Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi, että haluaa kokeilla sitoa mut sänkyyn..

Vierailija
25.03.2016 |

Hyi vittu mulla tuli melkein oksetus! =(

Meillä on hyvä seksielämä mutta kaipa se mies haluaa jonkun naisen ilman itsekunnioitusta kuka suostuu mihin vaan sairaaseen..!!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kokeilisin mielelläni. Jos luottaa toiseen, ja toinen on sen luottamuksen arvoinen, mitä pahaa tuossa voi sattua. Mua koko ajatus kiihottaa.

Vierailija
2/18 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen harrastaa sellaista seksiä mitä haluaa, eikä ketään saa pakottaa mihinkään mitä toinen ei halua, mutta haluan korjata yhden virheen postauksessasi.

Subin, siis alistuvan osapuolen, on oltava todella vahva ja omata kova itsekunnioitus, että pystyy alistumaan jollekin.

D/s tai S/M seksi ei myöskään ole sairasta, kuten ei meidän sitä harrastavienkaan mielestä vaniljaseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut hyvällä menestyksellä.

Vierailija
4/18 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on ihan kauheeta. Jätä se sika ihan nyt heti. Etsi joku, joka ei halua keskustella seksuaalisista mieltymyksistä vapaasti parisuhteessaan.

Vierailija
5/18 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten täällä ihmetellään, kun äijät hakee sitä kokeilunhalua makkarin puolella muualta. Se on oikeasti tylsää harrastaa aina samassa asennossa sitä seksiä. Kannattaisi olla avoimin mielin näissä asioissa. Itse en epäröinyt hetkeäkään kun mies aikoinaan ehdotti samaa ja voin suositella! Mutta luotto toki pitää olla kunnossa, meillä oli niin ei tarvinnut epäröidä. Ja muutenkin olen tosi avoimin mielin näissä asioissa ja se on kannattanut! Kannattaa edes kokeilla, sitten ei enää tarvitse jos ei innosta.

Vierailija
6/18 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on molemminpuolista yleensä se sitominen? Olen kokeillut, ihan hauskaa.

Vierailija
7/18 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee mitään, mitä et itse halua. Kokeilemalla toisen mieliksi menettää vähitellen kokonaan itsekunnioituksensa ja siitähän tuossa voi ihan hyvin olla kyse. Ihmisen voi murskata monella eri tavalla, pakottaminen (vaikka vain vetoamalla kokeilunhaluun) seksiin on yksi alistamisen alhaisin muoto. Jos et oikeasti sitä halua, älä kokeile, älä toisen mieliksi ryhdy luopumaan omasta tahdostasi.

Vierailija
8/18 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sido vaan ja vielä laput silmille ( blindfolded ) ja kutsut naapurin iso mansikkaisen Jorman vähän työntämään 9 tuumaa hyvää muijasi perseeseen.

Oikeasti tykkäisi kuitenkin vaikka esittäisi loukkaantunutta :D

Vierailija
9/18 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä.. me leikittiin sitomisleikkejä jo heti varmaan ekoilla seksikerroilla kun oli himot niin korkealla toista kohtaan. Miten voi oksettaa tollanen, musta ainakin ihanaa kun mies tykkää kokeilla kaikkea uutta ja on avoin.

Noh, turha sitten vinkua kun mies pettää jos ei avoimuutta löydy makkarissa.

Vierailija
10/18 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidottavaksi suostuminen on täydellisen luottamuksen testi. Ei mikään kauhujuttu.

Vierailija
11/18 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinäkö olet joku ylituomari, joka määrittää mikä on hyvää, huonoa tai sairasta seksiä?!?

Se mikä on sinusta hyvää voi olla jonkun toisen mielestä ihan kuraa. Miehesi mielestä seksielämänne voi esimerkiksi olla kuolettavan tylsää. Ehkä hän on aiemmin vain arastellut kertoa mistä oikeasti pitäisi. Tai sitten hän on siihen ihan tyytyväinen, mutta haluaisi vain kokeilla jotain uutta. Koitapa hieman rauhoittua ja miettiä mikä sinua tuossa pelottaa tai etoo. Pelkkä sitominen vai se mitä kuvittelet sen jälkeen tapahtuvan. Kerro se miehellesi ja kysy myös häneltä mitä hän haluaisi sinulle sitomisen jälkeen tehdä.

Vierailija
12/18 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee mitään, mitä et itse halua. Kokeilemalla toisen mieliksi menettää vähitellen kokonaan itsekunnioituksensa ja siitähän tuossa voi ihan hyvin olla kyse. Ihmisen voi murskata monella eri tavalla, pakottaminen (vaikka vain vetoamalla kokeilunhaluun) seksiin on yksi alistamisen alhaisin muoto. Jos et oikeasti sitä halua, älä kokeile, älä toisen mieliksi ryhdy luopumaan omasta tahdostasi.

Eikö ole itsekästä että ei tee koskaan mitään mistä toinen nauttii vaikka itse ei saisikaan kiksejä. Se että tuttu kumppani sitoo sänkyyn on nyt kuitenkin harmittomimpia pervoiluja. Sinulle mies on olemassa vain omien seksuaalisten tarpeidesi tyydyttämistä varten. Mieleesi ei tulekaan kysyä mitä toinen haluaa.

Vierailija
13/18 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole itsekästä että ei tee koskaan mitään mistä toinen nauttii vaikka itse ei saisikaan kiksejä. Se että tuttu kumppani sitoo sänkyyn on nyt kuitenkin harmittomimpia pervoiluja. Sinulle mies on olemassa vain omien seksuaalisten tarpeidesi tyydyttämistä varten. Mieleesi ei tulekaan kysyä mitä toinen haluaa.

Kuule, minun mielestäni on ihan se ja sama, mitä kaksi aikuista seksin merkeissä tekee, kunhan se tekeminen on aidosti molemminpuolisesti toivottua eikä toista ole pakotettu mihinkään vetoamalla siihen, että kokeile edes! On äärettömän itsekästä ja toisen itsetuntoa tuhoavaa vaatia seksissä toiselta omien mieltymysten toteuttamista, jos toinen ei sitä halua tehdä. Seksissäkin kyse on toisen kunnioituksesta eikä kunnioitukseen kuulu se, että joutuu vastentahtoisesti tekemään jotain, mikä inhottaa! Seksiin kuuluu toisen hyväksyminen sellaisena kuin hän on ja jos ap:n mies haluaa sitoa naisensa osana seksiä, on se halu ihan hyväksyttävää, mutta yhtä lailla hyväksyttävää on se, ett ap ei halua tulla sidotuksi.

Vierailija
14/18 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö olet joku ylituomari, joka määrittää mikä on hyvää, huonoa tai sairasta seksiä?!?

Se mikä on sinusta hyvää voi olla jonkun toisen mielestä ihan kuraa. Miehesi mielestä seksielämänne voi esimerkiksi olla kuolettavan tylsää. Ehkä hän on aiemmin vain arastellut kertoa mistä oikeasti pitäisi. Tai sitten hän on siihen ihan tyytyväinen, mutta haluaisi vain kokeilla jotain uutta. Koitapa hieman rauhoittua ja miettiä mikä sinua tuossa pelottaa tai etoo. Pelkkä sitominen vai se mitä kuvittelet sen jälkeen tapahtuvan. Kerro se miehellesi ja kysy myös häneltä mitä hän haluaisi sinulle sitomisen jälkeen tehdä.

Paraneeko kuolettavan tylsä seksielämä sillä, että nainen ahdistuu seksistä?

Vierailija
15/18 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tosi oksettavaa, että miehesi luottaa sinuun niin paljon, että uskaltaa ilmaista ääneen mitä haluaa sängyssä. Teilasithan pilkaten ja haukkuen miehen ajatuksen, ettei varmasti uskalla enää ehdottaa mitään uutta. Ja tule toki vähän ajan kuluttua tekemään tänne aloitus jossa valitat miten mies ei enää halua sinua...

Vierailija
16/18 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa, mutta kannattaa olla varovainen. Itselläni on sopimus parhaan ystäväni kanssa, että laitan hänelle tekstiviestin ennen kuin minut sidotaan mihinkään ja laitan viestin kun pääsen vapaaksi.

Vierailija
17/18 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paraneeko kuolettavan tylsä seksielämä sillä, että nainen ahdistuu seksistä?

Ei. Mutta ei myöskään sillä, että haukutaan toisen toiveet sairaiksi heti kättelyssä yrittämättä edes keskustella asiasta. Se johtaa vain siihen, ettei mitään muutoksia uskalleta ehdottaa.

Vierailija
18/18 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen harrastaa sellaista seksiä mitä haluaa, eikä ketään saa pakottaa mihinkään mitä toinen ei halua, mutta haluan korjata yhden virheen postauksessasi.

Subin, siis alistuvan osapuolen, on oltava todella vahva ja omata kova itsekunnioitus, että pystyy alistumaan jollekin.

D/s tai S/M seksi ei myöskään ole sairasta, kuten ei meidän sitä harrastavienkaan mielestä vaniljaseksi.

Puhut ihan asiaa. Ollaan naisen kanssa harrastettu leikkejä. Alistuminen ja alistaminen on vain rooleja ei mitään todellista. Harvoin mutta joskus saan olla se alistuva. Tuo kun on sitä mieltä että mä olen parempi niissä touhuissa. Kivaahan se on tavisseksin lisäksi. Mä vaan luulen että oikea syy alistettuna oloon on että siinä saa enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi