Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käskette normaalipainoisen kurvikkaan laihduttaa?

Vierailija
26.03.2016 |

Viittaan tuohon toiseen keskusteluun, jossa käsketään laihduttaa vaikka ap:lla vyötärö alle 60 cm. Se rasva mitä on rinnoissa tai lantiolla ei ole terveydelle haitallista, ainoastaan keskivartalorasva on. Hyvin harva aikuinen nainen on luonnostaan alipainoinen. Eikä ole myöskään terveellistä laihduttaa alipainoiseksi, siitä voi olla pahoja ongelmia esimerkiksi hormonitoiminnalle ja hedelmällisyydelle.

Kommentit (36)

Vierailija
2/36 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, taisit kuulla väärin, mä sanoin rakastella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/36 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minustakin omituista.

BMI:ni on alle 25. Vatsani on littana, ei nyt alle 60cm, mutta alle 70. Painoni on rinnoissa ja lantio/takapuoli-akselilla. Kivasti (minun mielestäni) vielä jakautunut tiimalasimaisesti. 

Koin pitkään olevani todella lihava ja minua haukuttiinkin koko lapsuuteni ja nuoruuteni lihavaksi (kun peitin niitä muotoja isoilla vaatteilla).

Oli aika shokki tajuta, että minä en ole lihava vaan ihan juuri minulle sopiva. Ja vielä isompi shokki oli tajuta, että on olemassa miehiä, joiden mielestä minun vartaloni on juuri se hänestä ihanin, eikä vain tyydyttävä.

Vierailija
4/36 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vattu mitä rutinaa taas!

Vierailija
5/36 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja toisaalta taas hoikkaa keskivartalolihavaa päivitellään suunnilleen anorektikoksi, kun hän laihduttaa. Been there.

Vierailija
6/36 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

23.5 BMI:llä 160/60 on normaalipainon ylärajoilla. 48-kiloisena olisi normaalipainon alarajoilla.

Normaalipainon puolivälissä 54kg:ssä eli 6kg kevyempänä olisi reisissä ja ahterissa viidentoista jauhelihapaketin verran vähemmän "kurvia" ja oltaisiin yhä ihan terveissä normaalipainon rajoissa.

Neljä puolentoista litran limupulloa. Laitapa housun taka- ja etutaskuihin kuhunkin puolentoista litran limupullo ja mieti asiaa uudestaan.

Vierailija
7/36 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Tämä on minustakin omituista.

BMI:ni on alle 25. Vatsani on littana, ei nyt alle 60cm, mutta alle 70. Painoni on rinnoissa ja lantio/takapuoli-akselilla. Kivasti (minun mielestäni) vielä jakautunut tiimalasimaisesti. 

Koin pitkään olevani todella lihava ja minua haukuttiinkin koko lapsuuteni ja nuoruuteni lihavaksi (kun peitin niitä muotoja isoilla vaatteilla).

Oli aika shokki tajuta, että minä en ole lihava vaan ihan juuri minulle sopiva. Ja vielä isompi shokki oli tajuta, että on olemassa miehiä, joiden mielestä minun vartaloni on juuri se hänestä ihanin, eikä vain tyydyttävä.

Anteeksi, alapeukku oli vahinko!

Vierailija
8/36 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, alapeukku oli vahinko!

Anteeksi, alapeukku oli kiusantekoa.

Vierailija
9/36 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23.5 BMI:llä 160/60 on normaalipainon ylärajoilla. 48-kiloisena olisi normaalipainon alarajoilla.

Normaalipainon puolivälissä 54kg:ssä eli 6kg kevyempänä olisi reisissä ja ahterissa viidentoista jauhelihapaketin verran vähemmän "kurvia" ja oltaisiin yhä ihan terveissä normaalipainon rajoissa.

Neljä puolentoista litran limupulloa. Laitapa housun taka- ja etutaskuihin kuhunkin puolentoista litran limupullo ja mieti asiaa uudestaan.

Miksi normaalipainoisen pitäisi laihduttaa?

10/36 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ei hoikempana ole automaattisesti kivampaa. Minä olen ainakin todella onnellinen omassa vartalossani juuri tällaisena.

Vierailija
11/36 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska täällä mellastaa alaikäiset, anorektiset tyhjäpäät, joiden elämän ainoa sisältö on tarkkailla omaa ja muiden painoa.

Vierailija
12/36 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Timo Soini mielestäsi kurvikas?

Vierailija
13/36 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi normaalipainoisen pitäisi laihduttaa? Entä jos laihtuukin vahingossa lihaksista? Jos kehossa ei ole ylimääräistä rasvaa niin kyllä kroppa niistä kiinni pitää, näin on evoluutio naisen kehon suunnitellut jotta raskaus ja imetys olisi mahdollista.

Vierailija
14/36 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ei hoikempana ole automaattisesti kivampaa. Minä olen ainakin todella onnellinen omassa vartalossani juuri tällaisena.

Ohis, eikä liity pelkästään tähän ketjuun, mutta vaikutat henkilöltä jonka seurassa olisi mukava viettää aikaa keskustelemassa.

Vierailija
15/36 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska alkuperäinen kirjoittaja koki ongelmaksi sen, ettei löydä sopivia vaatteita kun housut ei mahdu jalkaan. 

Vierailija
16/36 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Timo Soini mielestäsi kurvikas?

Miten Timo Soini liittyy mitenkään mihinkään? Onko Timo Soini mielestäsi kurvikas nainen, jolla on alle 60 cm vyörätö? Otapa kuule silmä käteen.

Vierailija
17/36 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kuvittelee, että se 25.99 BMI joka näppärästi vielä pyöristetään alaspäin on se normaalipaino. Ihan sama vaikka tursuu joka saumasta ja perse vaan hyllyää. 

Vierailija
18/36 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska alkuperäinen kirjoittaja koki ongelmaksi sen, ettei löydä sopivia vaatteita kun housut ei mahdu jalkaan. 

Housut ei mahdu lantiolta tai ovat LIIAN LÖYSIÄ vyötäröltä tai lahkeista. Osaatko lukea?

Suuri osa naisista ei ole tasapaksuja miesvartaloisia, vaikka monet vaatevalmistajat tuntuvatkin niin olettavan.

Vierailija
19/36 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kuvittelee, että se 25.99 BMI joka näppärästi vielä pyöristetään alaspäin on se normaalipaino. Ihan sama vaikka tursuu joka saumasta ja perse vaan hyllyää. 

Voi sinua pientä, opit vielä jonain päivänä että naisen kehossa KUULUUKIN olla rasvaa. Nainen ei ole mies, vaan nainen. Kyllä pienetkin tissit hyllyvät jos ei ole rintaliivejä jne.

Esimerkiksi minulla on lantio 95 cm, vyötärö 62 cm. Painoindeksi on 22.51. En ymmärrä miksi minun pitäisi laihduttaa, vaan koska vaatevalmistajat eivät ota vartalotyyppiäni huomioon? Olen myös ollut joskus alipainoinen, ja mittasuhteet oli edelleen samat, lantio huomattavasti leveämpi kuin vyötärö mutta näytin oikeasti todella pahalle kun kaikki kylkiluut yms näkyivät. Minulla kaikki rasva tulee pakaroihin, minkäs minä sille voin. Samanlainen vartalo on mm äidilläni.

Vierailija
20/36 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Housut ei mahdu lantiolta tai ovat LIIAN LÖYSIÄ vyötäröltä tai lahkeista. Osaatko lukea?

En osaa. Ei mahdu lantiolta = Liian paljon hanuria.

Suuri osa naisista ei ole tasapaksuja miesvartaloisia, vaikka monet vaatevalmistajat tuntuvatkin niin olettavan.

Ei olekaan ja siksi lieväkin ylipaino sellaisella naisella jolla rasva selkeästi keskittyy vain ahterin seudulle tarkoittaa isoa pyllyä. Virhe on juuri kuvitella olevansa hoikka koska vyötärö on kapea. Kapea vyötärö voi olla aivan järkyttävänkin kokoisilla matameilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan