Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anja Snellman ja Jukka Orma

Vierailija
26.03.2016 |

Orma kertoi tänään Hesarissa jättäneensä roinat ja valinneensa rakkauden eli Anjan. He ovatkin mielestäni hyvä pari, mutta vähän sekava suhdesoppa löytyy taustalta. Eli Ormalla on neljä lasta - kaksi avioliitosta Sanna Fransmannin (jonka ex Kari Väänänen) mutta kenen kanssa ne kaksi aikaisempaa ovat?

Anjalla on ilmeisesti aina ollut kanssa joku mies. Tutustui Ormaan jo 1982 lyhyen romanssin merkeissä, mutta sittemmin hänellä oli joku toimittaja ja tietysti myöhemmin Saska Saarikoski (joka on muuten 9 vuotta Anjaa nuorempi, en ollut ennen tiennyt).

Uudestaan Orma ja Snellman tapasivat 2004 eli taisivat vielä olla molemmat tahoillaan naimisissa. Olisi kiinnostavaa tietää miten romanssi syttyi yli 20 vuoden jälkeen ja kuinka monta perhettä hajosi. Tietääkö kukaan näistä kuvioista?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S:kin on kyllä semihankala. Ainakin itseään pitää kovasti arvossa. Vuosia sitten työn kautta olin tekemisissä. Ja näkeehän tuon kolumnoinnistaankin myös nykyisin. Ehkä hiersi se, että oli kaksi suurta persoonaa yhdessä, kukaties.

Asian vierestä, lehtitalossa töissä olevana olen huomannut, että suurin osa toimittajista nostaa itsensä muiden yläpuolelle.

Juu varsinkin, jos on yhtään esihenkilöasemassa tai ns. nimekäs. Vaimonsakin esitellään usein hänen vaimonaan, vaikka on omaa uraa luonut journalisti HS:ssa. Toki itse kaipaisin myös itselleni hitusen tuota rehvakkuutta ja itsevarmuutta, ei se kokonaan huono piirre ole meille helposti itseään pienentäville suomalaisille.

Ja samaa taiteilijoissa varmasti.

Vierailija
62/77 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tiettyyn pisteeseen asti, mutta pitää muistaa arvostaa myös toisten osastojen työpanosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko nyt siis tosiaan niin, että Anja on taas "korjannut" sukunimensä

Linkki ylen-juttuun: https://yle.fi/aihe/a/20-10001808

Kirjailija Anja KAURANEN-SNELLMAN

Vierailija
64/77 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ihanaa löytää kypsällä iällä nuoruuden tulinen rakkaus uudestaan 😍

Vierailija
65/77 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Om teillä iltaviihde. Roinaa ja hurttia.

Vierailija
66/77 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukunimi-jankkaaja on täällä taas. Mun mielestä on ollut K-S jo vuosikausia. Oli miten oli, on ihan ymmärrettävää, että haluaa olla samalla sukunimellä ainakin osin tai taiteilijanimenä, millä on tunnettu uransa kautta. Itse esim. julkaisen tutkimusartikkeleita, ja pidän yhä entisen puolisoni sukunimeä, koska se on tiedeyhteisössä minulle tärkeä nimi, jota siteerataan ja joka siis vaikuttaa suoraan tunnettavuuteen ja uraani. En haluaisi pitää tätä nimeä, mutta pidän nyt tämän takia vielä.

Vierailija
67/77 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukunimi-jankkaaja on täällä taas. Mun mielestä on ollut K-S jo vuosikausia. Oli miten oli, on ihan ymmärrettävää, että haluaa olla samalla sukunimellä ainakin osin tai taiteilijanimenä, millä on tunnettu uransa kautta. Itse esim. julkaisen tutkimusartikkeleita, ja pidän yhä entisen puolisoni sukunimeä, koska se on tiedeyhteisössä minulle tärkeä nimi, jota siteerataan ja joka siis vaikuttaa suoraan tunnettavuuteen ja uraani. En haluaisi pitää tätä nimeä, mutta pidän nyt tämän takia vielä.

Nojoo, totta tuokin...

Vierailija
68/77 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintoisaa.

Vierailija
69/77 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
70/77 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Snellmanin uusi kirja Antautuminen paljastaa jotain? Sehän kertoo erityisherkkyydestä ja on omaelämäkerrallinen eli kai siinä niistä miehistäkin on.

En yhtään epäile, etteikö Anja olisi anta(utu)nut monelle miehelle. Oli nuorena varsin näyttävä nainen.

Vierailija
71/77 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka on Hot. Sivistynyt, tyylikäs, kaunis, kitaravirtuoosi, luova ihminen. Ihana. Menee hukkaan nykyisen kanssa, vaan toivon että on onnellinen <3

Eikö ole saanut nimeä lähinnä nuoruuden huumeidenkäytöstään...

Vierailija
72/77 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anja Snellman (Kauranen) seurusteli myös Harri Sirolan kanssa, Sirola on kirjan Syysprinssi romaanihenkilön esikuva.

Syysprinssi hyppäsi metron alle.

Vierailija
73/77 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pah   tekotaiteellisia muumioita   tai ainaki toi hienostelij snellman

Vierailija
74/77 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hienostelija

Vierailija
75/77 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoäidilläni on hieno ruotsalainen sukunimi   pitäisköhän snobbailla ja vaihtaa nimeä

Vierailija
76/77 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saska otti entisen nimesä uudestaan.

Ei, vaan otti isänsä nimen. Oli aikaisemmin äitinsä sukunimellä.

Vierailija
77/77 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orma on nerokas taiteilija ja poikkeuksellisen karismaattinen ja miellyttävä ihminen. Sukat pyörii aina jalassa kun hänet kohtaan. Huomattavasti varautuneempi on puolisonsa.