Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettakaa ärsyyntyminen ssssss:n viesteistä

Vierailija
25.03.2016 |

Ymmärrän hänen jutut, koska olen ex-anorektikko. Sairaus puhuu eikä ässä. Terapian alkuvaiheessa opeteltiin erottamaan omat ajatukset sairauden ajatuksista. Ässällä ei ole enää omia ajatuksia, koska sairaus on edennyt todella pitkälle. Älkää tuhlatko aikaa hänestä ärsyyntymiseen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ssss on sairaudentunnoton ressukka joka on omien vääristyneiden kuvitelmiensa pohjalta tehnyt johtopäätöksen että hän on oikeassa. Sairaus on vääristynyt hänen minäkuvansa ja kauneusihanteensa niin että hän ei oikeasti ymmärrä miten sairaita hänen ajatuksensa ovat.

Sairaudentunnottomuus on tavallista monissa psyykkisissä sairauksissa, myös syömishäiriöissä.

Tällaisia ihmisiä kuin Ssss ei tule vihata, vaan sääliä. He eivät itse ymmärrä olevansa ihan pihalla kaikesta.

Tämän oikeasti ymmärtää vasta parannuttuaan. Toivottavasti ässä herää vielä jokin päivä ja parantuu.

Vierailija
22/32 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta vuotta vielä meinaatte käyttää tähän. Ei mee kovin hyvin teilläkään. Totuus tulee ilmi jonain päivänä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elintasolihavuus on sairaus. Nykyset laihat oli normipainoisia 20 vuotta sitten. 

Älä viitsi. Liika laihuuskin on sairaus.

Alipaino ei koskaan ole ollut terveellistä, ei ennen eikä nyt.

Ja ennen kuin minua aletaan haukkua lihavaksi niin kerrottakoon että olen 170cm/50kg.

Vierailija
24/32 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monta vuotta vielä meinaatte käyttää tähän. Ei mee kovin hyvin teilläkään. Totuus tulee ilmi jonain päivänä

Mikä totuus?

Että on parasta näyttää keskitysleiriltä karanneelta? Että on parasta tappaa itsensä nälkään kuin syödä normaalisti?

Hae apua.

Vierailija
25/32 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oksentaa eri tavalla? 😱

Vierailija
26/32 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Siis miksi helvetissä puolustukseni poistettiin taas?!?!?! Hyökkäätte porukalla minua vastaan enkä saa edes puolustaa itseäni???? Fucked up moderointia, modet!!!!

Koska hekin näkevät kuinka sairas olet

Vierailija
27/32 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ssss oli alussa järkevä mutta ei enää. Huomaa, että aivot on pilattu ravinnonpuutteella.

Vierailija
28/32 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aika monen täällä pitäisi katsoa peiliin. Niin moni hyökkii ssss:aa vastaan, koska hänellä erilainen näkemys naisihanteesta.

Eikö se ole ihan sama, mitä joku ssss täällä on mieltä ja mitä tekee omalla vartalollaan, kunhan ei kehota rikolliseen tai pahuuteen?

Kuvittelin olevani palstan suurkuluttaja, mutta keitä olette te, jotka jopa aloituksia teette tuota nikkiä vastaan? Miten teillä riittää aika ja energia?

Vierailija
29/32 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole anorektikko.

Vierailija
30/32 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ExoPol kirjoitti:

Minusta aika monen täällä pitäisi katsoa peiliin. Niin moni hyökkii ssss:aa vastaan, koska hänellä erilainen näkemys naisihanteesta.

Eikö se ole ihan sama, mitä joku ssss täällä on mieltä ja mitä tekee omalla vartalollaan, kunhan ei kehota rikolliseen tai pahuuteen?

Kuvittelin olevani palstan suurkuluttaja, mutta keitä olette te, jotka jopa aloituksia teette tuota nikkiä vastaan? Miten teillä riittää aika ja energia?

Samaa mieltä.

Eikö ssss indikoi teille ihmiset, että ette vielä usko itseenne riittävästi tai että itsekin vielä painoasiat hallitsevat teitä?

Minua ei ainakaan mietitytä ssss:n mielipiteet tippaakaan, vaikka olen itsekin laihduttanut häiriintyneesti nuorempana, eli ollut anorektinen, jos en suoraan anorektikko, koska nykyään tiedän, ettei ihmisessä kuulu arvostaa ulkonäköä, eikä laihuus, eikä kropan ulkonäköä yli sen, millainen ihminen on sisimmässään.

Ja että en ainakaan itse halua arvostaa niitä ominaisuuksia yli sydämen ja ihmisen sisimmän. Jos joku arvostaa, niin onnea sitten hänelle, mulla meinas mennä henki (jos en ois parantunut vaan mennyt sitä tietä eteenpäin) niitä miettiessä, eli mun ei parane ajatella niin. Jos en kelpaa jollekin ulkoisesti, niin hänen on parasta mennä itseensä.

Vierailija
31/32 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, tääl on aika paljon tosikoit ihimisii.

Provoham tää nyt on ihan selvästi!

Vierailija
32/32 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki anorektikot tähtäävät ylläpidettävään painoon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi