Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies kastella kukkia?

Vierailija
24.03.2016 |

Tuli mieleen siitä kun Huutokauppakeisarissa Heli sano Akille et kastelee jotkut kukat niin Aki otti heti asenteen, että eihän mies voi kastella kukkia. Voi myös olla et koko homma oli läpän heittoa ja meni multa ohitse.

Joka tapauksessa, onko olemassa vielä niin vanhoillisia ihmisiä jotka ajattelee et kukkien kastelu on jollain tavalla homojen tai naisten hommaa? Jos on niin mitä helvettiä? :D Mun mielestä on kaunis ajatus jos mies hoitaa/kastelee kukkia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se nyt aika homojen hommaa.

Vierailija
2/12 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mies kastella kukkia. Pisuletkulla tai vaaleanpunaisella kastelukannulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onhan se nyt aika homojen hommaa.

Saisko perustelut? Tietääkseni puutarhan hoito voi olla rankkaakin hommaa.

Vierailija
4/12 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös aika iso osa puutarhureista ole miehiä? Vai onko se eri juttu jos kastelee kunnon letkulla vs. sievä pieni kastelukannu?

Vierailija
5/12 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on meidän perheen arkea: Mies kastelee ja ne mädäntyvät, minä jätän kastelematta ja ne kuolevat kuivuuteen. Keskimäärin menee siis hyvin.

Vierailija
6/12 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa maailmankuuluista puutarhureista on miehiä. Samoin sisäkasvien, kuten bonsai-puiden, hoitajista. Historiassa naiset ovat olleet puutarhakukkien keräilijöitä ja miehet suurten kartanopuutarhojen suunnittelijoita.

Vierailija
7/12 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa maailmankuuluista puutarhureista on miehiä. Samoin sisäkasvien, kuten bonsai-puiden, hoitajista. Historiassa naiset ovat olleet puutarhakukkien keräilijöitä ja miehet suurten kartanopuutarhojen suunnittelijoita.

kaikista maailmankuuluista on suurin osa miehiä

Vierailija
8/12 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on kyllä mies joka häärää kukkien, viherkasvien, marjapuskien ja kasvimaan kanssa. Oikein mukavalta harratukselta tuo näyttää, minä sitten taas vain tapan kaikki kasvit. Parempi että tuo aviomies hoitaa ne :)

N31

Vierailija
9/12 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että puutarhureiden kanssa on sama sävel kuin esim. kokin ammatin kanssa. On se epämääräinen joukko ihmisiä joiden mielestä vain naisen paikka on keittiössä eli nainen valmistaa ruoan. Vaikka tosiasiassa maailma on täynnä huippukokkeja jotka ovat nimenomaan miehiä. Joillekin maailma on vain niin mustavalkoinen.

Vierailija
10/12 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies käy kastelemassa kotona kukat, kun ollaan kesällä pidempään mökillä. Kastelitko kaikki? Joo. Kukkiiko pioni jo? Emmää tiä, ei kai, tai oli siinä jotain punasta.

Vierailija
11/12 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies hoitaa viherkasvit. Tekee sitä työkseen, niin tietää miten mitäkin kasvia hoidetaan. Eivät kuivu, eivät mätäne, saavat sopivasti valoa eivätkä kuole liikaan tai liian vähään lannoitukseen.

Vierailija
12/12 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja ammatiltani puutarhuri, vaikkakin olen nyt tehnyt muita hommia mut kesällä sitten taas kasvien pariin. Kerran yksi mies kysyi ammattiani, vastattuani ensimmäinen kommentti "ai ootko homo?" .. noh, en pahastunut mutta vähän ihmetytti. Koska tunnen monia heteropuutarhureita ja (jopa) floristeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme