Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaako kellään muulla dieetti/kurinpalautus/herkkulakko/tms. pääsiäisen jälkeen?

Vierailija
26.03.2016 |

Mulla ainakin alkaa, itse asiassa nyt on jo ostettu kaappi täyteen kunnon ruokaa, ja loput suklaamunat menee lapsille.

- ap, jolla 10 kiloa pudotettavaa eli vielä voi tänä vuonna mahtua takaisin vanhoihin shortseihin

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä bingo.

Vierailija
2/12 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ala mikään dietti pääsiäisen jälkeen tms. Näillä mennään jatkossakin.

Vierailija
4/12 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa, tässä vielä viimeiset herkut tänään ja huomenna ja sitten se on taas kaput. Itse pidin tosin dieettiä jo ennen pääsiäistä, kauheasti ei ole ylimääräistä mutta tavoitteena 3kk terveyspuristus ennen kesälomaa.

Vierailija
5/12 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi jo eilen. En varsinaisesti laihduta, kun oon raskaana, mutta kaikki höpöhöpöruuat sai nyt jäähä. Ylikiloja on muutama ja yritän ehkäistä kunnon paisumusta raskauden aikana...

Vierailija
6/12 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi jo eilen. En varsinaisesti laihduta, kun oon raskaana, mutta kaikki höpöhöpöruuat sai nyt jäähä. Ylikiloja on muutama ja yritän ehkäistä kunnon paisumusta raskauden aikana...

Tsemppiä ja onnea odotukseen :)

- ap

Vierailija
7/12 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipaton toukokuu.

Vierailija
8/12 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tammikuussa alkanut ruokaremppa jatkuu viimestään tiistaina kun muukin arki alkaa. Vasta muutama kilo lähtenyt ylipainosta, mutta hissukseen edetään ja nyt jo tekeekin taas mieli terveellistä kun on herkuteltu :)

Vierailija
9/12 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna alkaa 10 päivän täysnutraus ja sen jälkeen kevyemmällä ruokavaliolla ilman herkkuja.

Vierailija
10/12 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa. Alkuvuosi meni hyvin. Helmikuun lopulla homma meni persiilleen ja siitä asti vaan herkuteltu. Nyt kun pääsiäinen loppuu ja flunssa toivottavasti väistyy,alkaa terveellisempi elämä. Kiloja ei muutamaa enempää pudotettavana, mutta herkuttelu syöksynyt käsistä.

Vierailija
11/12 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäiseksi laitoin paussille tarkan ja terveellisen ruokavalioni, mutta en ihan älyttömiä mässäille. Aion jo maanantaina palata ruotuun; huomenna on vielä mämmi sallittua. 

Vierailija
12/12 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta.

Eilen oli illallisjuhlat kavereille ja syötiin tietty pitkän kaavan mukaan viineineen, tänään kunnon aamiaisbrunssi, suklaata ja karkkia ja eilisen kakun loppuja mutta huomenna taas ihan normiruokaa. Ei tuo parin päivän herkuttelu normipainoiselle merkitse mitään:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi