Miksi suomalaiset miehet ja naiset vihaavat kauniita ihmisiä, eivätkä kelpuuta heitä kumppanikseen?
Kun olen chateissä hehkuttanut kauniiden naisten jumalallista ulkonäköä, esim. Rosa-Maria Ryyti, joka esiintyi Arto Nybergissä jokin aika sitten, olen saanut palautetta "ihan tavallinen haahka" yms. vihapuhetta ja TV-sarjojen vaatimattomat näyttelijät saavat kehuja, mutta oikeasti hyvännäköiset dissataan. Lähipiirissänikin on todella kaunis nainen, jota kukaan mies ei ole kelpuuttanut naisekseen.
M41
Kommentit (32)
Miehistä en tiedä, mutta nainen ei vihaa mitään muuta enenmmän kuin kaunista naista.
jaa, että kaikki on nykyään vihapuhetta. Tää rasittaa niin paljon. Mistään ei voida puhua tunkematta sanaa "viha" siihen. Lehdistöhän alkoi sitä ensiksi levittämään. Viha on liian "voimakas" sana.
Kritisoit ihan mitä tahansa, vaikka asia pystyttäisiin osoittamaan faktapohjaiseksikin niin sekin on "vihapuhetta". Vittu jee jee.
Yleensä kauniilla on kovat vaatimukset, niin se vain on. Kyllä he miehen saisi, aika harva kelpaa. Onhan noita yritetty :)
Vierailija kirjoitti:
Kun olen chateissä hehkuttanut kauniiden naisten jumalallista ulkonäköä, esim. Rosa-Maria Ryyti, joka esiintyi Arto Nybergissä jokin aika sitten, olen saanut palautetta "ihan tavallinen haahka" yms. vihapuhetta ja TV-sarjojen vaatimattomat näyttelijät saavat kehuja, mutta oikeasti hyvännäköiset dissataan. Lähipiirissänikin on todella kaunis nainen, jota kukaan mies ei ole kelpuuttanut naisekseen.
M41
Näitä "kukaan" heittoja ei kyllä kannata viljellä, eiköhän tässä taas ole kyse siitä, että se kukaan on sellainen, jonka se nainen olisi halunnut. Moni olisi ottanut, mutta eivät ole kelvanneet.
Kaunis nainen on kiinnostunut miehistä, jotka voivat valita useammasta kauniista naisesta ja silloin muukin, kuin se kauneus vaikuttaa ja siinä ystäväsi on hävinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Miehistä en tiedä, mutta nainen ei vihaa mitään muuta enenmmän kuin kaunista naista.
En tunne ketään, joka vihaisi kaunista naista hänen ulkonäkönsä vuoksi. Omassa ystäväpiirissänikin on todella kauniita naisia, ja ihan normaalisti heihin muutkin suhtautuvat. No, miehet piirittävät enemmän :D
Tunnen sitten toki muutaman todella kauniin naisen, jotka ovat todella käsittämättömän ilkeitä. Heihin ympäristö suhtautuu kuten muihinkin ilkeisiin.
Mutta voi toki olla, että nämä kauniit ystäväni eivät ole tulleet selittäneeksi tällaiselle tavispullaiselle kaikkia ongelmiaan :D
En mä ainakaan keskimäärin ole kiinnostunut miehistä. Kiinnostaa vain jos on joku erityisen menestynyt sekä kivannäköinen paketti. Muussa tapauksessa en halua miestä riesakseni jos koko paketti ei ole kunnossa. Ihan normaalia ettei kaunis nainen halua ottaa mitä tahansa kosijaa. Rauhassa odottaa sitä oikeaa tai sitten elää sinkkuna ja vain tapailee miehiä. Vain joku keskiverto naikkonen ihan onnessaan takertuu johonkin ekaan tai tokaan kosijaan jos mies on vain OK tai normaali.
Saihan se Miss Helsinkikin turpaan heti valitsemisensa jälkeen kapakassa.
M41
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan keskimäärin ole kiinnostunut miehistä. Kiinnostaa vain jos on joku erityisen menestynyt sekä kivannäköinen paketti. Muussa tapauksessa en halua miestä riesakseni jos koko paketti ei ole kunnossa. Ihan normaalia ettei kaunis nainen halua ottaa mitä tahansa kosijaa. Rauhassa odottaa sitä oikeaa tai sitten elää sinkkuna ja vain tapailee miehiä. Vain joku keskiverto naikkonen ihan onnessaan takertuu johonkin ekaan tai tokaan kosijaan jos mies on vain OK tai normaali.
Ihan ymmärrettävää, jos ei saa rikasta elättäjää, niin voi odotellessa naida komeiden miesten kanssa. Tekisin itsekin samoin.
Kauhein paketti miehille on todella kaunis ja todella rikas nainen. Sellaiset naiset miehet kiertää kaukaa.
M41
Vierailija kirjoitti:
Kauhein paketti miehille on todella kaunis ja todella rikas nainen. Sellaiset naiset miehet kiertää kaukaa.
M41
Miksi? Näyttäisi Ecclestonetkin molemmat olevan naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
M41
Joo, joutuis panemaan kaunista naista ja tuhlamaan rahaa, yök!
Olen yrittänyt iskeä noin tuhatta kaunista naista elämäni aikana, en varmasti ole ainoa yrittäjä. Ihmettelette ehkä jos olette naisia, että kuinka voi olla, no kyllä niitä pakkeja vain kertyy, jos olisitte miehiä ymmärtäisitte.
Sara Sieppikin kertoi Tavallista elämää-sarjassa, että jotkut hänen lapsuudenystävistään ovat katkaisseet välit häneen, kun eivät ole kestäneet Saran menestystä.
M41
Vierailija kirjoitti:
Saihan se Miss Helsinkikin turpaan heti valitsemisensa jälkeen kapakassa.
M41
Hän sai turpaansa omalta (entiseltä) poikaystävältään, joka kuuluu ns. liivijengiin ja joka "reilusti" hakkasi naisen. Ei siis keltään kateelliselta kapakkatutulta jos sitä hait.
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppikin kertoi Tavallista elämää-sarjassa, että jotkut hänen lapsuudenystävistään ovat katkaisseet välit häneen, kun eivät ole kestäneet Saran menestystä.
M41
Olen pahoillani mutta mitä menestystä? Nätti tyttöhän Sara on, ei ehkä luonnonkaunis mutta laitettuna. Mutta mikä hänen menestyksensä on? Olen lehdistä hänestä lukenut, mutten koskaan ole saanut selville, miksi hänestä kirjoitetaan.
Suomalainen samaistuu rumaan naiseen todennäköisemmin kuin kauniiseen ja siksi puolustaa rumaa. Tosin kauniitkaan eivät välttis kehu toisia kauniita, koska he taas kilpailevat siitä kumpi on kauniimpi. Eli kateushan se siellä taustalla lymyää.
itseänikin huvittaa, kun jossain iltalehdessä on juttu jostain kaunottaresta, niin heti perässä on sata kommenttia kuinka tavis tämä on :)
Kauniita naisia on erilaisia. Meikatut kauniit naiset ovat niitä kusipäitä, mutta luonnonkauniit, pelkästään ripsiväriin luottavat ovat superkamaa. Rankasti yleistettynä, toki. Miehenä ensimmäisellä jääkiekkoilija, jälkimmäisellä ihan vaan joku hyvässä ammatissa oleva, akateeminen mies. Ei yleensä mikään alfa.
Ei se mun mielestä kyllä oo oikeasti hyvännäköinen. Lisäksi jos ei ole opintoja ja vaan amistausta, niin ei kiinnosta.