Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ruinaaminen vaimolta

Vierailija
26.03.2016 |

Kyllä ärsyttää kun joutuu ruinaamaan vaimolta seksiä. En näe itseäni yhtään tuollaiselta kerjääjältä ja silti tässä sitä ollaan. Voisin esim. baarista pokata helposti daameja, mutta niin vain tässä sitä ollaan vaimon kanssa"onnellisesti" yhdessä. Ja vaimokin kyllä on ainakin mielessään oikea seksipeto, mutta ei vaan minun kanssani. Äh kun sylettää tää tilanne.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei pidä ruinata.  Sun pitää ottaa vaimos, silleen ei väkisin mutta kuitenkin.  Naiset on vaikeita.  

Vierailija
2/22 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varsinkin tää yksilö. Ja joo en tiedä miten ottaa jos ei väkisin jos toinen sanoo ei lähentelylle.

Ja tosiaan kun tulee pakit kerta toisensa jälkeen niin ei sitä sitten jaksa edes yrittää. Ja kun tulee pakit niin tulee sitten sanallisesti valitettua elämän kurjuutta jne. Ja jos odottaa vaimon aloitetta niin hups parikolme vuotta voi huilahtaa ohitte ilman edes sitä kuuluisaa halia.

Vaikeaa ja kun tietää että olisi ottajiakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko puhunut ihan suoraan hänelle. Että ois kiva jos esim halaisit joskus, ja että miksi meillä ei ole seksiä ja että asia häiritsee sinua. 😦 Ei syyllistävään sävyyn.

Vierailija
4/22 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä ei pidä ruinata.  Sun pitää ottaa vaimos, silleen ei väkisin mutta kuitenkin.  Naiset on vaikeita.  

Samaa mieltä. Mua jo ärsyttää kun mies sanoo "anna pusu". En anna! Mielummin vaan ottaisi varmasti, mutta hellästi syleilyyn ja suutelisi. Jos annankin pusun, niin alkaa valittamaan, että anna kunnollinen eli oikeasti haluaakin suudella. Ei myöskään haittaisi jos mies vain riisuisi minut ja ottaisi, jos siis olemme vaan kahdestaan. En ymmärrä miksi valittaa ettei saa seksiä tarpeeksi kun en koskaan kieltäydy kuitenkaan. Haluan vain että mies haluaa minua niin paljon ettei kysele vaan toimii.

Vierailija
5/22 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja ei se auta asiaan.

Ja niin ei meillä saa puhua tunteista, vaan pitää olla mies! Ja sitten kun olet jörö mies niin ei asiaan tule muutosta. Ei jaksa olla muuta kuin olen. Olisi tuo itse nainen jos haluaa että mies tulee ja ottaa. Ei auta kuin kitua... Kyllä sitä on helmen löytänyt rinnalleen. Mukavaa loppuelämää.

Vierailija
6/22 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa kun halut ei kohtaa. Varmaan syö miestä moinen ruinaaminen. Kerran sanoin miehelle, etten nyt jaksais, miehen kommentti, kyllä jaksat ja takaan että nautit. Jaksoin ja todellakin nautin, enää en sano etten jaksa vaan heittäydyn hetken hurmioon. T: 22vuotta yhdessä

Vierailija
7/22 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja niin ei meillä saa puhua tunteista, vaan pitää olla mies! Ja sitten kun olet jörö mies niin ei asiaan tule muutosta. Ei jaksa olla muuta kuin olen. Olisi tuo itse nainen jos haluaa että mies tulee ja ottaa. Ei auta kuin kitua... Kyllä sitä on helmen löytänyt rinnalleen. Mukavaa loppuelämää.

Naiset puhuu ja miehet toimii.  Noin karrikoidusti.  Puhumalla tuhlaat vain aikaasi.  Sinun tulee toimia, mutta muista olla närkästymättä jos tulet torjutuksi.  Vaikeaa aluksi, mutta pikkuhiljaa vaan.  Voisit myös miettiä miten voit parantaa omaa viehätysvoimaasi.  Pukeudu, ole itsevarma, maskuliininen ja myös muiden naisten katseiden kohteena. Nämä jutut vaan toimii, mutta älä odota muutosta viikossa mielumminkin kuukausien kuluessa.

Vierailija
8/22 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpollapa sitten luovutit.

Vierailija
9/22 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ja vie halut, jos mies kysyy haluanko tänään seksiä. Silloin vastaus on en. Haluan että hän ottaa miehekkäästi! Aloittaa vaan eikä kysele ja - voi yökötys - ruinaa kuten ap.

Vierailija
10/22 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt rupee poraan, niin kuin Irvinkin sanoi aikoinaan. Lennätä lasti yöllä vaimosi pakaroille.

Vierailija
11/22 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää ja vie halut, jos mies kysyy haluanko tänään seksiä. Silloin vastaus on en. Haluan että hän ottaa miehekkäästi! Aloittaa vaan eikä kysele ja - voi yökötys - ruinaa kuten ap.

Elin pitkään vähäseksisessä avioliitossa, mutta nyt on asiat toisin.  Lopetin kaikenmaailman kyselyt ja joskus saatan jopa heittää vaimon olalle ja kantaa sänkyyn samalla kun se jotain vinkuu "apua minä tipun".   Muutenkin aloin ihan härskisti ilmaisemaan, että käytän vaimoni vartaloa oman seksuaalisuuteni tyydyttämiseen.  Välillä se marisee, että tuo on seksististä.  Yleensä vaan mainitsen jotain tiukasta jalkovälistä tai kuumasta takapuolesta ja virnistelen sille tuhahtelulle.  Tottahan se on, enkä häpeä itseäni enää.  

Vierailija
12/22 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea lukea näitä juttuja missä toinen parisuhteessa pihtaa. Huoh. 😔 Seksi on ihanaa, en ymmärrä miksei ihmiset sitä halua harrastaa taikka halua nähdä vaivaa oman suhteensa seksielämän eteen..

Vierailija
13/22 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on kuin minä. 15 vuotta yritin keskustella, tehdä aloitteita, ottaa "väkisin", antaa toiselle aika... Parisuhde- ja seksuaaliterapiassakin käyty. Tai kerran vaimo suostui tulemaan mukaan. Muut kerrat olen yksin käynyt.

Pari vuotta sitten lopetin ruinaamisen. En jaksanut enää. Sanoin suoraan, että otetaan ero tai annat luvan käydä vieraissa. Ei hän halunnut antaa tuohonkaan vastausta. Valitsin itse jälkimmäisen.

Eron otan piakoin.

Vierailija
14/22 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Mua jo ärsyttää kun mies sanoo "anna pusu". En anna! Mielummin vaan ottaisi varmasti, mutta hellästi syleilyyn ja suutelisi. Jos annankin pusun, niin alkaa valittamaan, että anna kunnollinen eli oikeasti haluaakin suudella. Ei myöskään haittaisi jos mies vain riisuisi minut ja ottaisi, jos siis olemme vaan kahdestaan. En ymmärrä miksi valittaa ettei saa seksiä tarpeeksi kun en koskaan kieltäydy kuitenkaan. Haluan vain että mies haluaa minua niin paljon ettei kysele vaan toimii.

Oletko koskaan ajatellut asiaa miehesi kannalta? Tuonhan nyt näkee heti, että hän haluaisi myös tuntea itsensä halutuksi. Eli toisin sanoen hän haluaa, että sinä joskus toimisit.

Vierailija
15/22 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on kuin minä. 15 vuotta yritin keskustella, tehdä aloitteita, ottaa "väkisin", antaa toiselle aika... Parisuhde- ja seksuaaliterapiassakin käyty. Tai kerran vaimo suostui tulemaan mukaan. Muut kerrat olen yksin käynyt.

Pari vuotta sitten lopetin ruinaamisen. En jaksanut enää. Sanoin suoraan, että otetaan ero tai annat luvan käydä vieraissa. Ei hän halunnut antaa tuohonkaan vastausta. Valitsin itse jälkimmäisen.

Eron otan piakoin.

Kuulostaa niin tutulta. Kun kotona kaikki läheisyys ja seksi on minun aloitteiden varassa ja pakkejakin tulee vähintään riittävästi, niin alan olla aika perso huomiolle. Ja jostain kumman syystä tällainen tavallinen perheenisä tuntuisi muillekin kelpaavan. Aika surullista, että viimeisen vuoden aikana olen tuntenut itseni halutuksi vain baarissa. Toistaiseksi olen pysynyt uskollisena, mutta pahaa pelkään miten tässä tulee käymään.

Vierailija
16/22 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
17/22 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vastuu pariskunnan seksielämästä on miehellä, nainen osallistuu kunhan mies tekee aloitteet oikeaan aikaan ja oikealla tavalla.

Jotenkin tulee mieleen se metatyökeskustelu. Sama logiikka. Miehen mielestä hän on vastuunsa kotitöistä kantanut, jos hän tekee kunhan vaimo sanoo mitä, miten ja milloin. Jos koti on likainen tai puhtaat astiat/vaatteet on vähissä, niin sehän on vaimon vika. Aloite kotitöihin kun vaan kuuluu naiselle.

Vierailija
18/22 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, jätä se? Life's too short.

Vierailija
19/22 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko puhunut ihan suoraan hänelle. Että ois kiva jos esim halaisit joskus, ja että miksi meillä ei ole seksiä ja että asia häiritsee sinua. 😦 Ei syyllistävään sävyyn.

Jos nainen haluaa torjua seksin niin silloin hän tuossa tilanteessa tietenkin uhriutuu täysin riippumatta siitä, mitä mies sanoo. Kaikki mitä mies aiheesta sanoo on naisen syyllistämistä aivan riippumatta siitä, miten se sanotaan. Mikä tahansa asian ottaminen esille muistuttaa naista siitä, että hänessä on vika eli mies syyllistää. Näin naisen ei tarvitse keskustella asiasta.

Tämä on se kynnys, jonka yli pitää keskusteluissa päästä. Miten keskustella aiheesta, josta keskustelemisen toinen osapuoli nimeää itseensä kohdistuvaksi painostukseksi välttääkseen kyseisen keskustelun. 

Vierailija
20/22 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyntä ja tarjonta ei kohtaa niin eihän siinä ole kuin kaksi vaihtoehtoa; kärsi tai muuta asioita. Puhuminen lienee minimivaatimus oman elämän läheisimmän ihmisen kanssa? Tietty voi vaan ilmoittaa, että tänään sitten pannaan ja katso miten käy :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä