Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kun sais halata kerrankin

Vierailija
26.03.2016 |

Olisi mahtava kokea se tunne kun halaan naista ja se halaa takaisin iloisena siitä että halasin sitä.
Voisin tehdä ihmisen onnelliseksi sillä että olen siinä vierellä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä :(. Nämä joille pariutuminen ja seksiseuran saaminen on helppoa, eivät edes ymmärrä kuinka onnellisessa asemassa ovat. Me toiset taas olemme aina yksin vuodesta toiseen.

Vierailija
2/9 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne :< onneksi on julkiset liikennevälineet niin tuo vähän lohtua, jos nainen istuu viereen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on parisuhteessa. Mutta sekään ei näköjään tuo onnea. Toista kun ei voi pakottaa tykkäämään :( ja joo itse voin mennä ja halata mutta kun sitä vastakaikua ei tule.

Tätäkö se on loppuelämä?

Erota en uskalla kun lapsia. Aiemmin en edes halunnut kun rakastin vaimoa niin paljon ja luulin että hän on se elämäni rakkaus. Mutta nykyään olen alkanut miettimään että mitä se elämä olisi jos toinen rakastaisi minua yhtä paljon kuin minä häntä...

Vierailija
4/9 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös kaipaisin silloin tällöin halauksia, mutta en sen enempää. Olen viisikymppinen nainen ja mieheni on toisinaan, kuten nytkin, viikon verran poissa kotoa. Olisi ihanaa jos olisi joku luotettava ja lämmin mies, joka voisi tulla halaamaan minua. Perustetaanko halausseuranvälityspalvelu? Iskureita ja muita kyllä riittää, mutta niistä en löydä etsimääni.

Vierailija
5/9 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai palvelu joka saa tuon oman mussukan joko nostamaan kytkintä tai alkaa oikeasti tekemään jotain tunteilleen. Ärsyttää elää tällaisessa suhteessa! Umpikujassa olon tunne :( ei tämän elämän näin pitänyt mennä.

Vierailija
6/9 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelu on jo ovella! halaajat.fi

Vierailija
7/9 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, tuo on maksullinen. En halua maksaa halauksesta, se tuntuu väärältä. Jonkin vastapalveluksen voisin kyllä tehdä. -4

Vierailija
8/9 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan törkeää tuollainen toisen yksinäisyydellä rahastaminen.

Vierailija
9/9 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla halaamaan sua, ap. Ja ihan ilmaiseksi! Viestisi olisi voinut olla omalta näppikseltäni. Kaipaan kosketusta ja läheisyyttä. Meillä mies "tykkää", mutta aivan kaikki menee perheen ja minun ohi tosi paikan tulle. Eroaisin heti, jos ei olisi lapsia.