Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostava miehen seuranhakuprofiili

Vierailija
24.03.2016 |

Tuossa toisessa ketjussa naiset haukkuivat sitä jos mies mainitsee ilmoituksessa olevansa komea tai luotettava tai sopivasti lihaksikas (ei bodari todellakaan)

Kertokaas naiset minkälainen sen miehen ilmoituksen sitten pitää olla jotta se olisi kiinnostava ja vastaisit siihen.

Sana on vapaa

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kyllä mielenkiinnolla avauksesi. Eipä näytä asiantuntijoita kiinnostavan😅

Vierailija
2/21 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovia arvostelemaan ja kritisoimaan mutta mitään parempaa ei ehdoteta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin ketjuihin ei koskaan saa mitään järkeviä vastauksia saati pitkää keskustelua. Jos otsikko olisi muodossa "Ihan paska miehen seuranhakuprofiili" niin vastauksia olisi ihan toisella tavalla. Pätee täällä ihan kaikkeen, jos haluaa aiheesta keskustelua niin täytyy lähteä liikkeelle negatiivisen kautta ja ehkä jopa vähän provota.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
4/21 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/21 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa: Oikeinkirjoitus hallussa, ehdoton ei sänkyseikkailuille ja vaikutelma fiksusta, kivannäköisestä miehestä jolla on normaalit elämäntavat eikä isoja luurankoja kaapissa.

Ei kiinnosta: mukahauskat tekstit tyyliin "Annetaan blaablaablaa mies hyvään ja rakastavaan kotiin XDXDXXSXDDXDXDXDXXXXX Hoidetaan blaablaablaa näin ja noin ja blaablaablaa." Tekisi mieli mottaista päin näköä tuollaisia rasittavia "huumoriveikkoja." Samoin näen punaista tietyntyylisistä silmälasipäisistä miehistä. Tämä saattaa juontaa juurensa exään XD

Tiedättekö sen ihmistyypin, joka kirjoittaa jopa vapaa-ajan tekstarit pilkuntarkasti oikein, on aina ASIALLISEN KORREKTI XD ja sellainen helvetin kävelevä tietokirja joka tietää kaiken kaikesta ja on kiinnostunut jostain Bangladeshin maaperästä ja sen koostumuksesta ja on tietenkin aina joku vitun INSINÖÖRI ja ties mitä. Naamalla rasittavan typerä hymy (ruma irvistys) ja silmälasit. Tai "hauskoja" ilmeitä ja asentoja ja sitten ollaan niin perkeleen heittäytyvää ja hauskaa. VIHAAN TÄTÄ IHMISTYYPPIÄ YLI KAIKEN!!!!!! :DDDDDDDD Tai minun tapauksessani miestyyppiä. Uskokaa tai älkää, mutta näitä on PALJON. Oikeasti.

Kiinnostun myös kuvattomista profiileista ja esimerkiksi tämä yksi exäni oli juurikin kuvaton, mutta silti mieleeni. Lähinnä hänen rasittava luonteensa sai minussa tämän vihan tietynlaisia miehiä kohtaan XD

Mutta miehen olisi hyvä vihjata sivulauseessa kelvanneensa naisille vaikka onkin kuvaton, koska vaikka olen pinnallisuutta vastaan, niin en itsekään näytä perseeltä joten saan odottaa miehen ulkonäöltäkin jotain.

Rumat ressukkaluuserit eivät kiinnosta minuakaan.

Vierailija
6/21 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaaherkku kirjoitti:

Kiinnostaa: Oikeinkirjoitus hallussa, ehdoton ei sänkyseikkailuille ja vaikutelma fiksusta, kivannäköisestä miehestä jolla on normaalit elämäntavat eikä isoja luurankoja kaapissa.

Ei kiinnosta: mukahauskat tekstit tyyliin "Annetaan blaablaablaa mies hyvään ja rakastavaan kotiin XDXDXXSXDDXDXDXDXXXXX Hoidetaan blaablaablaa näin ja noin ja blaablaablaa." Tekisi mieli mottaista päin näköä tuollaisia rasittavia "huumoriveikkoja." Samoin näen punaista tietyntyylisistä silmälasipäisistä miehistä. Tämä saattaa juontaa juurensa exään XD

Tiedättekö sen ihmistyypin, joka kirjoittaa jopa vapaa-ajan tekstarit pilkuntarkasti oikein, on aina ASIALLISEN KORREKTI XD ja sellainen helvetin kävelevä tietokirja joka tietää kaiken kaikesta ja on kiinnostunut jostain Bangladeshin maaperästä ja sen koostumuksesta ja on tietenkin aina joku vitun INSINÖÖRI ja ties mitä. Naamalla rasittavan typerä hymy (ruma irvistys) ja silmälasit. Tai "hauskoja" ilmeitä ja asentoja ja sitten ollaan niin perkeleen heittäytyvää ja hauskaa. VIHAAN TÄTÄ IHMISTYYPPIÄ YLI KAIKEN!!!!!! :DDDDDDDD Tai minun tapauksessani miestyyppiä. Uskokaa tai älkää, mutta näitä on PALJON. Oikeasti.

Kiinnostun myös kuvattomista profiileista ja esimerkiksi tämä yksi exäni oli juurikin kuvaton, mutta silti mieleeni. Lähinnä hänen rasittava luonteensa sai minussa tämän vihan tietynlaisia miehiä kohtaan XD

Mutta miehen olisi hyvä vihjata sivulauseessa kelvanneensa naisille vaikka onkin kuvaton, koska vaikka olen pinnallisuutta vastaan, niin en itsekään näytä perseeltä joten saan odottaa miehen ulkonäöltäkin jotain.

No kirjoita tähän konkreettinen seuranhakuviesti jonka kelpuuttaisit mieheltä.

Kirjoitit sivun mittaisen paasauksen muttet sanonut juuri mitään muuta kuin itsestäänselvyydet.

AP haluaa että nainen kirjoittaa esimerkkiviestin joka on hyvä jos se olisi miehen kirjoittama.

Vierailija
7/21 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavasta ilmoituksesta syntyy sellainen mielikuva, että ihminen on siinä omana itsenään. Kertoo ne asiat jotka tuntuu itsestä tärkeiltä, ei mitään liirumlaarumia mitä 95 % profiileista pitää sisällään, tai mitä olettaa muiden haluavan kuulla. Arvosta lukijoita sen verran, että näet hieman vaivaa tekstin eteen.

Sitten. Olisi hyvä, jos osaat vähän kertoa millaista ihmistä etsit, ettei lukijalle jää "kaikki käy" -fiilis. Tämä puolestaan osoittaa, että arvostat itseäsi ja tiedät mitä haluat.

Loppusilauksena ystävällinen yleisvaikutelma, suurin piirtein painokelpoinen kieliasu, ja mahdollisimman vähän "kiva katella, paha pidellä" -tyyppisiä fraaseja.

Siinä se, onnea matkaan!

Vierailija
8/21 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suklaaherkku kirjoitti:

Kirjoitit sivun mittaisen paasauksen muttet sanonut juuri mitään muuta kuin itsestäänselvyydet.

AP haluaa että nainen kirjoittaa esimerkkiviestin joka on hyvä jos se olisi miehen kirjoittama.

"Mies täältä blaablaa suunnalta etsiskelee pysyvää suhdetta. Muutama vakava suhde takana, blaablaa jotain. En etsi seksiseuraa.

Tykkään kokkailusta, autoista ja kotona oleskelusta. Toki saat minusta myös matkaseuraa :)"

joku tuollainen olisi jees.

Vierailija
9/21 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta vain jos joka sana on totta, eikä esittelyteksti ole pelkästään tekaistu tapa saada kiinnostuneita haaviin. Minua on johdettu harhaan ja vaikka ex-miehen motiivi oli ihastuminen, oli se minua kohtaan paskamainen temppu. 👎 Ei siitä sen enempää nimimerkillä XD

10/21 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaaherkku kirjoitti:

Siinäpä ap:lle ohjeita. Oikeinkirjoitus on ehdotun vaatimus ja pilkkuntarkkarkasti oikein kirjoitus on vitun pitkä miinus.

11/21 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaaherkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

suklaaherkku kirjoitti:

"Mies täältä blaablaa suunnalta etsiskelee pysyvää suhdetta. Muutama vakava suhde takana, blaablaa jotain. En etsi seksiseuraa.

Tykkään kokkailusta, autoista ja kotona oleskelusta. Toki saat minusta myös matkaseuraa :)"

joku tuollainen olisi jees.

"etsiskelee pysyvää suhdetta", "en etsi seksiseuraa"= naiset eivät halua olla pelkkää panoseuraa, vaikka itse etsisvät sellaista. Periaatteessa miehen pitää aina olla liikkellä loppuelämänsä naista etsimässä.

"muutama vakava suhde takana" = aina plussaa jos on kelvannut jo muille pidempiin suhteisiin

"tykkään kokkailusta" = ruuanlaittotaito aina plussaa, nykyisin naiset eivät välttmättä osaa tehdä ruokaa.

"tykkään autoista" = ajokortti kertoo että mies ei ole päihteiden orja ja uuden auton omistaja ei ole köyhä

"tykkään kotona oleskelusta" = miehellä on ilmeisesti asunto, joka on plussaa ja ilmeisesti ei myöskään hae kotiinsa kotivahtia joka hoitaisi asiat kun ei itse huvita olla paikalla

"toki saat minusta myös matkaseuraa" = matkustelu ei myöskään ole köyhien puuhaa ja seikkailija vetoaa aina naisiin, kunhan se on vain ns. villipuoli eikä ekä elämäntapa.

Vierailija
12/21 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemukset perustuu vain suomi24-treffeihin...mutta vastaan niiden kokemusten perusteella :) Minkälainen profiili kannattaa laatia riippuu varmasti siitä, minkälaista naista havittelet. Komea naama, hyvä kroppa ja/tai paksu lompakko saattaa riittää herättämään monen kiinnostuksen, mutta jos haluat kiinnittää naisen huomion itseesi muilla avuilla, (niitä pitäisi ensinnäkin olla ja) niitä pitäisi sitten osata jotenkin tuoda esille. Valitettavan moni mies treffipalstoilla ei taida osata ilmaista itseään kirjoittaen juurikaan. Profiilit on täysin tyhjiä ja aloitusviesti kiinnostavalle naiselle kuuluu lyhyesti ja ytimekkäästi "moi". Sitten valitetaan, kun naiset ei edes vastaa viesteihin. Mua itseäni ei ole haitannut, jos profiili on tyhjähkö, mutta kyllä silloin aloitusviestiin pitää vähän panostaa ja esitellä siinä itsensä. Olipa se esittely profiilissa tai viestissä, sen olisi hyvä olla persoonallinen, sellainen joka kuvastaa kirjoittajaansa hyvin (sen vuoksi kukaan ei voi aloittajalle kirjoittaa valmista, toimivaa profiilitekstiä), ja sinne kannattaa laittaa joku täky, joku asia johon on helppo tarttua. Mä olen sitä mieltä, että huumori toimii, mutta ne autovertaukset on kyllä nähty (luettu) jo turhan monta kertaa. Itselleni on käynyt niin, että mua lopulta kiinnostaneilla miehillä on ollut aika niukasti tekstiä varsinaisessa profiilissa (perusspeksit lähinnä), mutta he ovat osoittaneet ekassa viestissä, että he ovat lukeneet mun ilmoituksen ja kiinnostuneet naisesta joka sen on kirjoittanut (todella moni katsoo vain kuvat) ja osaavat ilmaista itseään kirjoittamalla (joskin tosi nopeasti on siirrytty muihin tapoihin pitää yhteyttä). Kuvaa ei heillä ole ollut profiilissa, mutta suhteellisen nopeasti (sanotaan viiden ensimmäisen viestin sisällä) ovat tarjoutuneet sen lähettämään.

Suomi24 on paljon parjattu paikka, mutta siellä on todellisia helmiä joukossa. Ei se mitään ota jos ei annakaan :) (Ja on antanut. Paljon)

Vierailija
13/21 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo sanottu, niin miesten toivoisi kertovan asioita, jotka kuvaavat häntä ja jotka ovat hänelle itselleen tärkeitä. Huonon vaikutelman antaa se, kun mies kertoo sitä mitä kuvittelee naisten haluavan kuulla. Sen nimittäin huomaa. Ja ne kikkailut, joilla mies haluaa erottua, saavat hänet näyttämään lähinnä idiootilta.

Vierailija
14/21 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun vetoaisi joku tällainen:

"Olisi hauskaa, jos täältä löytyisi samanlainen otus kuin mitä itse olen. Tämä tarkoittaisi jotakuinkin sitä, että pidät liikunnasta ja ulkoilusta, mutta et vieroksu satunnaista tuopilla istumista. Ulkonäkö ei ole sinulle elämän keskipiste, mutta pidät itsesi normaalipainoisena. Saatat hypätä yhteiskunnallisesta pohdinnasta slapstick-komediaan, jos olet sellaisella tuulella. Pidät tavallisesta arjesta, koska sen ei tarvitse olla tavallista; pienetkin jutut voivat tehdä siitä juuri meille kivaa. Olet utelias elämälle, perusluonteeltasi enemmän positiivinen kuin negatiivinen. Etsit ennen kaikkea parasta kaveria, jonka kanssa sinulla on myös fyysistä vetovoimaa. Et ole kiinnostunut materiasta tai toisen statuksesta, vaan etsit ennen kaikkea elämänkumppania. Sinulla ei ole lapsia, etkä halua sellaisia, vaikka läheisten lasten kanssa saatat touhuta mielelläsi."

