Miksi introverttinaisilla on aina kauniit alusvaatteet
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin on rumat ja tavalliset alus- ja päällysvaatteet. Enkä ole yhtään kiihkeä, vaan a-seksuaali. Noh, onneksi saan olla täysin yksin, ei tarvitse miettiä ulkonäköasioita tai seksiasioita. JEI!
Tuskin olet a seksuaali. Et ole vain tavannut miestä joka ottaa huomioon sinun nautintosi ja tyydytyksen.
Todellakin olen. Ei nimittäin seksi kiinnosta pätkääkään. Olen aina inhonnut seksiä ja siksi on ihanaa, kun ei tarvitse sitä harrastaa. Ja miestä en kaipaa elämääni ollenkaan, koska en jaksa katsoa ketään äijänkäppyrää, saati hinkata vastakkain sukupuolielimiä. Hyh..
Onko sua nuoltu ikinä niin että koko keho aaltoilee sisältä ja on täynnä sähköä?
No miks mua olisi edes nuoltu, kun inhoan kaikkea seksuaalista kanssakäymistä? :D On sullakin hieno logiikka.
Onko se jotenkin vaikeaa hyväksyä, että joku nainen vauvapalstalla on a-seksuaali?
Sen verta seksiä olen 21 vuotta sitten harrastanut, että lapsen olen saanut, mutta sen jälkeen, ei kiitos. Sekin oli silloin vähän sitä, että kun kaikki muutkin harrastaa, niin minunkin pitää. Onneksi viisastuin ja kuuntelin omia halujani ja mieltymyksiä ja lopetin pakolla väkertämisen.
Ei, kunhan hän ei ole parisuhteessa normaaleilla tai runsailla haluilla varustetun kumppanin kanssa.
Tosi mielenkiintoinen havainto.
Uskoisin että jos ihminen on rento avoin, vapautunut eikä stressaa muiden ihmisten seurassa, silloin ei välitä ihan niin paljoa siitä mitä joku ajattelee alusvaatteista.
Siksipä sinkku introverttinainen onkin miehelle ihana haaste. Jotkut miehet ei voi vastustaa meidän ujoa, mutta kuitenkin seksikästä olemusta.