Club-30 viikkoon 8
Hih kun ajoissa lähtee liikkeelle saa aloittaa. Eli alkuunhan oli puhe laittaa sitä listausta;
Waimo *pohjoisjaosto, plussaaaaa (0/ (0/ (0/ aaltoja*
Helmi77 *pohjoisjaosto, neilikan metsästäjä, jonottaa IVF hoitoja*
Minerva72 *pohjoisjaosta, toinen neilikan metsästäjä*
tirppa71 *pohjoisjaosto, puuhaa PASin kanssa, suunnittelee hiihtämistä*
Heli 71 *eteläinen jaosto, suuntana IVF/ICSI vko 8/9, omituisia harrastuksia mm; tuttitetris, duracellpupu ja omppupallo*
RoseMary75 *eteläinen jaosto, valmistautuu hoitoihin ja saa jotain tuloksia tällä viikolla*
Lumivaippa75 *eteläinen jaosto, on aloittanut ensimmäisen clomikuurin viime viikolla bd bd bd*
LeiaK *jaosto joko läntinen tai pohjoinen, tahtoo clomireseptin*
SuviTuulia *ulkomaan kirjeenvaihtaja, lomailee nyt eteläisessä jaostossa, tuumailee mahdollisia hoitoja*
Nuru *myöskin ulkomaan kirjeenvaihtaja, odottelee pääsevänsä puuhailemaan myöskin PASin kanssa huhtikuussa*
SyysSäde * jotain muistin perukoilla luulis olevan mutta ei...*
Maahinen76 *hetkellisesti mykistynyt lupilainen*
Johanna75 *on palstoilla, mutta en nyt muista taustaa....*
Suvis varmaan päivittää sitä toista listaa kunhan palaa taas ulkomaan kirjeenvaihtajaksi.....
Kommentit (46)
Jaahah tänään sais soitella 14 hundredhours labraan ja kysellä miten pakkasukot selvis sulatuksesta ja samalla antanevat ajan huomiselle siirtoon. Ilmeisesti ei tarvi niin tarkkaa ovista olla, kerroin hoitajalle minkälaiset viivat tuli ja testitikun merkin ja se oli sillä selvä. Meinaan olla aika täpinöissä vaikkei ukkojen laatu nyt ole kummonen, otan kyllä molemmat kyytiin jos selviävät sulatuksesta. Tässä iässä taitaa olla ylimääräistä bonusta jos molemmat lähtis kasvaan :0) vaikkakin riskit tiedostan!
Heli ihanaa nimpparipäivää. Toivottavasti sillä on hyvä " karma" muutenkin tälle päivälle.
Tulen iltapäivällä raportoimaan sulamistuloksia. bd bd bd
No niin labraan on soitettu. Molemmat selvis sulatuksesta [b\0/]
Ovat tällä hetkellä 3- ja 5-soluvaiheessa ja huomenna sitten kuullaan kuin vilkkaasti ovat jatkaneet ja saanko molemmat kyytiin.
Kyllä sillä [bHelin] päivällä hyvä karma on. Ja testaus ajoittuu naistenpäivän viikolle, jos se Karma sitten jatkuu seuraavat 9kk.
Jos tohon tekstiin tulee jotain ihme väkäsiä ym koukeroita niin olen vain yrittänyt saada lihavointia aikaiseksi......
No niin höyrypää hiljenee hetkeksi, että muutkin saavat kirjoitusvuoron välillä.
Huiskutukset kaikille...... ja tsemppiä
Siis voisko joku selkeästi neuvoa mua luupäätä miten noita kaikkia hienouksia saadaa tekstiin. Pitääkö lihavoitavan sanan olla hakasulkujen sisällä vai miten tämä homma toimii???????
Ja miten niitä sydämiä tehdään?????
Leialle heti alkuun iso kiitos vastauksesta myooma-asiaan. Jään vaan miettimään sitä että onkohan ne sellaisia, jotka ultrassa huomais joka tapauksessa vai pitääkö niitä erikseen osata tiirailla... no huomenna meen sinne ultrattavaksi kuitenkin ja kysyn tätäkin asiaa.
Waimo ja Tirppa piti eilisen aikana pinoa kiitettävästi pystyssä, hyvä niin! Tirppa:jokos sulamistuloksia on tullut?
Waimo: kiva kun täälläkin joukossa pysyt, kunhan muistat että Varsinainen paikkasi on kuitenkin tuolla toisella puolella (jonne me kaikki tietenkin kohta perässäsi tulemme...)! Edelleen toivotan parasta vointia, raskauden etenemisessä jokainen päivähän on pieni voitto!
Mulle tuli näköjään yli kahden vuorokauden tauko palstailuun kun en eilen täällä käynyt. Rasti seinään siskot. Eilinen kului nimittäin tehokkaasti kirpparimyyjänä. Olin ihan kickseissä kun menin sinne neljän pahvilootan kanssa ja palasin yhden ja risan kanssa. Nettosinkin melkein satasen. Joku voisi surkutella kun arvokastakin tavaraa menee alihintaan ja sillä saa sitten jonkun kirpunkokoisen ampullin. Oikeasti on kuitenkin tosi vapauttavaa päästä eroon tavarasta, jota on varastoinut puolessa tusinassa eri kellari- tai vinttikomerossa. Kivasta tavarasta joo, mutta sellaisesta, jota en ole edes nähnyt kymmeneen vuoteen. Yhdetkin ihanat vanhat lautaset olin käärinyt v.1994 sanomalehtiin...
Tirpan vastaus olikin jo täällä! Hyvinhän tuo sulatus onnistui, mainiota! Toivottavasti jatkavat jakautumistaan. Monikosoluisina ne pakastettiin? Toivottavasti tosiaan helinpäivän hehku asiaa auttoi ja toivottavasti auttaa muakin huomenna. Oon nimittäin vähän sillä mielellä ettei siellä mitään kasva kun ei mitään paljon tunnukaan. Peruspositiivinen mieleni kääntää asian niin, että kun ei tunnu niin ei kasva ja jos tuntuis niin valitusta tulis varmaan siitäkin. Huomennahan sen sitten näkee.
Muistaakseni pakkaseen mennessä olivat 2- ja 4-soluiset eli jonkun verran elämistä on jo tapahtunut, mutta tosiaankaan en oo varma kun lääkäri(oppilas) ei osannut selvästi kertoa. Mutta huomenna sitten selviää saanko molemmat [color=pink])..([/color] huurunenut mukaan
Eikös sulla ollutkin huomenna se ultra. [b]bd bd bd[/b]
Täytyy nyt viljellä näitä juuri oppimiani jutskia kun ei muutakaan tekemistä oo (lunta on kyllä satanut juuuuu)
Ei vaan pakko mennä edes oven edusta lakaseen, että sisään pääsee!
[color=LightPink][size=8]♥[/size][/color]
Hei
kiitokset clubilaisille vastauksista kysymykseeni clomituntemuksista. Alun kuulostelun jälkeen en kyllä ole mitään omituista huomannut eli sivuoireet nolla toistaiseksi. Toimiikohan ne.. no, torstaina näkee ultrassa, kypsyykö siellä jotain vai ei. Jälleen yksi ystävä raskaana, joku epidemia liikenteessä sen suhteen. Tänä vuonna jo 2 ystävää ilmoittanut olevansa raskaana ja kaksi vauvaa jo syntynyt. Tahtoisi kovasti liittyä jo seuraan!
Tirppalle peukutukset huuru-ukkojen puolesta jatkuu!
Waimolle vielä kerran hurjasti onnea :-)
...mutta ei voi mitään, jos mä meen sinne eeltä niin lupaatteko tulla sit perässä????
Siis homma etenee sittenkin Tirppa=) Mahtava juttu! Ja se, että pakkasukot ovat hengissä ja jakaantuneet kuulostaa tosi hyvältä. Sullahan oli limiskin viime vkolla jo melkomoinen että kyllä kaikki pitäis nyt hyvin mennä! bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbd
Heli: Hyvää nimpparia! Onko pullakahvit jo juotu?
Viikonloppuna tuli hiihdeltyä, mutta yhtään neilikkaa en bongannut¿ Tuo Tirpan ehdottama päivänkakkara pipossa vois olla helpommin havaittavissa! ;)
Tirpallahan oli hienoja sulatusuutisia, peukkuja jatkolle! bd bd
Pohjoisjaosto: Mulle nuo Tirpan ehdottamat ajankohdat sopii ja kun pian lyödään ajankohta lukkoon, ei ehdi tullakaan niihin muita menoja. :)
Plussapullakahvit kuulostaa hyvältä, aion toteuttaa!
Helille hyvää nimpparia ja rentouttavaa hiihtolomaa - ja tietysti onnistunutta hoitoa! :)
Kaikille klubilaisille mukavaa viikkoa!
Ette arvaa mitä tuli tehtyä - hain uutta työpaikkaa! Nyt kuulkaa täytyy ihan tykkänään lopettaa tämä huomisessa eläminen ja elää tätä päivää eikä pidätellä. Toivottavasti syksyllä viimeistään meikkiksellä on uusi kiva työpaikka, kun tästä toisesta projektista ei tule lasta eikä sitä toistakaan.. Kauhea energia päällä kun sain päätettyä, että haen tuota ihan mielenkiintoista ja erilaista paikkaa. Sillä samalla draivilla tuli vihdoin tehtyä päätöksiä myöskin tapeteista. Hui, pitääköhän niitä vähän tarkistella, ettei tule ihan hurjia ;)
Helille nimppari onnea ja samoin ultraan lykkyä! Kyllä muuten kokenut gyne näkee myooman ihan ilman tiirailua - ne on helppoja tapauksia. Minun kirurgi sanoi jo ilman ultraa alapään tutkimuksessa, että näinhän täällä tuntuu myoomia olevan..
Tirppa voisi opettaa mullekin noita värejä ja boldeja ja kokoja! Niin ja onnenpotku sulle sinne siirtoon, peukkuja pidän ihan koko päivän huomenissa.
Waimo voit nyt ihan rauhassa ja positiivisin ryhtyä raskaaksi ja siirtyä odottajiin. Meitä tosin täytyy myöskin käydä säännöllisesti moikkaamassa... Niin että et kai sinä meitä ihan vielä ihan kokonaan hylkää..
Vitsi että mua meinaa hämätä tuo Tiia, kun se aina vinkkaa silmää. Eikö vinkkaakin, vai näenkö minä ihan höpöjä :o!
Mukavaa viikkoa klubiin. Meikkiksellä voi olla loppuviikosta hiljainen viikko kun on pari päivää koulutusta. Voikaa kuitenkin hyvin armaan klubi siskot!
Terkuin
Leia
Ajattelin ihan varmana etten enään tänään kommentoisi vaan oisin pitänyt puoli päivää palstataukoa...
[color=green]Leia[/color] käy tuossa vasta-alkajat viikkoon 8 pinossa kahteleen ohjeita, voi olla siellä selkeemmät kun mun joka vielä yritän harjoitella näitä. Siis näistä väreistä ym.....
[color=blue]Helmi[/color] Kyllä mäkin ehkä loppu viikosta suuntaan sinne ladulle, mutta mulla on sitten gerbera pitkän varren nokassa [color=orange][size=6]&flowers;[/size][/color] pipossa jos vaikka se latu hyppää alta ja mä suistun sinne kinokseen, niin jääpähän jotain näkyviinkin. Vois tosiaan ruveta jo vääntään jotain sinne kalenteriin ja varaileen sopivia päiviä
[color=red][size=9]♥[/size][/color] [color=red][size=8]♥[/size][/color]
Nää on vaan siitä tympeitä nää sydämen ja värit ym. kun tulosta et tiedä ennenkuin painat OK....
Nyt lähden puolen päivän palstatauolle.
jos en yhtä kunnon sydäntä saa aikaseksi
[color=red][size=6]♥[/size][/color]
Pullakahveelta itse asiassa just tultiin. Ei nimipäiväsellaiselta, kunhan muutoin appilassa kyläiltiin. Plussapullat voisi hyvin kyllä ottaa palstan käytännöksi! Tulisi vähän pehmeämpi lasku tähän normaalielämään. Mulle nimittäin tämä laskiaispullakauden päätös tuntuu vuosi vuodelta muodostuvan suuremmaksi kriisiksi.
Leia:tuo duunin haku on kyllä ehkä fiksuinta mitä voi tehdä! Jos on tylsä työ niin se vie vain ajat ja voimat mutta kivaan voi energiaa puskea ja jotain siitä saadakin. Ainakin näkee työnsä jäljen, toisin kun tässä lapsi2003/2004/2005/x/n -projektissa, jossa kaikki on kuitenkin kiinni vain tuurista. Rutosti onnea työnhakuun, toivottavasti saat paikan! Ja eikös se perinteisesti mee niin, että hups sitä onkin raskaana sitten kun olis jotain muutakin uutta elämässä... ja onhan ne pinkit ja oranssit tapetitkin aika virkistäviä, varsinkin ne joissa on ämpärinkokoiset kuviot ;-)
Olikohan se viimeksi iltapäivällä kun sanoin ettei oo paljon mitään oireita hormoneista. Nyt taas tuntuu, muinakin päivinä tässä muutama tunti piikin jälkeen on kyllä tuntunut: pää on vähän kipeä, väsyttää ja jotenkin ihme hutero olo. Ja lisäksi ÄRSYTTÄÄ niin järkyttävän paljon tuo Tiia Piilin silmänisku! Pienenä vihjeenä sivuston ylläpitäjille, että verrattuna vaikka tuikkiviin tähtiin ihmiskasvoihin sijoitettu liikeärsyke on niin voimakas, että aktiiviroikkujalle se alkaa olla jo liikaa!! Eli älkää please ainakaan keksikö toisella puolella rötköttävälle vauvalle mitään aktiviteetteja, kuten esim käsien viuhtomista, pukluja, tms. Menee muuten PostIt-lappujen liimailuksi koko palstailu.
Noh. Hormonit ne sitten vissiin tässä höyryää. Huomenna ultraan, katsotaan kuinka käy, jännittääää...
sydämestä en osaa tehdä kuin karvalakkiversion: <3
.. ja ilmoittautuu Club-30:n eteläiseen jaostoon.
Kolmekymppiä paukkuu rikki vasta loppuvuodesta, mutta sallinette sitä kriisiä potevan liittyä mukaan..?
Tuossa hetki sitten Nukke3:lle tilannettani kerroinkin, mutta kerrataan se vielä tähän. Eli viheliäiset pillerit jätetty 04/04, yritystä enemmälti 12/04 alkaen. Takana 4 Lugekiertoa ja kaksi Luge+Clomi-kiertoa yksityiseltä saatuna. Eivät tuottaneet tulosta ja joulukuussa siirryin lähetteellä julkiselle hoitoon. Pari luomukiertoa olen pitänyt (halusivat nähdä miten kroppani toimii luomuna) ja nyt ensi kierrosta Clomit uudelleen, nyt seurattuna (yksityinen ei ultrannut Clomien aikana?!), käyttöön.
Se omasta navasta. Kovasti olen teitä tässä taustaillessa yrittänyt " opetella tuntemaan" . Omat hoitoni ovat kovasti vielä alussa moniin teistä verrattuna, joten pahoittelen, etten vielä kovin osaa kaikkea kommentoida. Mutta kiinnostuneena niitä luen ja paljon olen niistä tietoakin saanut.
Päällimmäisenä teistä mielessä nyt Waimo, koska täällä plussanneista tulee niin mahottoman hyvä mieli ja melkeinpä sen suurempaa iloa toisen puolesta ei voi olla. Siispä Sydämelliset Onnittelut Plussasta Waimo!
Tirpalle peukkuja huurunenujen siirtoon ja Helille ultraan, nimpparionnitteluja lisäksi tietty :)
Kiva, et joku muukin saa kicksit kirpparilla käynnistä ;) Tosi on, että kerran vuodessa käynti kirpparilla pitää kaapeissa kiitettävästi tilaa. Saati sitten kerran 12 vuodessa..;)
Leia: peukut työnvaihto-operaatioon. Eiköhän puputuskin saa uutta virtaa tommosesta positiivisesta energiasta!
bdbdbdbdbdbbd plussasäteitä clubilaisille ja tietysti kovasti TarraLiimaa Waimolle ja muille jo plussanneille!
Mietimme miehen kanssa että ehkä emme kuitenkaan vielä ole valmiita uuteen hoitoon, kun on jotenkin sellainen olo että uutta pettymystä ei jaksaisi ja jo pelkkä ajatus negastakin hirvittää saatikka sitten muusta...
Ajatus katkes, soitin välissä meinaan NKL:lle ja sain puhelin ajan meitä hoitaneelle lääkärille. Joka tosin on [b]vasta[/b] 7.3. joten en ois ees päässy nyt hoitoo, vaikka olisin halunnutkin (joten päätöksemme oli oikein hyvä... nyt ei harmita). No täytyy oottaa tohon puhelinaikaan ja selvitellä sitten että miten asiaa saataisiin eteenpän ja jos vaikka sitten kesällä voitas tehä inssi seuraavaksi.
[b]Tirppa[/b] hyvinhän ne huuru-ukot oli selvinny, tsemppiä siirtoon.
En sitten muista mitä muuta mun pitikään kommentoida, joten vilkutukset vaan kaikille!
Suvis
tälläerää eteläinen jaosto. =)
...eli oma napa näköjään ensin! Kymmenkunta follia lääkäri löysi, eli ihan hyvä tulos! Oikea munakotelo oli ollut nopeampi toimissaan, siellä oli jopa yksi 12-millinen. Vasemmalla oli pienempiä, viidestä kolme oli 6-milllisiä. Ihan hyvältä tuntuu tähän mennessä. Toisaalta jännitys vähän purkautui, toisaalta taas se kiristyy entisestään! Kuulostaa hassulta mutta luulen, että saatatte ymmärtää. Tänään rupean Puregonin seuraksi pistelemään Orgalutrania. Taloudellisesti tämä ei ehkä menekään niin kaoottiseksi kuin kuvittelin, tuon Orgalutranin jälkeen muut lääkkeet on huomattavasti halvempia, luget ja pregnylit ja olikos vielä muita...
SanniAnniinalle tervetulotoivotukset! Kiva kun eteläjaostokin saa vahvistusta! Kuten olet varmaan huomannut, se 30 ei oo mikään ehdoton raja, ehkä tärkeämpi kriteeri on se kriisi ;-) Tuo pisti tarinassasi heti silmään, että olet käyttänyt clomeja ilman ultraseurantaa!? Missä tuollaista vielä tehdään? Ja miksiköhän... en tajua (:-o No jos nyt edes ruvetaan seuraamaan niin hyvä niin.
Suvis: Hyvä että säästyitte pettymykseltä! Toivottavasti pääsette sitä juohevammin kesällä inssiin ja nappaat siitä plussan...
Tämä lomalainen lähtee nyt möksälle kun ultrien välissä kerkiää. Toivottavasti olo jatkuu kohtuullisena, koska taas sieltä pitäisi muutama puu saada kumoon... heilutuksia kaikille \o/ !
Hei kaikille, liityin tähän klubiin joskus viime vuoden loppupuolella, mutta nyt olenkin sitten taukoillut, ei yritystä (mies oli työmatkalla), eikä palstailua. Ja hyvää teki! Mutta nyt änkeisin taas mukaan teidän joukkoonne, jos vain sopii...
Onnea Waimolle jolla näytti olevan kaksi viivaa tikussa ja tsemppiä myös kaikille muillekin! Itselläni tänään kp 6 ja eilen alotin Puregon piikittelyt ja tähtäimessä olisi ensimmäinen inssi (aikaisemmin on clomeja tullut syötyä 6 kierron verran (ei peräkkäin) ja yksi ovulaation induktio puregon + pregnyl cocktaililla).
En muuten tiennytkään noista jaostoista, mutta minä taidan eteläiseen jaostoon kuulua...
Kun tuo Helikin aloitti omalla navalla, niin uskallan minäkin
[color=red])..([/color] siellä ne nyt leevi ja lassi köllöttelee ja uiskentelee. Olivatkin olleet pakastettaessa 3- ja 5-solusia. Eilen olivat palautuneet siihen lähtötilanteeseen ja tähän päivään mennessä olivat ehtineet jo 4- ja 6-soluvaiheeseen. Limis näytti kuulemma oikeen kauniin tasaiselta ja paksulta :0) *aatella joskus tasaisen paksu on todellakin kaunista* millimetritieto kyllä jäi saamatta. Hoitaja selvitti vielä, että kun siirretään PASissa se kaksi niin toinen auttaa toista (saattaa myös molemmat kiinnittyä) ja mahdollisuudet on paremmat!!! Ja edelleenkin toivoteltiin normaalia elämää pupuilujen ym muiden merkeissä..... hih hih jos varmistelis ja ultrassa todettas nelosten olevan tulossa, näin selittämättöminä kun se luomukin muka ois mahdollista.....Leikki sikseen, nyt se tosi piina alkaa!
[color=blue]Leia[/color] onnea todellakin työnhakuun. Pidetään peukut jäykkinä, että saat sen ja sitä kautta sitä positiivista energiaa kehiin. Ja voihan ne isokuvioiset tapetit olla taas 40 vuoden päästä muotia :0)
[color=blue]Heli[/color] sullahan näytti hyvältä. Aattele ne ehtii vielä tosta kuule kovastikin kasvaa perjantaihin, yllätyt siitä tahdista.... Voisitko millään tulla käymään täällä pohjoisjaostossa, kun pitäs meidänki kaapit (vaatekaappi varsinki) käydä läpi.
[color=pink]SanniAnniina[/color] tervetuloa vaan meidän seuraan piinaileen. Tulet huomaamaan, että olemme ihan lupsakoita ladyja joilla voi olla hieman omituisia harrastuksia. Toivottavasti jatkamme pian kaikki jutustelua tuolla plussanneiden puolella bd bd bd
[color=pink]Ragazzina[/color] tervetuloa takaisin vai miten sen nyt ottaa kun ainahan sitä toivois kaikille sitä nopeinta tietä plussanneiden puolelle! Toivotan rutkasti onnea inssiin. Hoitomuotona ehkä todellakin yksi helpoimmista mutta piina-aika ei siinä ole yhtään helpompi kuin muissakaan. Ei ainakaan mulla.
Vaan rakkaat palstasisaret, mä en nukkunu viimeyönä juuri ollenkaan johtuen jännityskertoimesta luokkaa ziljoona joten menen lassin ja leevin kans nyt vähän päikkäreille ja tulen illalla kommentoimaan lopuille.
Paitsi [color=blue]suvis[/color] saan nyt jo huiskutuksen. Päätös on aina silloin oikea kun itsellä on hyvä ja levollinen mieli. Tsemppiä sinne eteläiseen jaostoon.
ZZZZZZZzzzzzzzzzz nyt lähti sano annikki tähti ehehehehh
ei se vielä ymmärrä häipyä;)
Hienoa Leia! Mäkin päätin 1½ vuotta sitten lähteä " vaki" paikasta äitiyslomansijaiseksi toiseen miellyttävämpään paikkaan ja niin siinä sitten kävi että kaikista todennäköisyyksistä huolimatta sain tuosta mukavasta nykyisestä työstäni vakiviran tammikuun alusta=) (Nyt sitten pääsee kaikki ihmiset sanomaan että heti se alko lapsia tekemään kun viran sai;))
Tervetuloa SanniAnniina ja toivottavasti tulet pian myös tuonne toiselle puolelle! Kiitos onnitteluista=) Mullakin on kokemusta tuosta yksityinen ei seuraa clomikiertoja eli kyllä se loppuviimein on aika yleistä. Toki heti ekasta kierrosta olin myös raskaana eli toimi se ainakin silloin=) Mutta riskialtista hommaahan se on ilman seurantaa, yllättävän paljon sitä kyllä harrastetaan.
Helillähän hienot ultrakuulumiset! Wow! On se helpotus kun askel kerrallaan tuo ivf etenee, toisaalta ärsyttävää kun se tosiaankin on vain se askel, seuraavaa taas sitten jännitetään ja sit seuraavaa ja sit seuraavaa.... Yllättävän raskasta minulle se oli henkisesti, varsinkin piinisaika otti tosi lujille!
Ragazzinalle peukutukset inssiin, tauko tekisi terää (itse kullekkin...) mutta entistä tiiviimmin tulee täällä vain roikuttua!
Tirpalle onnittelut Leevistä ja Lassista=D Ja tasaisen paksu on todellakin kaunista kun limiksestä puhutaan. Ihanaa! Tuuhan nyt sitten perässä toiselle puolelle, mä meen jututtaan konduktööriä ja vaikka vähän vilautteleen tätä turvonnutta etuvarustusta jos se vähän hölläis kaasujalkaa(?) ja ehtisit hyvin plussajunan kyytiin;)
Suvikselle huiskutukset eteläiseen jaostoon... kauanko aiot suomessa majailla?
POHJOISJAOSTON TAPAAMINEN: Tähän mennessä siis Helmille ja mulle käy ehdotetut pääsiäinen/äitienpäivä/kesäkuun eka vkonloppu tapaaminen kalajoella. Mitenkäs muut??? Minerva? Ja miten LeiaK, yhdytkö meihin;)
Omaa napaa: väsyttää ja välillä vähän kuvottaa ja se ihana turvotus on täällä taas=) ihana asia että oireita pukkaa, muutenhan se jo pelottaakin tarpeeksi... Eipä tämän enempää tästä.
Waimo
Miten mahtavia uutisia olikin clubissa viikonlopun nettipimennon jälkeen :D Waimolle vielä tätäkin kautta hurjan suuret onnittelut!!! Olikin muuten hyvä idea juhlistaa clubilaisten tärppejä kunnon pullakahveilla :)
Viimeviikon pino olikin niin valtaisan pitkä, että en enää muista mitä piti kommentoimani, jotenka laitetaan terkut kaikille clubilaisille ja tsempit piikityksiin ja oviksen metsästyksiin ja kaikkeen mahdolliseen :)
RM