Anja Snellman ja Jukka Orma
Orma kertoi tänään Hesarissa jättäneensä roinat ja valinneensa rakkauden eli Anjan. He ovatkin mielestäni hyvä pari, mutta vähän sekava suhdesoppa löytyy taustalta. Eli Ormalla on neljä lasta - kaksi avioliitosta Sanna Fransmannin (jonka ex Kari Väänänen) mutta kenen kanssa ne kaksi aikaisempaa ovat?
Anjalla on ilmeisesti aina ollut kanssa joku mies. Tutustui Ormaan jo 1982 lyhyen romanssin merkeissä, mutta sittemmin hänellä oli joku toimittaja ja tietysti myöhemmin Saska Saarikoski (joka on muuten 9 vuotta Anjaa nuorempi, en ollut ennen tiennyt).
Uudestaan Orma ja Snellman tapasivat 2004 eli taisivat vielä olla molemmat tahoillaan naimisissa. Olisi kiinnostavaa tietää miten romanssi syttyi yli 20 vuoden jälkeen ja kuinka monta perhettä hajosi. Tietääkö kukaan näistä kuvioista?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Oliko se Didier Selin Elina Orman poika?
Vai onko se Jukan ja Elinan yhteinen vai Jukan poika?
Nämä keräilevät chihaua koiria kotiinsa ja antavat räkyttää niitä naapureidensa kuulen yöätäpäivää roikkuen ikkunasta niin että koko kylä kuulee. Ei mitään kunnioitusta asuinympäristöä ja naapureitensa kohtaan, pikkutärkeitä julkisuudenhenkilöitä joita ei säännöt päde
Jukka on Hot. Sivistynyt, tyylikäs, kaunis, kitaravirtuoosi, luova ihminen. Ihana. Menee hukkaan nykyisen kanssa, vaan toivon että on onnellinen <3
Teresa kirjoitti:
Nämä keräilevät chihaua koiria kotiinsa ja antavat räkyttää niitä naapureidensa kuulen yöätäpäivää roikkuen ikkunasta niin että koko kylä kuulee. Ei mitään kunnioitusta asuinympäristöä ja naapureitensa kohtaan, pikkutärkeitä julkisuudenhenkilöitä joita ei säännöt päde
Asuvatko nykyään kerrostalossa? Voi harmi tuollainen :(
Anja on erityisherkkä, vai? Ainakin kirjan on siitä kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Relevanssi?
Onkohan Jukka tekemisissä paljon lastensa kanssa? Tuntuu saaneen elämänsä balanssiin, ja on kyllä kai aina sinänsä ollut läsnä, mutta roina-aikoina varmasti vähemmän. Isommat pojat toki jo aikuisia ja itsekin vanhempia, mutta nuoremmat pojat vielä nuoria aikuisia. Vai pitääkö vaimo tiukasti itsellään.
On muuten melkoisen kova kitaristi poikansa Albert, bändi nimeltä Pit tsekatkaa. Ei ole lahja tippunut kauas omenapuusta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Relevanssi?
On, koska kukaan ei ole enää. Silloin muotia.
Onko oikeasti joku kiinnostunut näistä?
Ihanan ajankohtainen ja yleissivistyksen kannalta tärkeä ketju pitää hengissä!
Ilmeisesti joku on kiinnostunut, ja miksipä ei olisi. Mitä vikaa? Erilaiset asiat kiinnostavat ihmisiä. Orma on ajankohtainen, koska Hassisen Kone keikkailee Ratinassa kuun lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan ajankohtainen ja yleissivistyksen kannalta tärkeä ketju pitää hengissä!
Hieno argumentti! Tämä palsta on yleissivistyksen kannalta aivan keskeinen :'D
Eikä teillä ole hauskempaa aihetta?
Vierailija kirjoitti:
Eikä teillä ole hauskempaa aihetta?
Kyllähän täällä lankoja piisaa, sen kun valitset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea pari ei voi muuta sanoa:-DDDD
Orma on kyllä tosi salskeassa kuosissa ollakseen 60-vuotias ja kertoneensa käyttäneensä huumeita 30 vuotta.
Juu, Orma on edelleen kaunis poika. Uskomaton Dorian Grey!
Mun exä kyl kehui aikoinaan itseään: "oon (Wanhan) kuppilan kaunein jätkä"
Kaurasessa täytyy olla sitä jotain, mikä ei ulkopuoliselle aukea. Ehkä on kylän paras lypsäjä, syväkurkku.Tai sitten Kauranen vaan on mukava ja empaattinen ihminen. Sellaisetkin saa joskus itselleen miehen.
Ei kyllä ole, edellisessä työssä jouduin tekemisiin hänen kanssaan. Tosin aika oli sitä, jolloin olivat juuri eronneet. Asia hoidettiin loppuun Saska Saarikosken kanssa, ja hän oli todella miellyttävä. Taisi käydä onni nimenomaan Saskalle kun ero tuli.
S:kin on kyllä semihankala. Ainakin itseään pitää kovasti arvossa. Vuosia sitten työn kautta olin tekemisissä. Ja näkeehän tuon kolumnoinnistaankin myös nykyisin. Ehkä hiersi se, että oli kaksi suurta persoonaa yhdessä, kukaties.
Vierailija kirjoitti:
S:kin on kyllä semihankala. Ainakin itseään pitää kovasti arvossa. Vuosia sitten työn kautta olin tekemisissä. Ja näkeehän tuon kolumnoinnistaankin myös nykyisin. Ehkä hiersi se, että oli kaksi suurta persoonaa yhdessä, kukaties.
Asian vierestä, lehtitalossa töissä olevana olen huomannut, että suurin osa toimittajista nostaa itsensä muiden yläpuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asian vierestä, lehtitalossa töissä olevana olen huomannut, että suurin osa toimittajista nostaa itsensä muiden yläpuolelle.
Juu varsinkin, jos on yhtään esihenkilöasemassa tai ns. nimekäs. Vaimonsakin esitellään usein hänen vaimonaan, vaikka on omaa uraa luonut journalisti HS:ssa. Toki itse kaipaisin myös itselleni hitusen tuota rehvakkuutta ja itsevarmuutta, ei se kokonaan huono piirre ole meille helposti itseään pienentäville suomalaisille.
Olen eri, mutta näin muistan minäkin. Oli Saarikoski, ennen kuin koko perhe Anjan kanssa yhtäkkiä olikin Snellman. Ovatko Anjan tyttäret nyt edelleen Snellmaneja?
Outoa sekoilua vähän "hienompien" nimien kanssa. Tulee mieleen yksi von Hertzen Itä-Suomesta, joka ei nyt enää olekaan von H. ja tytärkin "joutui" vaihtamaan nimensä.