Eipä löydy ei, t. vela-N41, joka itse täyttää nuo kriteerit ja on etsinyt samanlaista. Viimeistään lapsikohdassa homma kaatuu. Deittejä takana n. 40 parissa vuodessa (avioero vuosikymmenen liiton jälkeen). Jompaa kumpaa ei ole sitten lopulta kiinnostanut, eli pakkeja on tullut ja annettu. Olen tinkinyt normaalista painosta, pieni ylipaino ei haittaa, kunhan pitäisi edes ulkoilusta. Saa ilmoittautua, jos kokee olevansa etsimäni, olisi lohdullista tietää että tuollaisia miehiä edes on. :D

P.s. Kuten huomaatte, naiset eivät kaikki etsi samoja asioita. Minä en ole lainkaan kiinnostunut miehen autosta, asunnosta tai siitä, saako hänestä matkaseuraa. Matkustelu onnistuu kavereidenkin kanssa, ei se suhde siitä jäisi kiinni.

Vierailija
15/21 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/21 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastikään eronnut enkä välttämättä etsi loppuelämän kumppania. (Minulle heti kiinni iskevät miehet ovat pelottavan epätoivoisia)

Haluaisin kuitenkin opetella taas nauttimaan elämästä, joten etsin naista jonka saisi vielä kynttilä-illalliselle, stand-up -klubille, laavulle paistamaan makkaraa tai kevään tullen linturetkelle.

(Luetteli siitä, mistä itse pitää, mitä haluaisi kokea tai millainen haluaisi olla - ei liioitteleva eikä mitään extremeä, ellei ole tosiaan suunnittelemassa kolmen kuukauden vaellusta andeille)

Mun mielestä pituus, paino ja horoskooppimerkki annetaan jo jossain perustiedoissa, joten niitä ei tarvitse tekstiin laittaa.

Naiselta voi olettaa esim...

Tiettyä ikää, työssäkäyntiä, lemmikittömyyttä...

Onnea etsintään.

Vierailija
17/21 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko22 kirjoitti:

Näihin ketjuihin ei koskaan saa mitään järkeviä vastauksia saati pitkää keskustelua. Jos otsikko olisi muodossa "Ihan paska miehen seuranhakuprofiili" niin vastauksia olisi ihan toisella tavalla. Pätee täällä ihan kaikkeen, jos haluaa aiheesta keskustelua niin täytyy lähteä liikkeelle negatiivisen kautta ja ehkä jopa vähän provota.

Terveisin Naispelko22

Totta kyllä, mutta toisaalta ajankohta on myös huono ap:n kysymykselle. Kummat ovatkaan hereillä puoli ysiltä pyhäpäivänä, innokkaat seuranhakijat vai tiiviisti varatut pikkulasten äidit?

Vierailija
18/21 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisestä voisin kiinnostua:

Moro! Olen parikymppinen ymmärtäväinen ja rauhallinen mies, joka käy säännöllisesti salilla. Olisi mukavaa, jos sinäkin olisit kiinnostunut urheilusta, jotta voisimme käydä yhdessä vaikka siellä salilla. Tykkään keskustella ja vain olla, mutta tykkään myös tehdä asioita. Olisi hyvä, jos eläimet olisivat lähellä sydäntäsi, sillä omistan koiran, kultaisennoutajan. Ota vain yhteyttä rohkeasti! Ps. En enää asu kotona;)

Vierailija
19/21 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/21 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun vetosivat eniten ajatuksella laaditut, pitkät kuvaukset itsestä, joissa oli jotain persoonallista. Joista tuli sellainen fiilis että vähän jo tietää millainen ihminen on kyseessä. Sitähän ei tietenkään voi opettaa miten tuollainen teksti kirjoitetaan. Ihminen joko tuntee itsensä tai sitten ei. Voisi kai sanoa, että henkinen kypsyys oli se juttu. Tietenkään kaikki tuo ei olisi auttanut mitään jos mies olisi esim. kertonut olevansa erittäin sosiaalinen, ahkera salillakävijä tai "lapsellinen". Silloin hän ei olisi ollut minua varten enkä minä häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi