Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri pesi pyykkiä pitkäperjantaina.

Vierailija
25.03.2016 |

Minä kuulin koneen käyvän. Eikö mikään ole näille ihmisille enää pyhää?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kuulin koneen käyvän. Eikö mikään ole näille ihmisille enää pyhää?

Oli kauhee krapula ja tuli köntsit housuun niin piti pestä

Sama, paitsi köntsän sijaan tuli limaista kuravelliä.

Kauhee krapula, tärinää, oksetus ja tulee paskaa housuun.

Vierailija
22/80 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin *gasp*  töissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon pessy tänään neljä koneellista ja huudattanu kuivuria. Tosin asutaan omakotitalossa.[/quo

Saatanan horo pimeetä pesulaalko pidät  ? jäikö vaero tilittämättä Sippilän rahanjako puljuun. nyt jäi monta gabutzinoa matuita saamatta

Vierailija
24/80 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus kuoli meidän syntiemme tähden; tänään on hänen muistopäivänsä! Et sinä maallisen isäsikään hautajaisia juhlista imuroimalla. Miksi pitää Taivaallista isää pilkata?

Vierailija
25/80 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on eka vapaapäivä, joten rauhassa olen siivonnut, pyykännyt ja käynyt kaupassa. Matot ovat olleet myös ulkosalla, niin naapuritkin ovat saaneet päivittelemästä :)

Vierailija
26/80 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, en pessyt pyykkiä, pesukone tosi kävi kaksi ohjelmaa, kun puhdistin sen sitruuunahapolla ja toisen kerran pesuaineella

ei tarvi sitruunahappoja kun pesee välillä lakanoita ja pyyhkeitä 90-95 

Vierailija
27/80 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesin pyykkiä, kävin juoksu lenkillä ja olin vielä iltavuorossa töissä. Revi siitä...

Vierailija
28/80 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus kuoli meidän syntiemme tähden; tänään on hänen muistopäivänsä! Et sinä maallisen isäsikään hautajaisia juhlista imuroimalla. Miksi pitää Taivaallista isää pilkata?

Jeesuksen hautajaiset oli kyllä n. 2000 v sitten. Silloin ei ollut imureita, joten ei voi verrata nykypäivään.

Hautajaispäivänä ei tosiaan tule välttämättä mieleen tehdä suursiivoja, mutta uskoisin, että oman isän hautajaisten vuosipäivänä, kun esim. useampi vuosi on kuolemasta kulunut, voi tehdä ihan normaaleita asioita.

Vierailija
29/80 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, pitkäperjantai on hyvä pyykkipäivä. Kolme koneellista tuli pestyä. Huomenna jatketaan pyykinpesua, ja siivotaan. Ei kun siis tänään...

Vierailija
30/80 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lauloi pyykinpesukone ja huomenna laulaa mies!

31/80 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalle osalle pitkäperjantai on ihan tavallinen perjantai, eikä millään tavalla pyhä. Jokainen voi toki pitää päivää pyhänä, mutta älkää vaatiko sitä kaikilta muilta.

Kun Lordi voitti euroviisut niin ei halunnut että kasvokuva ilman naamiota julkistetaan ja nousi melkoinen mekkala kun "jeesuksesta seuraavan ylöspäin" Loordin kuva julkaistiin Loordin "pyhyyttä" loukaten. Kas kun ei myymälöitä poltettu maan tasalle ja vastuussa olevia lynkattu. 

http://murobbs.muropaketti.com/threads/seiska-julkaisi-kuvan-lordista-lehti-boikottiin-tietoliikenteen-haeiritseminen-on-rikos-myoes-seiskan-serverin-ylikuormittaminen.444408/page-32

Joo että ne omat pyhät arvot saattaa nousta pintaan hyvnkin yllättävissä tilanteissa ja sitten ollaan valmiita asein puolustamaan omaa uskoa ja ettei oppimestarin kuvaa julkaista :)

Vierailija
33/80 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi pilkata semmosta mihin ei usko. Mulle pääsiäinen on vain pitkä viikonloppuvapaa

Vierailija
34/80 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pesin. Lapsi oksennustaudissa ja tuli oksennuspyykkiä. Olisin pessyt pyykkiä kyllä muutenkin. Laitoin myös astianpesukoneen päälle ja vein roskapussin roskikseen. Kävin vielä kaupassa ja apteekissa ja yöllä harrastettiin miehen kanssa seksiä. Pyhänä. Ai kamala.

Vierailija
35/80 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaas mitä mä tein? Mä runkkasin!  Sen lisäksi pesin myös pyykkiä.

Vierailija
36/80 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pesin ja paljon. Puolet perheesta oksennustaudissa. Pesen pyykkiä vielä tänäänkin, toivottavasti huomiseksi helpottaa.

Vierailija
37/80 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule kun ei meillä kukaan kuulu kirkkoon, tai ole kuulunut pariin sukupolveen.

Et sinäkään varmaan ravaa naapureilta kysymässä mitkä ovat sukulaisten muistopäivät ja vältä pyykkäämistä tuolloin?

Vierailija
38/80 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajuu ap. Pitkäperjantai on mullekin pyhä joten paastosin ja kävin liki kaksi tuntia kestäneessä liturgiassa sen kunniaksi mutta oisin silti pessyt pyykkiä jos ois tarvinnut.

t. tosi "tiukkis" kristitty

Vierailija
39/80 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapuri porasi ja vasaroi jotain, en jaksanut mennä urputtamaan vaikka ärsyttikin kun just oltiin syömässä ja vieraitakin oli.

Vierailija
40/80 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää kuitenkin muistaa että kaikki ei ole kristittyjä joten suurin osa niistä jotka tekee töitä tai muuten puuhailee kotonaan pitkäperjantaina ei tarkoita pilkata Jumalaa tai ylipäätään loukata ketään.

Se jos kristitty jättää pitkäperjantain pyhittämättä ilman hyvää syytä on sit eri asia mutta kun ei tiedetä onko naapurisi kristitty vai ei niin ei saa ruveta tuomitsemaan.

t. se tosi "tiukkis" kristitty

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi