Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Metsästyksestä ..

Vierailija
19.02.2006 |

Metsästetäänkö anonyymisti tästä lähtien :)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. little e

Vierailija
2/29 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.se kiireinen metsästäjä.Onko siskot yhtä kauniita kanasia kuin sinä? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanalintuja ei näin kevään lähestyessä saisi oikein lähestyä, olen kuullut, en muista milloin heitä saa yrittää...Ainakin isoaseisia metsästäjiä kanalinnut vähän arastelevat, miehenikin oli innokas metsällä :-)

Vierailija
4/29 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aikalailla kuin kopio minusta.

Vierailija
5/29 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukapa kunnon metsämies jaksaisi vastustaa saappaallisia kanan askeleita.Vaikka ne kävelisivät poispäin niin niitä lähdetään silloin metsästämään :)

Vierailija
6/29 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei se joka käy tällä metsällä myös kävelemässä :))

Vierailija
7/29 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saappallinen kana on varmaan huvittava näky metsällä, tepastelee varmaan kivasti valkoisilla kanasaappailla ja sitten kun sellainen kanaparvi näkee sinut aseinesi, tulee aika kiire sanoa kot kot ja lähteä vipeltämään karkuun...

Juuri se sisko saattaa käydä, hän on hiukan sellaisissa vauva-aikeissa uusperheellisen miehensä kanssa. Asuvat lännessä.

Vierailija
8/29 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mahdollista.Luulen kyllä, että jossain tapauksessa kana saattaa olla halukas myös pitämään huolta metsästäjän aseesta ? pesu ja puunaus kuuluu hyvinkin toimivan ja ampuvan aseen hyvinvointiin.

Tunnistatko anonyymin kanasiskon kirjoituksista? ..tipusia siis tilauksessa kanasella.Onko ennestään mini-kanoja heillä?

Vierailija
9/29 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kana tykkää puunailla ja kylvetellä hartaasti sellaista painavaa asetta, esim. saunassa, sinne on kiva viedä ase ja leikkiä siellä :-). Ase pysyy parempanakin kun sitä saa kana huoltaa...

Siskon miehellä on lapsia entisestä, kaksi poikaa, nyt tämä uusi vauvakana olisi siskon ensimmäinen. Tätä uutta kukkoa ennen sisko oli naimisissa, joka jäi kanattomaksi.

Vierailija
10/29 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukko hoitaa homman kotiin ja tipunen putkahtaa pikku kukkojen kaveriksi.Kyllä tämä metsästäjä tykkää aseen klanssaamisetsa.Niin siis pakostahan sitä joutuu huoltamaan opäivittäin, mutta se extra puunaaminen vasta hupia on.Saunasta olen samaa mieltä..täytyy ravita kunnon siemenillä kanasta, että jaksaa pitää huolta aseesta :))

Vierailija
11/29 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanasiskoni on suht. sanavalmis typy, kirjoitustyyli on aika ehdotonta.

Vierailija
12/29 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aseissa on varmaan eroja, jotain asetta tykkää klanssata kauhean innokkaasti ja muistan nähneeni yhden ampuma-aseen kuvan, näytti ihan joltain Berettalta :-), en yhtään ihmettele, jos esim. vaimo tykkää klanssata...

Mutta se on vanha totuus, että sitten ne innokkaat extra-kanat jäävät aina vähän vaille ja puutostilaan siitä hommasta...

Vierailija
13/29 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sitä hienoa ampumaretkeä varten, joissa ne saapikas kanaset ketkuttavat pyrtösulkiaan..ja soidin menot alkaa.Ja sitten aseelle onkin taas käyttöä...ja sitten se huolletaan päälle :) eikö? simppeliä ja hauskaa hommaa..

Vierailija
14/29 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitatko, että se sisar valkea hento kananen siis toisen tipun, ei siis kukon kanssa haluaisi harrastaa tiputanssia...

Minä olen jotenkin ihmeellinen siinä mielessä, että ehkä jotenkin jopa suuttuisin, jos joku toinen kana lähestyisi minua siis naisena, siis edes puheissa. Vaikka huumorimielessä toki ymmärrän, mutta itse kotkottaisin aika äkäisen saarnan sellaiselle kanalle, olen aika konservatiivi noissa asioissa...

Vierailija
15/29 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai juuri metsällä, kun on muutenkin niin hiljaista, jos sellainen saapikas kananpyrstö näkee ladatun aseen, totta kai kananpyrstö yleensä tekee kaikkensa, että pyrkii saamaan itselleen juuri sen kunnon ja parhaan latingin...

Mutta hei, te kukot olette kyllä siinä mielessä hauskoja, että osaatte ihan pienillä eleillä saada kananpyrstöt toimimaan aika hanakasti ja teidän välinpitämättömyyteen perustuva taito vaan paranee kun kukolle tulee ikää lisää. Lopulta kukolle riittää, kun hän vain seisoo tai tulee kanojen täyttämään huoneeseen, niin kananpyrstöt loppupeleissä ihan työntävät ihanan untuvaisia pyrstöjään aseen lähelle...

Eikö totta, ihan oikeasti, varmaan olet huomannut, että tämä on totta...:-)

Vierailija
16/29 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikäs sitä toisen metsästys haluille on mennä sanomaan.Perinteinen kukko&kana tanssi on ainoa vaihtoehto, tämän metsästäjän mielestä.Olet kyllä ihanan konservatiivinen kananen =9 moneltako päiväsi alkaa huomenna?

Vierailija
17/29 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen nukkumaan aika aikaisin. Viime aikoina on mennyt ihan liian myöhään...

Aivan, olen samaa mieltä, on jokaisen oma asia se metsästyshalu, siis että mihin kohdistuu. Tärkeintä, että tulee tyytyväiseksi ja on itse tasapainossa jne.

Vierailija
18/29 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko sinä itse taas koko yön töissä. Aika tiuhaan muuten teillä niitä on, sillä toisella kukolla on suht. harvoin sitä, toki pienemmässä kanalassa töissäkin.

Vierailija
19/29 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut , vanhemmat ja tylsistyneet kanaset eivät ole kivaa leikkiseuraa.Kotkotetaan asiasta ja se siitä.Joskus kyllä kanaset alkavat suorastaan sirkuttamaan ja pyörimään ympärillä sulkiaan pöyhien.Tavallisesti näiden kanasten kanssa heitellään vähän hauskempaa kotkotusta kuin niiden vanhojen tylsistyneiden kanasten.

Osasyyllinen taidan olla siihen, että keuneus unet ovat jääneet vähemmälle... mutta kyllähän me vielä sanaillaan vaikka sitten huomenna..

Vierailija
20/29 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinenkin kukko sanoi, että tylsistyneet kanat kyllä pistää kaiken korvan taakse ja ovat kovia raportoimaan kaikesta, siksi esim. minä en saa mennä koskaan hänen työpaikalleen, että kalkkunat ovat aika tarkkoja ja huomaavat kaiken latauksen :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä