Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Club-30 viikkoon 8

20.02.2006 |

Hih kun ajoissa lähtee liikkeelle saa aloittaa. Eli alkuunhan oli puhe laittaa sitä listausta;

Waimo *pohjoisjaosto, plussaaaaa (0/ (0/ (0/ aaltoja*

Helmi77 *pohjoisjaosto, neilikan metsästäjä, jonottaa IVF hoitoja*

Minerva72 *pohjoisjaosta, toinen neilikan metsästäjä*

tirppa71 *pohjoisjaosto, puuhaa PASin kanssa, suunnittelee hiihtämistä*

Heli 71 *eteläinen jaosto, suuntana IVF/ICSI vko 8/9, omituisia harrastuksia mm; tuttitetris, duracellpupu ja omppupallo*

RoseMary75 *eteläinen jaosto, valmistautuu hoitoihin ja saa jotain tuloksia tällä viikolla*

Lumivaippa75 *eteläinen jaosto, on aloittanut ensimmäisen clomikuurin viime viikolla bd bd bd*

LeiaK *jaosto joko läntinen tai pohjoinen, tahtoo clomireseptin*

SuviTuulia *ulkomaan kirjeenvaihtaja, lomailee nyt eteläisessä jaostossa, tuumailee mahdollisia hoitoja*

Nuru *myöskin ulkomaan kirjeenvaihtaja, odottelee pääsevänsä puuhailemaan myöskin PASin kanssa huhtikuussa*

SyysSäde * jotain muistin perukoilla luulis olevan mutta ei...*

Maahinen76 *hetkellisesti mykistynyt lupilainen*

Johanna75 *on palstoilla, mutta en nyt muista taustaa....*

Suvis varmaan päivittää sitä toista listaa kunhan palaa taas ulkomaan kirjeenvaihtajaksi.....

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Waimo, Tirppa, Heli ja muutkin mukaanotosta clubiin ;) Ihastuttavan lämmin vastaanotto, en voi muuta sanoa! *halii koko joukkoa*

Heli; ihmettelin näin jälkikäteen itsekin sitä, miten Clomeja on määrätty ilman seurantaa ja kaiken lisäksi olisin syönyt niitä kauemminkin, jos ajan saaminen julkiselle olisi kestänyt kauemmin!

Yksityisellä gynellä pääkaupunkiseudulla mainittiin vain ohimennen, että riski saada useampi lapsi on suurempi Clomeilla, mutta mistään ei puhuttu vaarana eikä riskiäkään pahemmin mainostettu, puhumattakaan seurannan tarpeellisuutta. Sairaalasta sitten sain Erittäin Tarkan Ohjeistuksen, oikein paperilla, ja ehdottoman kiellon aloittaa clomeja, ellei ultra-aikaa saada järjestettyä. Että näin. Ei siis yksityiseltäkään aina parasta hoitoa saa.

Mutta puolensa noin muuten yksityiselläkin, yksi ylimääränen luomukierto tässä nyt tuli hiihtoloman myötä, kun julkisella on poli kiinni :( Vaikka eihän sitä koskaan tiedä, vaikka luomunakin tärppäisi.. ;)

Vilkutuksin hyvät unet kaikille!

Vierailija
22/46 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirpalle ensin vilkutuksia, Lassi ja Leevi-nimiyhdistelmä on meidän perheessäkin lähellä sydäntä joten hirmuisesti onnea teidän kaverusten matkaan (ja tietysti muutenkin, ilman noita nimiäkään)!

SanniAnniinalle tervetuloa omasta puolestanikin!

Leialle menestystä työpaikan hakuun; itsekin olen aloittamassa uudessa paikassa ihan juuri, ja vaikka itselläni kyseessä onkin vain lyhyt määräaikainen paikka, on uudet kuviot ja haasteet aina mukavia ja ennen kaikkea saa muuta ajateltavaa kuin lapsettomuus ja hoidot! : )

Tirpalle vielä tuohon listapäivitykseen: en ole tainnut asiaa kauheasti mainostaa joten ei ihme jos et ' muistanut' , mutta meillä on tässä juuri eka ivf-hoito meneillään (Helin kanssa näytettäisiin menevän aika samoissa, meillä on pitkä kaava ja varmaan vähän myöhemmällä aikataululla liikkeellä). Kovin toiveikkaasti en hoitoon suhtaudu, mutta eipähän sitten ole ainakaan siitä kiinni ettei oltaisi yritetty. Niin ja siis eteläiseen jaostoon kuulun.

Mukavaa keskiviikkoa kaikille! : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mies antanu mun ottaa päikkäreitä, vaan piti sinnillä olla hereillä yhdeksään. Perusteli sillä että jos oisin ottanut ne päikkärit oisin heränny puolilta öin kuuhkaseen ;0) ja myönnän saattaa tieten olla perääkin väitteessä.

Hertsyykkeri noista clomeista. Minäkin napsin niitä ihan taipaleen alkumetreillä 4kk kuurin (saatimpa syödä toisenkin samanmoisen) eikä mullekkaan mitään ultraa puuhattu. Eli kyllä se näköjään on ikävän yleistä. Eihän sitä silloin edes tienny, että pitäs seurata, vihjastiin vaan monikkoraskauden riskistä.

Joten SanniAnniina, kyllä se sullakin nyt etenee toi homma kun ottavat tosissaan ja oikeen paperilla on kaikki selkeesti. Onnea ja bdbdbd +++

SyysSäde huiskutus sulle ja mahtavaa että löytyy mullekin kaveri omiin sarjoihin jota seuraan (tarkoitithan sä sitä pikkupoika & tiikeri sarjista) kun muut on Siskoni on noita-sarjan orjia ;0) ja peukutukset ekaan IVFään.

Waimo, mukavaa jutella sunki kans. Jospa se vilauttelu auttaa konnaria hiljentään junan vauhtia, mutta älä palelluta kuiteskaan niitä. Muista että ne on ruokinta-automaatit *hih hih*

Leia ja Heli nyt muaki ärsyttää toi Tiia!! Joten Leia, et nähny höpöjä kun useempi sen näkee ;0)))

Leia jokos on selvinny se clomireseptihommeli???

Heli joko alkaa tuntumaan kasvutuntemuksia???

Suvikselle edelleen ihanaa suomi-lomaa!

Nuru joko ne homeopaattiset pillerit tuntuu jossain??? Ajattele helmikuu loppuu ihan kohta ja sitten ei ookkaan enään kuin kuukausi PASiin. Ja se aika menee yllättävän nopeesti.

Lumivaippa eikö vieläkään clomit tunnu missään? Eikö edes ylim. kosteutena??

Helmi ja Minerva huomenna voitte koittaa bongailla sitä gerberaa hangen keskeltä, meinaan käydä testaan noita suksia jotka on reilun viikon nököttäny portin pielessä ;0)

No niin naiset, Waimo härnää meille sitä plussajunan konnaria joten sinne siis joukolla.

Vierailija
24/46 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei unohdin hetkellisesti RoseMaryn Ja Ragazzinan *punastuu nolona*

RoseMary joko olet saanut niitä tietoja. Eikös niitä jotain pitäny tällä viikolla tulla? Toivottavasti on hyviä uutisia! bd bd bd

Ragazzina peukkuja tulevaan inssiin bd bd bd. Sullahan on kohta tieten ultra edessä. Toivottavasti sinullekin lääkäri kehuu limistä ja kunnon johtofolli ois näkyvillä!

No niin jokohan mä muistin kaikki. Edelleenkin kaikille ihanaa päivän jatkoa!

Vierailija
25/46 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs kaikki naiset on kadonnu???? Pitänee varmaan kuikuilla tonne plussanneiden puolelle josko Waimo suostus juttelee.....

Helille sen verran kommenttia heitän jotta eilen aivan innostuksissani aloin siivota vaatekaappia. Heti kun olin leväyttäny kaapin sisuksen sängylle katos innostus :o Koko pitkän illan siinä kärvistelin ja sainhan minä loppujen lopuksi jotain aikaseksi. Jätesäkillinen vaatteita lähtee Uffen loovaan oottaan uusia omistajia \0/ Aika monen vaatteen kohdalla ihmettelin " onko mulla tämmönenki" hihh hihh pitäs varmaan useemmin tehdä tämäkin temppu...

Ulkona on niin mahtava auringonpaiste että.... jokohan talven selkä on taitettu. Eikun ulkoileen

-tirppa kera lassin ja leevin pp2

Vierailija
26/46 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello, hello, hello \o/

ulkomaan jaoston edustaja vilkuttaa iloisesti

Flunssasta toipumassa, pikku hiljaa. Ääni vieläkin käheänä, joten puhun lyhyesti. :o) Luulen pakkanneeni tämän flunssapöpön Suomesta mukaani tai sitten " imuroin" sen sisuksiini Heathrow' n kentältä odottaessani jatkolentoa. :o) Kauan on yrittänyt päästä niskan päälle, mutta onnistui selättämään minut vasta tällä viikolla. :o(

Tirpalle suuret kiitokset listan ylläpidosta. Ja paljon paljon tarrasukkia Lassille ja Leeville. Ihanat nimet olet antanut teidän huurunenille. Ja turhaan huokailit huurunenin luokkaa, hyvinhän pakkaspojanne selvisivät sulatuksesta! Peukut ja varpaat pystyssä odottelen uutisiasi.

Heli, nicisi on hyvin valittu, voit juhlia nimppareita nicilläkin. Mainiota! Onnittelut minultakin. Ja upeaa miten hyvin kävi kauppa kirppiksellä. Hienon saaliin olet muninut, tuosta on hyvä jatkaa. Ensi viikollako se punktio oli? Tsempityksiä sinulle!

Suvis, hienon viikon olette valinneet Suomi-lomalle. Ilmat ovat varmaan kauniit. Ymmärrän hyvin ettette vielä halunneet uutta inssiä. Hyvä kerätä voimia uuteen yritykseen. Ja kesäkuuhan on hyvä kuukausi yrittää. Ainakin minusta tuntuu, että alkukesästä on enemmän plussia.

SanniAnniina, tervetuloa joukkoon. On kiva tutustua! " ojentaa käden kätelläkseen"

LeiaK- toivotan tärppiä uudelle työpaikalle!

Helmi, kuulostaa ihanalta, hiihtelet neilikka suussa / päivänkakkara pipossa pitkin latuja. Koskahan näen sinut Netti-TV:n välityksellä MTV3 uutisten kevennysosassa. :o)

Ragazzina, kiva, että tulit meitä taas moikkaamaan. Palstataukoilu tekee välillä hyvää. Sitten on kiva taas palata " koukkuun" uusin voimin.

Syyssäteelle tsemppiä ekaan IVF hoitoon. Jännittävät ajat sinullakin.

Lumivaipan ultrakuulumiset kiinnostavat. Toivottavasti näytti hyvältä.

Waimo kiitos, että ilahdutat meitä viesteilläsi.

Rosemarylle iloiset vilkutukset.

Oma rakas ja flunssainen napa: homeopatiapallerot ovat vahvasti kuvioissa, mutta en ole mitään erityistä huomannut. Lumelääkettä kenties, mutta ei haittaa niin kauan kun itse uskon niihin. :o) Tänään tuli vuosia lisää. :o) Hassua vain, etten tunne itseäni yhtään vanhemmaksi. (päinvastoin huolestuttavaa on että tunnen itseni nuoremmaksi) Kuntosalille tekee kovasti mieli. Tässä on ollut kolmen päivän tauko. Rantalomalle lähdemme siipan kanssa ennen PAS siirtoa. Ja olisi niin kiva kulkea beachillä pikku pikku bikineissä. Michelin-renkaita täytyy vain ensin minimoida. ;o)

Iloista ja aurinkoista torstaita teille kaikille

Vierailija
27/46 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että joku muukin kirjoittelee palstalle välillä.... Se on se flunssa viheliäinen tauti. Hyvä että voit jo paremmin.

Lassi ja Leevi oli mulle hyvinkin luonnollinen valinta kun olen koukussa siihen Sarjikseen joka myös tunnetaan nimellä Paavo ja Elvis. Mutta minusta tuo Lassi ja Leevi on parempi :o) *mies on nolona kun roudaan kirjastosta lasten osastolta niitä kotiin*

Mutta toivottavasti niistä palleroista on nyt kuitenkin jotain hyötyä, vaikka uskomuksen kautta. Sillä on toisinaan melkoinen mahti sillä uskolla bd bd bd

Eilen illalla kun siivoilin sitä vaatekaappia ja löysin vaatteita 15 vuoden takaa (???? ei oo raaskinu heittää pois) niin nyt ne lähti. Tuskimpa koskaan enään laihdun siihen 50kg joka joskus vaa' assa näkyi, eli siis silloinen prinssi nakki on muuttunut suureksi gotleriksi *huoh* vaikka oishan se kiva keikistellä pikku pikku bikineissä... toivottavasti tänä kesänä on " luonnollinen" syy näyttää michelin mieheltä \0/

Kevät etenee kovaa kyytiä ja räystäät tekevät mulle yksityisen curling-radan tohon etupihalle. Vieläkö jostain löytys pyöree, littana kivi jota heitellä.... meillä lisäjännitysmomenttina on se, ettei jää oo tasanen eikä tiedä mihin se kivi innostuun menemään. Jonkin verran tullut seurattua olympialaisia ja tais löytyä uusi kansan-laji.

Varmaan muut palstailijat on nauttimasta mahtavasta ilmasta ulkosalla ja sinne suuntaan minäkin. Huiskutukset kaikille, kohtahan se onkin jo viikonloppu....

Vierailija
28/46 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkelis täältä pohjoisjaostosta.

3v. siis yritystä, inssit koettu ja jonottaminen IVFään ei paljon kiinnostanut, joten siirryimme Väestöliiton puolelle. Suunnitteluaika kuukauden päästä. IVFään siis etenemme keväällä.

Vierailija
29/46 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se onkin tällä viikolla väsyttänyt niin vallan mahdottomasti, ei oikein ole saanut mitään aikaiseksi.

Neilikan, gerberan ja päivänkakkaran bongausta olen jatkanut, mutta kaikki vastaantulleet olivat kyllä ihan väärää sukupuolta ja aika vanhoja ollakseen Tirppa ja Helmi.

Sadan kilometrin raja hiihtämisessä on ylitetty ja ainakin vielä kelit ovat hyvät.

Tirpalle onnittelut huuru-ukoista, hienoa, että molemmat selvisivät.

Helilläkin on jännät paikat edessä, kuulosti ultra lupaavalta ja Nuru oli samassa tilanteessa!

SanniAnniinan toivotan tervetulleeksi mukaan klubiin, kuten olit huomannut, olemme kaikki aivan kamalan tosikkoja :)

Tuosta työpaikan vaihdosta, olen sitä itsekin miettinyt. Nykyinen työ on aika stressaavaa, mutta kait se nykyään on jo joka paikassa.

Pidän kyllä silmäni auki, mikäli jotain mielenkiintoista ilmenee.

Voihan se olla myös nykyisessä työpaikassa, jos saisi vedettäväksi vaikka jonkin projektin, niin olisi hieman vaihtelua.

Waimo kyseli pohjoisjaoston tapaamista, pääsiäsenä meikäläinen on reissussa. Sattuu somasti piikitysten kanssa samaan aikaan.

Kesäkuun eka viikonloppu kuulosti hyvältä minulle.

Äitienpäivänä kun on ollut meillä tapana viedä äiti syömään mamma leoneen, voisi ihmetellä minun tapaamista siellä, kun ei äiti tiedä meidän lapsettomuudesta mitään.

Klubissa on kohta monta piinaajaa ja me muut elätellään toiveita siitä pullakahvista.

Kiva, että Maahinenkin heräsi " horroksesta" .

Teillä etenee sitten ripeästi jatkot, kun siirryitte väestöliittoon.

Mulla punktio kaavailtu viikolle 17, tosin julkisella puolella.

Tiedä vaikka ollaan suht. samassa aikataulussa.

Hyvää loppuviikkoa kaikille, minä taidan lähteä istumaan tuonne takan ääreen ja otan koko lasillisen punaviiniä, kun huomenna on vapaata ja pääsen shoppaileen, jippii

Vierailija
30/46 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas=) ei ne tuolla plussanneissakaan mun juttuihin alkanu että täytyy palata tänne kuikuileen välillä;) kovin oli hiljasta sielä....

ONNEA NURU!!! paljonkos niitä vuosi nyt sitten onkaan??? Homeopatiapalleroihin olisin itse seuraavaksi siirtynyt epätoivossani että uskotaan niiden voimaan vaan. Vai biitsille vielä ennen passia, voi autuutta, mä yritin ukkoa puhua ympäri mutta maailmapoliittinen tilanne ei ollut otollinen ja en onnistunut;) En tiedä uskallanko raskausaikana edes itse harkita lomaa vaikka mieli tekisi kuinka...

Ihmettelinkin jo että missä Minerva luuhaa=) Kesäkuun eka vkonloppu kuulostaa ihan hyvältä ELI HALLOOTA POHJOISJAOSTO: Tappaamiseksi eherotettu kesäkuun ekaa lauvantaita (ehdottaa minä;)) onko se sitten niin paljon kuin 3.6? Meissä ei varmaan oo sit maratonin juoksijoita? Kun tukholma taitaa olla silloin.... Miten Maahinen, lähteekö mukaan hän???

Ja onko Heli jäänyt puusavottaan? Eikös sulla ollu tänään ultra? Vai huomennakos se oli?? Dementia on vissiin tarttunu asukkaista minuun töissä....

Ja mitähän muuta, noh ei muistu sekään mieleen. Omaa napaa väsyttää. Tai koko ruppia oikeestaan. Ultra-aika siirty aikasemmaksi, on nyt 7.3.

Pientä galluppia loppuun: Kuinka monen läheiset tietää yrityksestä/tutkimuksista/hoidoista? Meillä tietää jo tosi moni, mun suvusta aika lailla kun km:t on ottanut koville äitilläkin ja hän on sitten kertonut myös sisaruksilleen kun ovat kovin läheisiä. Toisaalta helpottavaa kun olen saanut todella paljon tukea tässä asiassa heiltäkin. Meillä kun noita vastoinkäymisiä viime vuodellekin oli aika paljon kaikkine sairaalareissuineen. Sitten omasta ystäväpiiristä tietää tietyt tarkkaan harkitut ystävät ja töissä työpari ja pomo. Helpompi niin koska minä olen semmoinen ihminen että reagoin kaikkeen aika herkästi ja se vaikuttaa sitten kaikkeen. Jos en pystyisi asiaa jakamaan olisi varmasti vaikeaa. Ja lisäksi sitten se, että olen ollut raskaana ja viimeksi jo rv 10 ennenkuin km huomattiin ja pahoinvoinnin takia olin sairaslomalla 4vkoa, ei sitä työparilta tai ystäviltä salatakkaan;)

Nyt vaan odottaa että aika kuluisi pari kk eteenpäin että uskaltaisi alkaa ajatella jotain...

Waimo

Vierailija
31/46 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin minäkin jo tulla sinne plussanneiden puolelle juttukaveria kahteleen (täälä välillä yksin höpötelly, sitte huolestun kun pääte alkaa vastaileen) vaikken vielä sinne kuulukkaan toivottavasti parin viikon sisällä kuiteski :0)

No niin kesäkuun eka viikonloppu sopii jo kolmelle. Joko puuhaillaan päivää lukkoon jotta ei tuu muuta sovittua????

Nuru unohdin aikaisemmin onnitella synttäripäivän johdosta. Lujasti onnea ja ihanaa jatkoa \0/

Ja huiskutus maahiselle, johan sua on kaipailtukin!!! Eiköhän se sinunkin päivitys ole kohdillaan maanantaina, kuka nyt ensimmäisenä ehtii lupin aloittaa...

Helille tsemppiä huomiseen ultraan, toivotaan että kehittymässä olisi valioluokan munasato bd bd bd

Hih tein tossa nopeaa tilastolaskentaa; pohjoisjaostolaisia 5 ja jos Leia haluaa mukaan on meitä 6hlö, eteläiseen kuuluu 6hlöä ja ulkomaisia vahvistuksia kaksi (suomessa ollessaan kuuluvat eteläiseen) aika tasan minun mielestä on jako mennyt. Itäinen ja läntinen on kyllä hieman heikolla hapella.....mutta riippuu nyt täysin haluaako kuulua mihin ;0) tämä ei sitten ole vakavaa. Joskus tulee kaiken näköistä hullua mieleen.....

Öitä ja tsemppiä huomisiin koitoksiin!!!

Vierailija
32/46 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mun vanhemmat tietävät että ongelmia on mutten ole ihan jokaista hoitokeikkaa kertonu....

Sisko sen sijaan on perillä kaikista niistä ja lisäksi mun parhaimmat (reality worldissä) ystävät kaikki kolme.

Työnantaja ei tiedä eikä työkaverit. Mulle asia on sen verran arka ja todella yksityinen joten en oo siellä huudellu, kyselyitä kun on tarpeeksi muutenki :" millonkas sinä meinaat pyöräyttää (? :=/) tai tekasta (kääk)" Mutisen vastaukseksi mitä sattuu ympäripyöreetä...

Vierailija
33/46 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa heti alkuun... perus tutkimukset on nyt sitten käyty läpi ja tulokset onpi seuraavat: Miehen simpat OK ja mun hormonit OK, ovis on kiistatta tapahtunut, vaikkakin hieman myöhään kierron pituuteen nähden (Helille terkkuja, sun veikkaus lyhyestä luteaalivaiheesta meni nappiin!). Jotenka avuksi siis Clomit. Ensi kierrosta aloitetaan 1 tabletti päivässä kp 3-7 ja ultra seurannalla. Tietty kun ei mitään varsinaista vikaa löytynyt, niin ainahan on luomuyllärin mahdollisuus ;- )

Tirpalle onnittelut Lassista ja Leevistä : ) ja paljon tarrasukkia matkaan bdbdbdbdbd

Lumivaippa, onko jo ultrakuulumisia? Mikä sulla oli Clomi-annostus?

Nurulle hieman myöhästyneet synttärionnittelut! Ja hyvä että flunssa alkaa helpottaa, se on kyllä kamala tauti. Sen sijaan rantaloma on varmaan ihana ja rentouttaa kivasti ennen PASsia. Mäkin haluan rantalomalle!

SanniAnniinalle tervetulotoivotukset clubiin :)

Leialle kovasti tsemppiä työnhakuun, toivottavasti saat paikan. bdbdbd

Pohjoisjaoston gerbera-ryhmälle hyviä hiihtokelejä ja luistoa suksiin.

Vieläkös Suvis lomailee eteläisessä?

Heli, hyvät ultrakuulumiset : ) Milloinkas se siirto oli? Kun on sama hapero pää kesät talvet, niin ei muista mitään.

Syyssäteelle myös onnea IVF¿hoitoon ja Ragazzinalle inssiin ja Maahisellakin taisi olla IVF edessä.

Ai niin Waimon galluppiin piti vielä vastata: Meillä mun sisko ja parhaat ystävät on aika lailla perillä tilanteesta.

Mukavaa perjantaita kaikille, tämä ilta meneekin varmaan töllön ääressä, kun tulee lätkää ja curlingia. Suomelle kultaa!

RoseMary

Vierailija
34/46 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei vanhemmat tiedä mitään hoidoista.

Sisko on perillä kaikista hoidoista, samoin kolme läheisintä ystävää.

Mies ei ole kertonut kenellekään, tosin minun ystävien miehet ovat tietysti hänen kavereita, mutta tuskinpa he asiasta keskustelevat.

Pidän mieluummin asian mahdollisimman harvan tiedossa, kun on sitten niin vaikea kertoa, jos hoito ei onnistukaan.

Onneksi ystävät eivät kysele, odottavat aina, että kerron missä mennään.

Ja saunaillassa kerrotaan sitten kaikki ja vollotetaan maailman epäoikeudenmukaisuutta :)

Nyt Minerva lähtee shoppaileen, jippii

Tiesittehän, että alusvaatteiden pitää olla punaisia, jotta tulee raskaaksi. Mustilla ei mitään toivoa, eilimistö masentuu.

Näin kertoi vyöhyketerapeutti.

Eli värikkäitä kokonaisuuksia hakemaan!

Vierailija
35/46 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on taas tapahtunut vaikka mitä¿

Lassille ja Leeville peukutukset! bd bd Pitäkää tiukasti kiinni ja pysykää Tirpan vauhdissa mukana! Jokos Tirppa kävit suksia testaamassa? Entäs tuo toinen testaaminen, mikäs pp sulla olikaan jo menossa?

LeiaK:lle tsemppiä työnhakuun! Itsekin haaveilen uudesta työpaikasta ¿ lähinnä vakituisesta sellaisesta ¿ mutta pienellä paikkakunnalla saa olla tyytyväinen, että ylipäätään on töitä.

Onnea Nurulle! Pidä vaan nettitv viritettynä, voi olla, että hetkenä minä hyvänsä vilahdan ruudussa kukkapuskineni. ;) Kunhan kunto tästä kohenee, niin neilikat ja päiväkakkarat tulee vaan viivana perässä, kun liihottelen ladulla. Kunnon parannuttua vois sen gerberankin jaksaa kannatella pipon jatkeena. Itsekin rantalomaa odottelen ja yritän hiihtämällä saada mahamakkaroita pienemmäksi, että kehtaa sulloutua bikineihin muutaman viikon kulutta. Rentouttavaa lomaa sinulle!

SanniAnniinalle tervetuloa joukkoon! Itsekin vasta lyhyen aikaa klubiin kuuluneena voin sanoa, että mukavaa porukkaa on! Hyvin on otettu vastaan, vaikka mulla mittarissa ¿vasta¿ 29¿ Clomeista puheenolleen, itsekin olen niitä aikoinaan peräti puoli vuotta napsinut ilman seurantaa¿

Raggazinalle, Helille ja Syyssäteelle onnea meneillään oleviin hoitoihin! Suvikselle miellyttävää hoitotaukoa, kesä tulee kuitenkin pian!

Hyviä uutisia RoseMaryllä, tosiaan se luomutärpin mahdollisuus on aina olemassa!

Waimon galluppiin: Me ei olla kerrottu tilanteestamme oikeastaan kenellekään, ystävämme ovat kaikki jo perheellisiä ja tietääkseni suht¿ helposti ovat kaikki jälkikasvua onnistuneet saamaan. Parille parhaalle ystävälleni olen sanonut, että monta vuotta on yritystä takana. Hoidoista sen sijaan emme ole puhuneet. Niin kuin Minerva sanoikin, hoidon epäonnistuminen on vaikeaa muutenkin. Joskus tuntuu, että voisi olla helpompaa, jos esim. vanhemmat tietäisivät¿

Pohjoisjaoston tapaamisesta vielä, minulle sopii lauantai 3.6. mainiosti. Onhan siihen vielä aikaa, mutta parempi myöhään kuin ei silloinkaan! Mites Maahinen ja LeiaK ¿ liityttekö seuraan?

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

Vierailija
36/46 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiennyt tätä! Kiitos Minerva infosta :D Mulla on meinaan lähes kaikki alusvaatteet mustia! Ilmankos ei tärppää, kun kroppa raukka on ihan masentunut. Tässäpä tosiaan loistosyy lähteä shoppaamaan ;-)

Vierailija
37/46 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Tirpalle listan ylläpidosta - ei sitä aina ihan kaikkea jaksa eikä edes tarvitse muistaa, kyllä me muistutetaan jos jotakin unohtuu :)

Waimon galluppiin: muutamalle ystävälle olemme kertoneet, mutta vielä ei sukulaisille tai vanhemmille. Mun äiti olisi kuitenkin koko ajan utelemassa että joko nyt? ja se vasta olisi raskasta. Anoppi taas on hienotunteisempi, mutta hän voisi ottaa asian aika raskaasti. Alussa kerroin helpommin, mutta nykyään vain todella harvoin. Huomasin ettei kaikki osannut ottaa uutisia aivan niin kuin olisi toivonnut. Jos suoraan kysytään niin kyllä yleensä kerron (mua ei haittaa jos kysytään).

Nurulle oikein lämpimät syntymäpäiväonnittelut ja Helille ja Syyssäteelle onnea tuleviin hoitoihin.

Omaa napaa: tänään oli siis kp 9 ultra ja limakalvot näyttivät hyvältä, oikeassa munasarjassa oli 4 follikkelia lähtenyt kasvamaan josta kaksi selvää voittajaa, suurin tällä hetkellä 13,9mm. Jos kaikki menee hyvin, päästään inssiin luultavasti keskiviikkona, mutta sitä ennen maanantaina vielä yksi ultra. Lääkäri oli minulle uusi tuttavuus ja ehdottomasti mukavin kaikista tähän mennessä eteen tulleista, joten kerrankin lähdin hyvin mielin naikkarilta töihin...

Vierailija
38/46 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittolainen, olisi tietenkin pitänyt älytä jo vuosia sitten heittää kaikki ne mustat ja tummanharmaat pois vaikka mukavia olisivatkin. Nyt onneksi on vähän enemmän pinkkivoittoista tuo alkkarimallisto ja kukka- ja hedelmäkuvioisia on mukana myös, nekään eivät varmaan ainakaan haittaa? Teho tuli taattua ainakin siinä vaiheessa kun toivoin menkkoja jo alkavaksi ja vedin ahterini verhoksi verenpisara(se kukka siis)kuvioiset kalsarit. Heti auttoi kuulkaas!

Mutta on näköjään paljon kerinnyt tapahtua sillä aikaa kun raahasin risua ja pölliä.

Tirppa: Sulla on piinailu jo pitkällä ennenkun kerkisin edes raporttia näkemään! Ison sylillisen lähetän plussapalloja ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤, L&L nyt ottavat vain vastaan!! Ja jatkahan siivoilua, että saat lassin ja Leevin potkareille hyllyjä ;-)

syyssäde: IVF:ää sielläkin?! Mitenkäs teillä tarkemmin menee aikataulut? Jos et nyt olekaan maailman korkeimmalla toiveinesi, toivottavasti kuitenkin yllättyisit... peukkuja siis! bd

ragazzinalle uusiotervetulot! Sulla näyttäis tuo inssi menevän aika samoihin kuin mulla punktio ja siirtohässäkät. Piinailuseuraksi siis ilmoittaudun!

Kertaas nyt Nuru vielä, miten paljon sulla tulikaan vuosia mittariin? Etkös sä ollut vm.76 vai oliko se 74? Vanha kun on niin voi sitä näiden nuorempien asiat unohtuu... mutta koita muru parantua! Kunhan saat pöpöt ulkoistettua, lähtevät miseliinit ihan itsestään sun tunnetulla aktiivisuudella!

Rosemary: Missä vaiheessa kiertoa meet, eli milloin voit aloittaa clomit? Toivottavasti et ollenkaan (luomuyllätyksen takia) ;-) No jos ei tuo onnenpotku tule, niin saat ainakin hommat hyvin käyntiin. Hyvä kun sulle on asiallisesti määrätty kontrolliultrat.

Waimolle kiitos gallupavauksesta! Musta alkaa tuntua että meidän tilanteesta tietää jo suunnilleen KAIKKI. Osalle siskoista olen väsymättä tilittänyt projektin käänteitä koko tämän reilun kolmen vuoden ajan (alkaa jo säälittää...), samoin niille kavereille jotka on viitsineet kuunnella. Olen vissiin aikalailla samaa kaliiperia Waimon kanssa tuossa herkkyysasiassa että kovin hyvin ei asiat pysy sisällä. Viimeisin " tietovuoto" tuli varmaan tuossa syksyllä kun duunipaikalla yksi työkaveri kertoi raskaudestaan (hetitärppi tietenkin). En voinut olla itkemättä ja nyt duunissa tietää muutkin kuin ne parhaat työkaverit joille olin aiemmin kertonut.

Ultrassa siis olin tänään toistamiseen. Follit oli vähän hidastaneet kasvuvauhtia, joten punktio siirtyi päivällä tiistaihin. Siirto olisi torstaina jos nyt jotain saadaan aikaiseksi (optimisti puhuu). Vasemman munakotelon sisältö on tänään seuraavanlainen: 4x8mm, 2x10mm, 1x 14 ja 15 mm, oikealla on 1x 6mm, 4x 8mm, 1x 10mm, 1x 12mm ja 2x 14mm. Mulle on vielä vähän epäselvää että kuinka moni noista pienemmistä voisi ehtiä mukaan mutta toivottavasti moni. Eikähän se Niklas kerro montako saa noukittua. Yksi mokakin on käynyt. En vielä tiedä kuinka iso: silloin tiistaina mulle ehkä vähän huolettomasti selitettiin Orgalutranin pisto ja ekan tökkäsinkin autossa ohjeita sen kummemmin lukematta. Vasta tuolla ivf/icsipinossa luin että joku on piikittänyt sen REITEEN, ja minä onneton olen tökännyt sen mahaani!!! Ja nyt kun viimein ohjeitakin luin niin niinhän siellä seisoi. PIstokulmakin oli sanottu ja muutakin konstailua piti tehdä ja mä olen kolme piikkiä lykännyt vain nahan läpi ja männän pohjaan. Soitankin heti että menikö uusiksi koko hoito. Toivottavasti ei ja Orgalutranille sellaiset terkut etä reidessä nähdään ;-)

Vierailija
39/46 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on clubi vilkastunut joistakin ajoista. Minä pikaisesti kerron kuulumisemme.

Sanokaa suoraan, jos pahastutte tällaisen ex-pinoutujan vauvakertomuksista. Olettehan ihan eri tilanteessa kuin minä, eikä monikaan varmaan enää minua muistakaan. Minä kyllä teidän kuulumisia vakituiseen seuraan, mutta en kirjoittele, meidän lapsiluku on nyt tässä. Kakkostahan ehdin tutkimusten alkuunpanon verran kuumeilla tällä puolen. Vaan luomuna onnistui sitten kuitenkin.

Meidän yllätyspoikamme on jo melkein kahdeksan kuukauden ikäinen. Ukkeli ryömii ja hihkuu. Hihkuu ja ryömii. On kuulkaa niin iloinen veitikka, että alta pois :-)

Kerroinko minä jo täällä että jouduimme joulukuussa kolariin, jossa hetken luulin, että poika on kuollut tai vähintään vakavasti loukkaantunut. En nimittäin kuullut vauvan ääntä kolarin jälkeen, johtui siitä, että esikoinen huusi kovempaa kuin vauva. Sen jälkeen molemmista lapsista, niin nelivuotiaasta esikoisesta kuin tästä pikku-ukosta on ollut melkein riippuvainen. Itse kolarista selvisimme säikähdyksellä, auto meni kyllä lunastukseen.

Pikku-ukko syö reippaasti, on nyt kohta kaksi kuukautta saanut kiinteitä. Syö isompia annoksia kuin siskonsa ;-) Ihan " kauhulla" odotan, millaisen suursyömärin tuosta saamme.

Vierailija
40/46 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

pikaiset kuulumiset, mies odotteleen ulkona autossa. Viikonlopun vietto alkaa pian! :-)

waimon gallupiin; kertonut olen aika monelle, en tosin esimiehelle tai tiimikaverille. Mutta melkein kaikille ystäville ja vanhemmatkin tietää. Äidilläni oli minun tekemisessä 4 vuoden urakka. Silloin homma ollut aikas erillaista. Lämpömittaria, pidättäytymistä, piikitystä.. Meillä on vielä helppoa, kun on testejä jos jonkinlaisia ja IVFkin keksitty!

Rosemary - hoidon suhteen ollaan samalla linjalla. Ultrassa näkyi yksi iso ja toinen pieni rakkula, joten clomit tepsii hyvin. Nyt tikutetaan ja loppukierrosta käyn labrassa progesteronin testaamassa. Sitten jos sekin ok, niin clomeja vain 4 kiertoa. Tsemppiä teille!

LeiaK: peukutukset vaihteeksi työpaikan saamisen puolesta! Syyssäde,kiva että uusi työ maistuu. Itsekin harkitsen, josko uskaltaisi vihdoin alkaa taas uutta hommaa katsomaan. Sitä on pitänyt työn hakua riskinä, kun aina ajattelee, että jos mä nyt tulenkin raskaaksi, niin.. Mutta ei kun vaihtoon vain, jos hyvä löytyy!

Humu, kiva kuulla onnistumisista! Ja onneksi ei kolarissa käynyt pahemmin.

Oikein aurinkoista viikonloppua kaikille!! Lumivaippa odotellen innolla petipuuhia. ;o)