Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttiköhän meidän kissi tänään yhden yhdeksästä elämästään? =(

25.03.2016 |

Laitoin kissin takapihalle ulos, kuten joka päivä. Kissalla oli kaulapanta, johon kytkin talutusremmin, jonka solmin pitkään pyykkinaruun. Olen mallannut narun niin pitkäksi, että kisuli pääsee liikkumaan meidän omassa pihassa vapaasti, muttei yllä naapureihin.
Aina ollaan kuitenkin vahdittu kissan ulkoilua, ettei mitään satu. Tänään vain unohdin jotenkin vahingossa kokonaan, että kissa oli ulkona. Viisi minuuttia, mutta kerkesipäs..

Löydettiin pikkuinen takaovelta kakoen. Kaulapanta hällä oli edelleen visusti kaulassa, mutta pyykkinarun päässä oleva talutushihna roikkui ehjänä n. 1,5 metrin korkeudesta puusta, johon naru oli sotkeutunut ja jäänyt visusti jumiin.

Naru ei nyhtämällä antanut tuumaakaan periksi. Miten kissa oli päässyt irti? Talutushihnan klipsi oli ehjä, samoin kuin kaulapannan metallirinkula. Miten ihmeessä???

Kissi tosiaan kakoi, joten oli varmaankin joutunut roikkumaan hirressä aikansa. Kamala ajatellakin..=( Ikinä, IKINÄ en jätä enää kissaanikaan vahtimatta ulos yksin. Ja miten se sai avattua sen klipsin siinä puolentoista metrin hirressä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun tulin töistä kissa oli mennyt mun nojatuoliin nukkumaan ja en huomannut kun menin istumaan ja istuin suoraan päälle. Säikähdin ihan mielettömästi, mutta onneks ei käynyt mitään. En tainnut onneksi istua sitten ihan koko painolla kunnolla.

Vierailija
2/2 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kun tulin töistä kissa oli mennyt mun nojatuoliin nukkumaan ja en huomannut kun menin istumaan ja istuin suoraan päälle. Säikähdin ihan mielettömästi, mutta onneks ei käynyt mitään. En tainnut onneksi istua sitten ihan koko painolla kunnolla.

No auts. Omani on ollut vähällä jäädä oven väliin sen tuhannen kerran. Joku tuota suojelee, välillä tuntuu, etten se ole minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla