Naapuri pesi pyykkiä pitkäperjantaina.
Minä kuulin koneen käyvän. Eikö mikään ole näille ihmisille enää pyhää?
Kommentit (80)
Kyllä on sullakin tekeminen vähissä!.
Suurimmalle osalle pitkäperjantai on ihan tavallinen perjantai, eikä millään tavalla pyhä. Jokainen voi toki pitää päivää pyhänä, mutta älkää vaatiko sitä kaikilta muilta.
Pyykkäsin, tiskasin, imuroin, pesin lattiat ja pyyhkisin paikat. Onkohan tämän seurauksena mulla jo eturivin paikka helvetistä varattuna? Ei kaduta.
Mä oon pessy tänään neljä koneellista ja huudattanu kuivuria. Tosin asutaan omakotitalossa.
Mä myös, sekä myös jouluna, johannuksena, itsenäisyyspäivänä ja vaikka milloin. Jos ap on perheetön ja lapseton voi pyykätä milloin huvittaa, mutta perheellisten on pyykättävä silloin kun tarve vaatii.
Me siivottiin tänään ja pestiin pyykkiä. Meille ihan tavallinen perjantai. Kaupassakin käytiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä kuulin koneen käyvän. Eikö mikään ole näille ihmisille enää pyhää?
Oli kauhee krapula ja tuli köntsit housuun niin piti pestä
Pääsiäinen ei alunperin ollut kristillinen pyhä, vaan Ishtarin, hedelmällisyyden jumalan juhla. Ei kuule ollut pyykinpesu kielletty ennenkuin uskonpuhdistajat väkivalloin ja murhaamalla tekivät näistä juhlista vähemmän "pakanallisia".
Naapuri kuulosteli korva ovessa kiinni postiluukkua rämpyttäen pitkänäperjantaina että peseekö meitin pesukone pyykkiä???
Eikö mikään ole näille ihmisille enää pyhää?
oi suatana sentään!
Minä en oo tehny tänään mitään. Paitsi kattonu töllöä ja kirjotellu av-palstalle.
Meillä on ollut siivouspäivä. Huomennakin vielä siivotaan ja pyykätään. Sunnuntaina sitten otetaan rauhallisesti.
Siivosin ke ja kaupassa kävin to ja tänään. Kaksi kertaa tein ruokaa ja laitoin astioita astianpesukoneeseen. Siinä oli pvän työt.
Mulla ainakin on tapana pestä pyykkiä, imuroida tai tehdä muutakin äänekästä silloin kun siltä tuntuu, kerrostalon hiljaisuusajat tietysti huomioiden. Jos joku nipottaja ei siitä tykkää, niin voi voi. Laittakoon korvatulpat, jos naapurin normaali elämä häiritsee.
Ei, en pessyt pyykkiä, pesukone tosi kävi kaksi ohjelmaa, kun puhdistin sen sitruuunahapolla ja toisen kerran pesuaineella
Pesi pyykkiä, käytin tiskikonetta, söimme tavallista arkiruokaa, siivosin ja kuurasin. Apua, saanko sakkoja?
Mä pesin pyykkiä jouluaattona. Eikö olisi saanut?