Miehen kanssa saunassa
Ootteko koskaan kattonu kun mies kumartuu ja pyllistää alasti ja kivekset roikkuu puolessa reidessä? Todella koominen näky :D
Kommentit (40)
Näin miehenä tykkään kurkkia kun naiset pyllistelee. Toisilla on luonnostaan auki reva reikä ja toisilla tiukka simpukka.
Ei mun miehellä missään puolessa reidessä roiku kivekset.
Mites sitten meidän naisten tissit? Kyllä ne roikkuu suikulan muotoisena mutta ei tosiaankaan polvissa asti jos kumartun.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun miehellä missään puolessa reidessä roiku kivekset.
Mites sitten meidän naisten tissit? Kyllä ne roikkuu suikulan muotoisena mutta ei tosiaankaan polvissa asti jos kumartun.
Et sitten kumarru tarpeeksi, että puhuppa pirkkoseni ihan vaan omasta puolestasi !
Vierailija kirjoitti:
Ootteko koskaan kattonu kun mies kumartuu ja pyllistää alasti ja kivekset roikkuu puolessa reidessä? Todella koominen näky :D
Ei vaan tosi kiihottava. ;)
Näin miehenä tykkään kurkkia kun naiset pyllistelee. Toisilla on luonnostaan auki reva reikä ja toisilla tiukka simpukka.
oksettava näky
Itse en tykkää mutta mun entinen poikaystävä piti näkyä kiihottavana, kun näki mut tuossa tilanteessa.
Hitsi tekis mieli et joku nainen ottais nyt suihin saunan lauteilla missä on kuumaa ja kosteaa. Sitten voisin nuolla häntä kun makaisi ylälauteella. Sen jälkeen rasvata molempien kehot öljyllä ja liukupanna toisiamme lauteilla.. Oijoij ihan tajuton kiima, päässä sumenee ja surraa :)
En antaisi nuolla, jos olen ollut kauan saunassa ja ihan hikinen myös sieltä... Tykkäisin jos mies ottaisi ensin sauna-astiasta vettä ja pirskottelisi vähän. ;) Sitten olisi houkuttelevampi ajatus. ;)
Vierailija kirjoitti:
En antaisi nuolla, jos olen ollut kauan saunassa ja ihan hikinen myös sieltä... Tykkäisin jos mies ottaisi ensin sauna-astiasta vettä ja pirskottelisi vähän. ;) Sitten olisi houkuttelevampi ajatus. ;)
Ei mua haittaisi. Kiihottavampaa vain jos on vähän enemmän makua, trust me ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mua haittaisi. En pysty rentoutumaan, jos en ole ihan puhdas. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mua haittaisi. En pysty rentoutumaan, jos en ole ihan puhdas. :)
No jos kerta vaadit. En tosin ole vielä tavannut liian likaista naista elämäni aikana :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät?
Kokemuksesta ja maistiaisista.
No joskus uimahallissa joo :D