Jännitättekö te muut jalkojanne lenkillä, kun on liukasta? Meneeko jalat kipeäksi?
Tulin lenkiltä ja voihan vittu taas, kun jalkapohjat ihan kipeät, melkein vedet tuli silmistä kun koitti sisulla kävellä etiäpäin. Tulee jännitettyä jalkoja aina silloin, kun on liukasta. Kumpa se kevät jo kunnolla tulisi ja sulaisi viimeisetkin lumet ja jäät tieltä pois.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Jännitän ihan kävellessä, koska pelkään liukastumista koko ajan. Ei puhettakaan, että uskaltaisin jonnekin juoksemaan. Ihmettelen itsekin, miksi olen niin varovainen, koska en ole kovin usein kaatunut. Mulla on nastakengätkin, joita käytän pahimmilla liukkailla. Muut vetää converseissa kesät talvet eikä varo yhtään. En tajua, miten uskaltavat. Lenkkareita en laita jalkaani ennen kuin maa on täysin sula.
Eikä, mä luulin jo olevani ainoa joka pelkää liukastumista ihan hirveästi :) Nastakengät jos on vähänkin lunta/jäätä, ja aina jalat jumissa ja kipeät. Oon ihmetellyt myös miten jotkut vaan juoksee ja kävelee niin kepeästi ja rohkeasti liukkaillakin teilä, kun itse menen kuin vanha mummo... Mutta onhan meitä ainakin kolme :D
Liukkaalla joo ja ihan kävellessäkin, ja silloin tulee koko jalkojen lihakset lantiosta alaspäin kipeiksi. Jalkapohjat ei kylläkään.
Jännitän jos on oikein liukkaita kohtia välillä. Ei ole tullut jalat kipeiksi. Ehkä en ole tehnyt yhtä pitkiä lenkkejä kuin sinä, kuinka pitkiä teet?
Tunnin lenkin teen päivässä, en tiedä paljon siinä tulee matkaa kilometreinä. Reippaasti kävelen. Jalat kipeytyy melkeimpä aina. Tosi perseestä.
AP
Jännitän ihan kävellessä, koska pelkään liukastumista koko ajan. Ei puhettakaan, että uskaltaisin jonnekin juoksemaan. Ihmettelen itsekin, miksi olen niin varovainen, koska en ole kovin usein kaatunut. Mulla on nastakengätkin, joita käytän pahimmilla liukkailla. Muut vetää converseissa kesät talvet eikä varo yhtään. En tajua, miten uskaltavat. Lenkkareita en laita jalkaani ennen kuin maa on täysin sula.