Hei sinä espoolainen! Miksi annoit mennä kotikaupunkisi jääkiekkoseuran konkurssiin?
Meneekö palkka farkkuvolvon sekä ylihintaisen asunnon lyhentämiseen, ettei löydy massia tukemaan pääsylippumuodossa liigakiekkoa?
Kommentit (45)
Espoolaisena en. Voi juuri keksiä vähemmän kiinnostavaa asiaa kuin sen, onko täällä jääkiekkojoukkuetta vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tukea jotain kuppaista bluesia? Kai sillä salonojalla on fyrkkaa yllinkyllin.
Salonojalla on ainakin ollut kymmeniä miljoonia. Kai ne sitten on huvenneet, kun ei ole enää varaa joukkuetta pitää. Ottaisi Kurrin kimppaan.
Ei se ole enää salonojan joukkue ja salonoja ei (ilmeisesti) halua pistää rahojaan nykyjohdon bluesiin. Näin ainakin olin ymmärtävinäni tuossa aiemmin lehdistä.
Joudun vähän saivartelemaan tosta otsikosta. Ei Espoo ole kaupunki vaan etelä-suomalaisen metsä- ja viljelysalueen sekaan ripoteltu sekava taajamakokoelma.
Vierailija kirjoitti:
Joudun vähän saivartelemaan tosta otsikosta. Ei Espoo ole kaupunki vaan etelä-suomalaisen metsä- ja viljelysalueen sekaan ripoteltu sekava taajamakokoelma.
Enemmän se on kaupunki kuin suurin osa muista kaupungeiksi kutsutuista kylistä tai kesämökkikunnista joissa on pikku taajama keskustana.
Kenen tai minkä annoin mennä sinne jääkiekkoseuran konkurssiin? Ja missä se sellainen konkurssi on?
Kokemukset jalkapallosta, koripallosta ja jääkiekosta osoittavat, että Espoossa ei pääsarjapalloilulle ole elintilaa.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö palkka farkkuvolvon sekä ylihintaisen asunnon lyhentämiseen, ettei löydy massia tukemaan pääsylippumuodossa liigakiekkoa?
Pelaajat ja muu seuran henkilökunta saa mennä oikeisiin töihin tienaamaan itse rahansa, miksi muitten pitisi kustantaa pikkulapsen asteelle jääneiden aikuisikäisten miesten leikkiminen, hä?
Hyvä että meni konkurssiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tukea jotain kuppaista bluesia? Kai sillä salonojalla on fyrkkaa yllinkyllin.
Joo rahaa on, mutta omilla ansioilla ei ole saanut senttiäkään.
Niinpä. isosetä antoi veljenpojanpojalle omaisuutensa ja jätti veljenpojantytön nollille. Nyt on sitten veljenpoika tehnyt hienon uran, monimiljoonikosta miljoonikoksi, mikä se tavallinen tie onkin. "Kun ei multa kukaan kysynyt, haluanko, vaan sanottiin, että tää on sun juttu".
Minulla ei ole mitään mielenkiintoa ko. lajia kohtaan, enkä koe velvollisuudekseni tukea rahallisesti mitään tiettyä yksityisyritystoimintaa ihan vain tukemisen ilosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän se on kaupunki kuin suurin osa muista kaupungeiksi kutsutuista kylistä tai kesämökkikunnista joissa on pikku taajama keskustana.
Ei ole. Tai ehkä jos johonkin Kihniöön vertaa, mutta itse espoolaisena mua huvittaa se että tää on muka kaupunki. Väkimäärältä ehkä mutta onhan se nyt selvää jo Espoon karttaa kattomalla että eihän tää kaupunki ole.
Espoossa lätkältä halutaan lähinnä halliaikaa pois, taitoluistelijoiden määrä räjähtänyt käsiin. Jos maila pitää olla kädessä on laji salibandy, liikaa insinöörien lapsia. Ehkä futiskin ennemmin kuin kiekko.
Ei kai se niiden asia ole pitää sitä pystyssä?
Vaikea vaikuttaa idiootin tekemisiin.
Duunarilla ei ole varaa. Mulla ei ole omaisuutta ja asun vuokralla.
Mieluummin avustan vaikka jotain suomalaista hyväntekeväisyysjärjestöä kuin laitan rahani jääkiekkoon! Haloo!
Kun ei moinen junttipeli kiinnosta sitten vähääkään.
Ei kiinnosta urheilu ja vieläkin vähemmän urheiluseurojen tukeminen. Hankkikoot rahansa muualta.
Sama.