Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Metsästyksestä ..

Vierailija
19.02.2006 |

Metsästetäänkö anonyymisti tästä lähtien :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän täällä voin nukkua jos ei hälytetä.Takapäivystävänä olen.Ja silloin hälyyttävät jos eka on kiinni jossain tehtävässä.Nyt on aika hiljaista ollut kop kop. aamupuolesta on ruuhkautunut hommat ja silloin ollaan menty sitten montakin tuntia.Meillä pulaa tekijöistä ja nyt siis paikataan toista.. omat vuorot tähän päälle loppuviikosta..niitä ei onneksi ole kuin muutama.

Vierailija
22/29 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se varmaan imartelee kukon miehisyyttä, untuviaan pöyhistelevät kanat siis, mutta sattuuko usein sellaista todellista tiputanssia esim.? Lukuunottamatta sitä kanahelmeä siis....

haluan tietää, olen mustis :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä, kun aina oli valmis tulemaan, menemään ja juuri silloin kun minä olin täällä.Saattoihan siinä vähän paluu kestääkkin kun piti kotkottaa ja klanssata.Mutta ymmärrän kukko kollegan mietteet- ei niiltä varsinkin tylsistyneiltä jää mitään huomaamatta.Ja sen latauksen kyllä huomaa muutkin.Täällä eräs kollega tykkää kehuskella kanasten hajuja.Niiden sulkia ja höyheniä haistelee ja kehuu kuinka hyvässää lammikossa ovat uineet.Nämä kanaset ovat sitten kilpasilla ja pöyhivät sitten sulkiaan aina vimosenpäälle.Nämä yökanaset etenkin.Jotkut ovat niin läpinäkyviä, että hui! jotkut taas vaan mukavia ja kivaa kotkotus seuraa.

Vierailija
24/29 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis asema V kanan kanssa ottaen huomioon kaikki on pidetty huumori puheena ja asiallista tietysti.Mutta se pieni flirtti piristää kukon päivää kummasti. Se tiputanssi oli kesällä ja alkusyksystä.On se kana täällä edelleen töissä.Ollaan niinkuin ennenkin- kotkotetaan pilke silmäkulmassa ja thats it.

Turhaan mustakenkäiseksi kanaksi alat.Vaikka kyllä se toisen kukko herran puuhat mietityttää minuakin..

Vierailija
25/29 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva se kanantuoksuja haisteleva kollega, ehkä haluaa antaa kohteliaisuuksia sanoa kanoille, vai lie jotain tarkoitushakuistakin se...ehkä saa pyrstöä sitten kun oikein tuoksuttelee hyvin :-)...?

Vierailija
26/29 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työn suhteen ei pyöri paljon miehiä, mutta muutama ulkomainen vanha kukkoprofessori antaa joskus pientä palautetta silmistä jne., siis Euroopasta päin...Osaavat sanoa nätisti, kun kysyn tietyn asian tunnistamiseen liittyvän asian, johon tarvitsen apua vanhalta kukolta, hän saattaa aloittaa you, shameless blue eyed coquette...

Vierailija
27/29 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää myös siitä kanasten huomiosta ja tietysti kaikki kukothan aina kilpailojoita ovat toisilleen.

Vierailija
28/29 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mustis*

Vierailija
29/29 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta, voivat tartuttaa minun sulkiini jotain...

Ihan herrasmiehiä ovat, mutta kun heidän silmät ovat erikoistuneet kauneuden tarkasteluun, niin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän