Mistä johtuu (parisuhdeasiaa)...
Usein itselle tulee tunne, etteivät samanhenkiset ihmiset löydä toisiaan. Sitoutumiskammoiset löytävät sitoutumista haluavia kumppaneita, lapsia haluavat törmäävät lapsettomasta elämästä haaveileviin ja kunnollista puolisoa etsivän elämästä löytyy lähinnä renttuja. Kärjistetysti näin, toki poikkeuksiakin on. Oletteko törmänneet omassa elämässänne tähän? Mistä tämä johtuu?
Itse olen etsinyt kunnollista ja sitoutuvaa puolisoa, arvata saattaa että vastaan tulleet miehet ovat olleet kaikkea muuta kuin perhekeskeisiä ja kunnollisia. :D
Kommentit (7)
Miksi pitäisi sitoutua, jos ei halua?
M28
Tutulta kuulostaa. Eräs ihana työkaverini löysi unelmiensa miehen. Heillä juttu tosin menee niin päin, että mies olisi halunnut lapsia ja naiselle ne olivat ehdoton ei. Useammin olen törmännyt siihen, että lapsia kaipaavat naiset löytävät miehen, joka lapsia ei todellakaan halua.
jännämiehet ja jännänaiset houkuttaa kaikkia
En nyt sanoisi miksikään varsinaiseksi ilmiöksi, koska vastapainoksi on tukuittain pareja jotka haluavat samoja asioita. Kiinnität vain enemmän huomiota näihin dead on arrival-suhteisiin.
Itselläni sama juttu! En löydä kaltaistani seuraa, vaikkei mitään vaatimuslista olekkaan. Pitäisikö jonkun kehittää jokin sovellus, jossa ihmisten intressejen mukaan ohjelma tarjoaisi samankaltaisia tyyppejä?
Sama! Mä vaan löydän perässä roikkuvia tyyppejä kun en kaipaa mitään syvällisempää.