Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen oikeasti hieman pahan näköinen nainen.

Vierailija
26.03.2016 |

Silti saan jatkuvasti kuulla olevani kaunis. Esimerkiksi kun tapasin ensimmäisiä kertoja mieheni kaverin naisystävän, niin hän sanoi että olet sä vaan niin kaunis. Miesystäväni sanoo minua usein kauniiksi, kaunottareksi, kaunokaiseksi yms. Ja että näytän hyvältä, tykkää ulkonäöstäni ja vartalostani. Lisäksi olen saanut kuulla olevani kaunis opiskelukavereilta, työkavereilta, asiakkailta, tuntemattomilta, ystäviltä, sukulaisilta. Kun olin päiväkodissa töissä, niin jotkut lapset myös kehuivat kauniiksi. Ja joka kerta kun olen baarissa minua kehuu ainakin yksi mies tai nainen kauniiksi. Olen ottanut kuvia itsestäni ja pakko poistaa kun näytän niin kuvottavalta. Peilistä näkyy joskus ihan nätti nainen, mutta tiedän että se ei ole totuus. Joten ihmettelen miksi saan jatkuvasti kuulla olevani kaunis. Tapasin myös exäni pitkästä aikaa ja hän kehui hirveästi ulkonäköäni. Silloin kun oltiin yhdessä niin ehkä muutaman kerran kehui. Ai niin myös ex appi kehui mua kauniiksi. Siis lähes kaikki aina vaan kehuu. Näytänkö siltä että tarvitsen kehuja? En koskaan kysy että olenko kaunis tms. Ja en meikkaa kovin paljon ja saanut kehuja myös kun oon ilman meikkiä. Häiritsevää!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä