Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdekriisi vai kolmenkympinkriisi, mitä v*ittua mä teen..

Vierailija
26.03.2016 |

Heipä hei. Ollaan seurusteltu 6 vuotta ja asuttu lähes koko tämä aika yhessä. Ei riidellä, ja viihytään toistemme kanssa. Täytin just 28 ja mies saman ikänen. Seksi on takunnu meillä koko suhteen ajan, mies on haluttomampi kuin minä, ja lopulta mä en enää kestäny torjuntoja niin lakkasin yrittämästä ja seksi tavallaan kuoli. Oltaiskohan viimeksi marras-joulukuussa pantu..tai jotain. Mulla on tainnu nyt halut kuolla omaa miestä kohtaan. Meillä on tosi hyvä henkinen yhteys mutta fyysistä ei taida sitten oikein ollakkaan. Ei ehkä muutenkaan haluta samoja asioita seksin saralla. (Suhteen alussa 166cm/74cm ja nyt 166cm/58kg eli en ole lihonut siiderivalaaksi, siitä ei ole kysymys.)

Nyt sitten on alkanut tulla ihastumisia muihin. :( Loppuvuodesta ihastuin uuteen työkaveriin, se oli selvästi sellaista romanttista ihastusta. Vaihtu työpiste ja sitten tämä herra jäikin unholaan mutta ei kerenny montaa viikkoa mennä kun tapasin yhdessä tapahtumassa vanhan tutun jonka kans on aina tavatessa asiat johtaneet toiseen ja tunsin ihan valtavaa latausta tälläkin kerralla. En tokikaan tehnyt mitään, en halua pettää miestäni. Mutta silti en saa tätä toista mielestäni. Tuntuu jännältä, niinkuin seksuaalisuus olisi herännyt piiitkästä aikaa! Onko nää ihastumiset nyt jotain ohimeneviä juttuja vai merkki siitä että kannattaisi erota? Toki pitkässä suhteessa tulee ihastumisia mutta mutta..

Ollaan miehen kans puhuttu kyllä, ja mies haluaisi korjata meidän asiat. Hänen mielestään meillä ei mitään ylitsepääsemätöntä ongelmaa ole ja arki sujuu niin hyvin eikä riidellä, niin ei haluaisi heittää tätä suhdetta roskiin. Mun mielestä tuo seksi on kyllä aika ylitsepääsemätön ongelma! Tai siis sen puute. Onko mulla vaan joku helvetin kolmenkympinkriisi ja erehdyn vielä heittämään hyvän miehen menemään ja hetken nautittuani vapaudesta kadun tätä kaikkea ja kaipaankin omaa miestäni? Eikö se oo se peruskuvio. Tiedän että ero rikkoisi mieheni täysin. Ääähhh miksi tämä on näin vaikeaa..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa joku! Kokemuksia, neuvoja mitä vaaaaaaan :K

Vierailija
2/7 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeeko miehesikin seksin puutteen ongelmana? Mikäli vastaus on ei, tuskin tulette pääsemään sinuakin tyydyttävään kompromissiin - mikäänhän ei muutu, ellei molemmilla ole motivaatiota sitä muuttaa.

Sinun täytyy itse päättää, onko näivettynyt seksielämä jotain sellaista, mihin haluat noin nuorena tyytyä. Itse en haluaisi. Vaikea päätös kuitenkin edessä, tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieskin siis haluaisi korjata seksin puutteen. Onkin nyt keskusteltuamme (n. 1,5kk sitten) osoittanut haluavansa minua mutta ei nyt ole varsinaisesti vaatteita repinyt päältä. Asiat eivät ole siis johtaneet seksiin - mun jarruttelun takia. Ei vaan tunnu siltä. Ja en halua tyytyä toki, tiedän että jos meillä ei edes varsinaisesti ollut sellaista alkuhuumaa tän asian kans nii ei sitä koskaan tulekaan sellaista vaihetta. Muuten on niin hyvä mies. Helvetti.

Vierailija
4/7 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et halua miestäsi? Jos hän yrittää, mutta sinä et niin kummassa päässä vika on? Tyypillinen suhde alkaa seksillä ja sitä seuraa yhteinen elämä. Jos te olette aloittaneet yhteisellä elämällä ja se kertomasi mukaan sujuu, niin miksi ette voi oppia seksiin? Toista ei voi muuttaa, siksi parisuhteet päättyvät kun ei sovita toisilleen vaikka seksi sujuisikin. Jos arki toimii vaikka olette olleet ilman seksiä noin pitkään, olisi syytä yrittää saada lempi leiskumaan. Te ette tarvitse seksiä parisuhteenne liimaksi, teillä on rakkaus. Ehdotan teille, että kerrotte toisillenne mitä haluatte seksin olevan. Liian moni jättää halunsa ja fantasiansa kertomatta, onhan ne arkoja asioita, jotka paljastavat ihmisen. Mitä jos toista inhottaa jo pelkkä ajatuskin? Seksi ei saisi olla suorittamista. Hyvän seksin salaisuus on siinä, että keskittyy antamaan toiselle nautinnon. Silloin molemmat tulevat saamaan mitä haluavat. Luultavasti olet ihastunut toisiin, sillä tunnet voivasi seksuaalisesti vapautua jonkun toisen ihmisen kanssa. Miksi et hänen kanssaan? Onko hän pettänyt? Onko hän torjunut sinun ehdotuksesi johonkin erilaiseen, kokeilevaan seksiin? Oletko sinä torjunut hänen ehdotuksensa? Keskustelkaa, sillä jos molemmat haluatte parisuhteenne paremmaksi, teidän täytyy yrittää.

Vierailija
5/7 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kolmekymppinen seksittömässä suhteessa, hmmm. Mä lähtisin. Te olette kavereita, ette rakastavaisia.

Vierailija
6/7 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyydyttävää seksiä saa helposti. vaikka joka päivä eri ihmiseltä jos niikseen on. parasta seksiä saa puolisolta jonka kanssa seksiin panostetaan.

Vierailija
7/7 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä olit tehnyt seksi elämänne eteen??tyrkytät itsees..et saa - pihtaat samalla katsellen vieraita? Nyt valoja tauluun...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi