Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi introverttinaisilla on aina kauniit alusvaatteet

Vierailija
25.03.2016 |

mutta rumat tai tylsät päällysvaatteet?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mulla on valitettavasti myös tylsät alusvaatteet. Mustat sloggit.

Vierailija
2/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei - rakastan kauniita alusvaatteita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he eivät ole pinnallisia. Heillä on kauneus sisällä tai piilossa. Hitsi tekisi mieli peuhata kiihkeän introvertti naisen kanssa.. :)

Vierailija
4/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska he eivät ole pinnallisia. Heillä on kauneus sisällä tai piilossa. Hitsi tekisi mieli peuhata kiihkeän introvertti naisen kanssa.. :)

No voi hitsi. Harmi kun et saa. Hitsin vitsi.

Vierailija
5/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meitä kiinnostaa yksityiskohdat. En ikinä kävelisi reikäisissä, kulahtaneissa puuvilla-alkkareissa, vaikka niitä ei näkisikään kukaan muu kuin hautaustoimiston työntekijä!

Vierailija
6/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti saan kuhan ensin löydän hänet vain kaikkien bimbojen joukosta.

Vierailija
7/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oih, minunko?

Vierailija
8/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oih, minunko?

Juuri sinun, sinäkö se olet kuka on minulle tarkoitettu?

Vierailija
9/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oih, minunko?

Juuri sinun, sinäkö se olet kuka on minulle tarkoitettu?

Olen tämän ketjun aloittaja, joten varaan oikeuden katsella sivusta teidän yhdyntäänne.

Vierailija
10/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten totta, mun naisystävällä ei ole yhtään kaveria, ja paska luonne, mutta on niin hyvän näköinen ja seksikkäät alustaatteet.

Hänessä on hiukan jännänaisen vikaa, ei huolta, olen jännämies ja nytkin kännissä.

Vierailija
11/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on rumat ja tavalliset alus- ja päällysvaatteet. Enkä ole yhtään kiihkeä, vaan a-seksuaali. Noh, onneksi saan olla täysin yksin, ei tarvitse miettiä ulkonäköasioita tai seksiasioita. JEI!

Vierailija
12/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin on rumat ja tavalliset alus- ja päällysvaatteet. Enkä ole yhtään kiihkeä, vaan a-seksuaali. Noh, onneksi saan olla täysin yksin, ei tarvitse miettiä ulkonäköasioita tai seksiasioita. JEI!

Tuskin olet a seksuaali. Et ole vain tavannut miestä joka ottaa huomioon sinun nautintosi ja tyydytyksen.

Vierailija
13/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olet a seksuaali. Et ole vain tavannut miestä joka ottaa huomioon sinun nautintosi ja tyydytyksen.

Todellakin olen. Ei nimittäin seksi kiinnosta pätkääkään. Olen aina inhonnut seksiä ja siksi on ihanaa, kun ei tarvitse sitä harrastaa. Ja miestä en kaipaa elämääni ollenkaan, koska en jaksa katsoa ketään äijänkäppyrää, saati hinkata vastakkain sukupuolielimiä. Hyh..

Vierailija
14/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten alusvaatteet liittyy siihen, onko ekstro- vai introvertti? En tajua.

Olen itse ujo ja mua ei kauheesti kiinnosta vaatteet, laukut ja meikit. Pidän muotia pinnallisena. En tiedä kiinnostaako ulospäinsuuntautuneita ihmisiä enemmän kaikki tuollainen.

Vierailija
15/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin olen. Ei nimittäin seksi kiinnosta pätkääkään. Olen aina inhonnut seksiä ja siksi on ihanaa, kun ei tarvitse sitä harrastaa. Ja miestä en kaipaa elämääni ollenkaan, koska en jaksa katsoa ketään äijänkäppyrää, saati hinkata vastakkain sukupuolielimiä. Hyh..

Onko sua nuoltu ikinä niin että koko keho aaltoilee sisältä ja on täynnä sähköä?

Vierailija
16/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei haluta, että meihin kiinnitetään mitään huomiota, mutta syvällä sisimmässämme olemme hyvin intohimoisia.

Vierailija
17/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sua nuoltu ikinä niin että koko keho aaltoilee sisältä ja on täynnä sähköä?

No miks mua olisi edes nuoltu, kun inhoan kaikkea seksuaalista kanssakäymistä? :D On sullakin hieno logiikka.

Onko se jotenkin vaikeaa hyväksyä, että joku nainen vauvapalstalla on a-seksuaali?

Sen verta seksiä olen 21 vuotta sitten harrastanut, että lapsen olen saanut, mutta sen jälkeen, ei kiitos. Sekin oli silloin vähän sitä, että kun kaikki muutkin harrastaa, niin minunkin pitää. Onneksi viisastuin ja kuuntelin omia halujani ja mieltymyksiä ja lopetin pakolla väkertämisen.

Vierailija
18/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miks mua olisi edes nuoltu, kun inhoan kaikkea seksuaalista kanssakäymistä? :D On sullakin hieno logiikka.

Onko se jotenkin vaikeaa hyväksyä, että joku nainen vauvapalstalla on a-seksuaali?

Sen verta seksiä olen 21 vuotta sitten harrastanut, että lapsen olen saanut, mutta sen jälkeen, ei kiitos. Sekin oli silloin vähän sitä, että kun kaikki muutkin harrastaa, niin minunkin pitää. Onneksi viisastuin ja kuuntelin omia halujani ja mieltymyksiä ja lopetin pakolla väkertämisen.

Sääli...

Vierailija
19/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei haluta, että meihin kiinnitetään mitään huomiota, mutta syvällä sisimmässämme olemme hyvin intohimoisia.

Sen takia minä haluan teitä jörniä kun näen sen teidän silmistä, mutta teitä on vaikea lähestyä.

Vierailija
20/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengaan paljon kotona pelkissä alusvaatteissa niin on kiva kun ne on kivan näköset. Muuten vaatteet tylsiä, koska muuten liikaa saa huomiota miehiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi