Kävimme ABC:llä lounaalla
Just tultiin himaan ja istun pöntöllä ripulilla. Ekat ripulit pärähti jo ABC:n vessassa.
Hukkaan meni fyrkat.
Kommentit (13)
Ööö tuskinpa se kuule siitä ABC:n ruuasta johtuu, ei ruokamyrkytys noin nopeasti ala. Eikä ainakaan ruokamyrkytykseen liittyvä ripulointi.
Pitää olla tosi WT, että menee syömään tuollaisiin paikkoihin.
Siis TÄH! Rahat meni hukkaan, ihan oikeastiko maksatte siitä ruoasta?
Me mennään aina ruuhkaissen aikaan syömään ja suoraan jonoon ottamaan syömistä, ei maksa mitään.
Juu, ne ruuat tulee pikana pihalle. Oltiin oikeen elämysmatkalla, aikuiset vielä kestää 100km vatsanväänteitä, mutta lapset ei. No, tulipa sekin koettua ja vahingosta viisastuneena kierretään se ketju kaukaa.
Mitä buffassa oli tänään? Oliko pashaa tai mämmiä jälkkäriksi? Meillä tarkoitus mennä huomenna päivälliselle Vaajakosken ABC:lle. Lapset odottaa jo innolla.
Apsin safkoista saa aina vatsavaivoja.
Olen syönyt useammalla paikkakunnalla kyseisen ketjun pöperöitä eikä varpusparvi ole lentänyt vielä kertaakaan, ei ole tullut edes vatsanväänteitä. Kyllä ap:kin saa syyttää eilisiltaisia herkkujaan tai maassa melkein jatkuvasti kiertäviä mahatauteja. Ettei olisi ollutkin kunnon krapulapaska!
Siitäs sait! Tee itse ruokasi. Terveellisistä ja tuoreista raaka-aineksista saat varmasti parempaa, kuin joku ABC:n mättö. Olkoon tämä sinulle opiksi ja hyödyksi.
Ugh! Olen puhunut.
ABCllä on kyllä ihan hyvät sapuskat. Ymmärrän ettei kermaperseille kelpaa, mutta itselle ainakin maistuu.
Ihan samaa lounasruokaa saa ABC:lla, kuin muuallakin. Menun valmiiksi kuorituista perunoista ja viiden kilon jauhelihapötköistä (yms. tukkutavarasta) väsättyä peruspöperöä.
Ihmeellisesti maustettuja mättöjä, jostain vanhentuneista tuotteista tehtyjä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisesti maustettuja mättöjä, jostain vanhentuneista tuotteista tehtyjä.
Varmaan tehty ihan ok antimista, mutta olen joskus seurannut niiden ruokien täydentämistä. Jos on vähän jäljellä niin kaadetaan vain uusisatsi ruokaa päälle. Ne alimmaiset on voineet olla siis pöydässä koko päivän. Ja ei auta vaikka ronkkisi päältä. Koska saattavat laittaa kokonaan uuden astian ja kaataa tähteet vanhasta päälimmäisiksi.
En syö buffasta, ellen pääse paikalle heti, kuin tarjoilu alkaa.
Mitä söit? Maistuiko normaalilta?