikki ja punktio kai viikolla 10. Pelottaa, vaikka taannoisessa punktiogallupissa ihan rohkaisevia vastauksia sainkin, mutta eiköhän siitä jotenkin selvitä. Tsemppiä sulle ensi viikolle, samoin Ragazzinalle inssiin!

Tirppa, näitä sarjiskamuja juu tarkoitin, meillä mies on niihin erikoisen ihastunut ja saanut mutkin vähän innostumaan. : ) Toivottavasti teillä jaksellaan hyvin!

Nurulle myös myöhästyneet onnittelut, samoin Helille. RoseMary, sinänsä hyvä ettei mitään perustavaa laatua olevaa vikaa löytynyt, voi tosiaan toivoa sitä luomuylläriäkin hyvillä mielin. Ihmeitä tapahtuu jatkuvasti, kuten tälläkin palstalla huomaa!

Lumivaippa, minäkin toissa kesänä toivoin, ettei mua valittaisi yhteen parin vuoden määräaikaiseen työhön kun ajattelin joutuvani jäämään kesken kaiken äippälomalle. Nooh, tuo pari vuotta on kohta tulossa täyteen enkä ole vielä edes raskaana, joten olisi ehkä kannattanut kovemmin toivoa tulevansa valituksi! : ) Joten nykyään haen kyllä kaikkea mikä kiinnostaa, raskaana en välttämättä ole koskaan tai ainakaan hetkeen.

Pian punkkulasillisen ääreen perjantaihin rauhoittumaan, aurinkoista viikonloppua kaikille!

Vierailija
44/46 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pohjoisjaosto, sukset on testattu.... se on jännä juttu, ladulla sen vasta huomasin kuinka tärkeää on se pitokin ;0) joten en kovin pitkää lenkkiä jaksanu pelkästään käsillä lykkiä... Eikä yhtään gerberaa/neilikkaa/päivänkakkaraa näkynyt :)

Ja on mulla tosiaan jotain vikaa tossa lukutaidossa, pahoittelen Hamu kun puhuttelin sua humuna *tosi nolona*

Heli, olen ihan alkutaipaleella sekä hiihdon että viinien maailmassa joten äkkiseltään punkku maistui tosi oudolta, varmaan perunalastut (perinteiset) eivät ole sitä parasta naposteltavaa viinin kanssa.... mutta *tämä seuraava kommentti saattaa pahoittaa viinin ystävien mielen* saunan lämmössä ei se viinikään enään pahaa ollut, oikeestaan ihan hyvää.... taitaa tulla loppupiinisaikana lämmiteltyä saunaa ahkeraan hih hih...

Kellehän mun piti vielä jotain mainita, tais aivot tuulettua siellä ladulla hyvästi... no joo kerron sitten huomenna jos tulee mieleen...sitähän mun piti kysyä onko lentäminen kielletty näin varhaisessa vaiheessa, mun pitäis osallistua ens viikolla hesassa palaveriin ja lentäen liihottaisin paikalle vai miten on tulenko maitojunalla?

Nyt on pakko painua pehkuihin, aamulla 05.30 töihin, että näin. Iloista lauantaita ja aurinkoisia päiviä jatkossakin toivotellen

-tirppa sekä lassi&leevi pp4-

Vierailija
45/46 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heps vaan täältäkin, piti oikeen alkaa kirjotteleen kun täällä käy niin kova vilske=) Hieno homma!

Mä nyt heti tunnustan että mun piti perjantai-aamuna tehdä uusi raskaustesti... to iltana tuli niin epätoivoinen olo että en mä mitään raskaana ole eikä ole oireita jne. että päätin sit pe aamua pissiä tikkuun (niinkö se nyt mitään kertois!) Noh, yllätys yllätys edelleen kaksi viivaa=O) Testiviiva tuli heti ja tosi paksuna että kai tässä paksusti voidaan... eilen sitten löysi pahoinvointikin tiensä meille ja pönttöä kävin pariin kertaan halailemassa että uskottava kai tämä taas on vähäksi aikaa;)

RoseMarylle onnea hyvistä uutisista! On se aina helpottavaa kun ei pahaa vikaa löydy! Toisaalta silloin voi piinailla joka kierto eikä vain hoitokierroissa eli sekin oli minusta aika raskasta, samoin kun se, että periaatteessa yhtään ovista ei saa jättää hyödyntämättä (sanoi tämä pää) ja niin hassulta kun se tuntuikin 3v. jälkeen tieto munatorvien tukkeutumisesta oli pikemminkin helpotus kuin kriisi, sen jälkeen SAIN jättää raskautumisen lääkäreiden vastuulle...

Helin saalis vaikuttaa minusta hyvältä, mulla kaikki nuo pienetkin olivat ehtineet mukaan vaikka toisin luultiin... Pidetään peukkuja! bdbdbdbdbd Et saa nyt sitten liikaa rehkiä ettei hyperiä pukkaa!

Hamu kiva kun kerroit kuulumiset=) Hui kun oli pelottava tuo kolari....

Ragazzinalle, syyssäteelle ja lumivaipalle peukutukset myös=)

Pohjoisjaosto: Päätetään vaan se 3.6, sovitaanko paikkaa sitten lähempänä?

Tirpalla päivät ne vähenee testiä tehdä.... Ihanaa, ihanaa, tuu pian mun seuraan tonne plussanneisiin.

Waimo *taas täällä häiriköimässä*

Vierailija
46/46 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tirppa71:

Ja on mulla tosiaan jotain vikaa tossa lukutaidossa, pahoittelen Hamu kun puhuttelin sua humuna *tosi nolona*

Humu oiskin paljon hauskempi nikki...